andrejsdenruskige Inlagd Augusti 6, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 6, 2019 Dags att vakna nu gubben... slöfock som sover hela förmiddagen... HahahNyduschad och är påväg att hämta min frukostpåse. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Augusti 6, 2019 Dela Inlagd Augusti 6, 2019 5 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Hahah Nyduschad och är påväg att hämta min frukostpåse. Duktig pojk... layover även på hemresan? Är uppe nästa vecka. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Augusti 6, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 6, 2019 Duktig pojk... layover även på hemresan? Är uppe nästa vecka.Kör en layover i Bodö. Hoppas man får lika fin hotellfrulle då. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Augusti 6, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 6, 2019 Jobbigt när dom placerar loungen längst in i avgångshallenFyllde på med rejäl frukost Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Augusti 6, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 6, 2019 Det flygs alldeles för lite till Bodö, så jag tar en för laget. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Augusti 6, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 6, 2019 Så går det när man inte åker tåg och betalar med Icakortet. Kan inte tänka mig att dom har någon Soi Eric här eller Walkingstreet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Augusti 6, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 6, 2019 Igen lounge i Bodö och mer än 2 timmar till boarding. Nåja, denna flygplats är långt mycket bättre än Umeås flygplats. Gissar dock att Brønnøysunds flygplats mest påminner ICAs parkeringsplats i Långshyttan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Augusti 6, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 6, 2019 Nu ska jag investera i lite flygtidÄn så länge så pekar propellrarna i flygriktningen. Senare så ska jag försöka mig på farkost med propellrar i alla möjliga riktningar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Augusti 9, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 9, 2019 Trött på jobbet och bläddrar in mig på FB. Klockrent inlägg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Augusti 12, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 12, 2019 Det är nära nu!Tror dock inte att alla SAS flighter är registrerade. Känns som att det borde vara fler än så sedan 2003 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Augusti 12, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 12, 2019 Har hemresa imorgon. Hoppas att det inte är så jävlig dimma just då, annars kan det hända att jag inte kommer mig hem. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fantomen Inlagd Augusti 12, 2019 Dela Inlagd Augusti 12, 2019 Träffade några bra killar idag! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Augusti 12, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 12, 2019 9 minuter sedan, skrev Fantomen: Träffade några bra killar idag! Just dom där gubbarna är skitbra. Åh vad jag önskar att jag också fick träffa dom. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 12, 2019 Dela Inlagd Augusti 12, 2019 50 minuter sedan, skrev Fantomen: Träffade några bra killar idag! och inga motoriska hjälpmedel förutom bagagevagnarna hade de... "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 12, 2019 Dela Inlagd Augusti 12, 2019 40 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Just dom där gubbarna är skitbra. Åh vad jag önskar att jag också fick träffa dom. innanför strecket grabbs de är grejer det /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Augusti 12, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 12, 2019 Det blir mindre och mindre vatten tydligen. Snart kan jag inte se ett skit av böljan blå. Bådar inte gott Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Augusti 12, 2019 Dela Inlagd Augusti 12, 2019 9 timmar sedan, skrev andrejsdenruskige: Har hemresa imorgon. Hoppas att det inte är så jävlig dimma just då, annars kan det hända att jag inte kommer mig hem. Kommer mig hem? Jag tror vi får fortsätta våra intressanta språkdiskussioner nästa gång kompis! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Augusti 12, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 12, 2019 45 minuter sedan, skrev Naam kaeng: Kommer mig hem? Jag tror vi får fortsätta våra intressanta språkdiskussioner nästa gång kompis! 😆 Ibland så undrar jag om det inte är bättre att skriva på norska för min del. Kommer meg hjem! Då hade det blivit riktigt åtminstone. En salig röra uppe i mitt huvud, vad gäller språk....och allt annat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Augusti 15, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 15, 2019 Efter en del inställda helikoptrar så ser det ut som att jag kommer iland idag. Då jävlar ska det flygas i dagarna två...bara firman fattar att beställa biljetthelvetet. Synd att jag skickade den uppgiften till firman. Skulle ha tagit egna initiativ och beställt själv. Firman har nämligen en policy som säger att man inte beställer flyg innan man har landat med helikoptern. Är det fullt på flyget så lär dom se och höra en ond norrlänning i Brönnöysund. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Augusti 15, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 15, 2019 Tar en välförrjänt massage. Letar Dick febrilt efter happyendingknappen. Det som närmast liknar HE är denna knapp märkt ”tapping”, men funktionen var inte den eftersökta. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Augusti 15, 2019 Dela Inlagd Augusti 15, 2019 5 timmar sedan, skrev andrejsdenruskige: Efter en del inställda helikoptrar så ser det ut som att jag kommer iland idag. Då jävlar ska det flygas i dagarna två...bara firman fattar att beställa biljetthelvetet. Synd att jag skickade den uppgiften till firman. Skulle ha tagit egna initiativ och beställt själv. Firman har nämligen en policy som säger att man inte beställer flyg innan man har landat med helikoptern. Är det fullt på flyget så lär dom se och höra en ond norrlänning i Brönnöysund. Vad är det för fel på att segla iland? Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd Augusti 15, 2019 Dela Inlagd Augusti 15, 2019 2 minuter sedan, skrev Soengsang: Vad är det för fel på att segla iland? Greta har ej tid nu! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Augusti 15, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 15, 2019 Vad är det för fel på att segla iland? Ser jag ut som Greta? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Augusti 15, 2019 Dela Inlagd Augusti 15, 2019 1 timme sedan, skrev andrejsdenruskige: Ser jag ut som Greta? Det finns vissa likheter faktiskt...... PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Augusti 15, 2019 Dela Inlagd Augusti 15, 2019 1 minut sedan, skrev B747: Det finns vissa likheter faktiskt...... Frisyren!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu