andrejsdenruskige Inlagd Juni 7, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juni 7, 2019 Regeringen nya tuffa budskap: ”Svenskarna måste flyga mindre” [emoji3] https://www.svt.se/nyheter/inrikes/regeringen-nya-tuffa-budskap-svenskarna-maste-flyga-mindre-1 //Broskan Har regeringen någon gång haft rätt i någon fråga?Regeringen kan sluta flyga. Helst ska dom bara sluta, med allt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dolemon Inlagd Juni 7, 2019 Dela Inlagd Juni 7, 2019 1 minut sedan, skrev Broskan: Regeringen nya tuffa budskap: ”Svenskarna måste flyga mindre” 😀 https://www.svt.se/nyheter/inrikes/regeringen-nya-tuffa-budskap-svenskarna-maste-flyga-mindre-1 //Broskan Ja vi Svenskar som är en så stor folkgrupp måste hjälpa till 55555555 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest jlh66 Inlagd Juni 7, 2019 Dela Inlagd Juni 7, 2019 20 timmar sedan, skrev andrejsdenruskige: Jag har svårt att fixa jobb. Men en copy/paste av det du skrev i ditt CV bör nästan ge dig ett fint jobb i Norge med tanke på att de flesta är fullständigt värdelösa. Lägg till ”Sunt förnuft” så kommer du hur långt som helst. Jag kör eget nu i Sverige och det funkar bra,men man vet ju inte och då kan ju Norge vara ett alternativ igen. Jag trivdes med att jobba där,men ibland måste man ha ett mycket bra tålamod 😁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 7, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juni 7, 2019 Har man semester så kan man vara extra grisig i munnen. Lös Extra Strong. Lär väl trilla omkull då det är sällan jag kör lös. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 8, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juni 8, 2019 Det flygs alldeles för lite. Andrejs fixar det, så slipper ni. Tidigt ute, boarding om typ 1 timme. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 8, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juni 8, 2019 Luftar mina fötter i en CRJ 900. Benutrymmet har en del förbättringspotential Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 8, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juni 8, 2019 Här behövs inga ord. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 8, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juni 8, 2019 Vafan! Vem pissar på Sthlm träffen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 9, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juni 9, 2019 Det flygs alldeles för lite enligt rykten. Jag får styra upp det med att flyga. Mar måste man ha. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 9, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juni 9, 2019 Hoppas att dom har vettiga pelare att gömma sig bakom idag. Det skulle vara trevligt om man slapp eco klass. En golvbild ska ni få. Eventuellt kommer det en pelarbild senare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 9, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juni 9, 2019 Fanns inga pelare, så jag gömde mig bakom ett par stolar. Sedan så spanade jag in när dom orutinerade boardade och poppade upp strategiskt då alla hade blippat sina boardingkort. Svettig i pannan och andfådd så löste sig allt enligt plan. Längs fram i flyget blev det. Tack@clion dit tips har hjälpt mig mycket Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 9, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juni 9, 2019 Fyfan!Flygplans byteGammal rövkabin. 2-2-2 konfigurationTragediTampongen nästa Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juni 9, 2019 Dela Inlagd Juni 9, 2019 (ändrad) 36 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Fyfan! Flygplans byte Gammal rövkabin. 2-2-2 konfiguration Tragedi Tampongen nästa 25000kr 55555555 (eller kanske i det här fallet en massa poäng) Skönt man hoppat ut ur garderoben och övergett TG. Hade vart vansinnig och fått den kabinen efter att ha betalat 25-30000 Ändrades Juni 9, 2019 av Soengsang Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Juni 9, 2019 Dela Inlagd Juni 9, 2019 4 timmar sedan, skrev andrejsdenruskige: Fanns inga pelare, så jag gömde mig bakom ett par stolar. Sedan så spanade jag in när dom orutinerade boardade och poppade upp strategiskt då alla hade blippat sina boardingkort. Svettig i pannan och andfådd så löste sig allt enligt plan. Längs fram i flyget blev det. Tack@clion dit tips har hjälpt mig mycket Ja det gäller och ha is i magen .Sitter det någon kvar och de ropar ditt namn i högtalaren så stå eller ligg kvar så den stackarn får din stol .Sen när han gått genom gaten räkna till tre sen tittade ut Ha Ha sitt ner efter 4 minuter bissnis eller första klass Har lyckats med det knepet 3 ggr Första gången var med Ukraina då var det fullt i loungen men jag var sen och fick sitta ner en stund Komm sist men fick gå på först ha ha Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Juni 9, 2019 Dela Inlagd Juni 9, 2019 15 minuter sedan, skrev clion: Ja det gäller och ha is i magen .Sitter det någon kvar och de ropar ditt namn i högtalaren så stå eller ligg kvar så den stackarn får din stol .Sen när han gått genom gaten räkna till tre sen tittade ut Ha Ha sitt ner efter 4 minuter bissnis eller första klass Har lyckats med det knepet 3 ggr Första gången var med Ukraina då var det fullt i loungen men jag var sen och fick sitta ner en stund Komm sist men fick gå på först ha ha Var det då du satt med hela familjen och åt ur medhavda matlådor vid gaten för att det var så dyrt att äta på flygplatsen? "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Juni 10, 2019 Dela Inlagd Juni 10, 2019 Var det då du satt med hela familjen och åt ur medhavda matlådor vid gaten för att det var så dyrt att äta på flygplatsen?Smart.Det är inte bara dyrt, det är super dålig service och bitvis ganska äcklig mat.Tex mex stället som öppnat på Arlanda var vidrigt och långsamt.Skickat från min SM-N950F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 11, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juni 11, 2019 På restaurang. Bra bilar här Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 13, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juni 13, 2019 Brukar inte @Stefan hålla till i närheten? Veckans Amex/EB tips. Tesco Lååååtatt i Khon Buri tar Amex. Jävlar vad det blir att shoppa där. Beställt in 13.000 rullar med dasspapper av tveksam kvalitet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 13, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juni 13, 2019 Rondell har man i civilisationen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stefan Inlagd Juni 13, 2019 Dela Inlagd Juni 13, 2019 25 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Brukar inte @Stefan hålla till i närheten? Veckans Amex/EB tips. Tesco Lååååtatt i Khon Buri tar Amex. Jävlar vad det blir att shoppa där. Beställt in 13.000 rullar med dasspapper av tveksam kvalitet. Japp, bor inte mer en ett par stenkast från rondellen! There can be only one (Stefan) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 13, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juni 13, 2019 1 timme sedan, skrev Stefan: Japp, bor inte mer en ett par stenkast från rondellen! Då drar jag dit imorgon och kastar sten. Det är idag och några dagar framöver som man ska vara i Khon Buri Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juni 13, 2019 Dela Inlagd Juni 13, 2019 1 timme sedan, skrev andrejsdenruskige: Då drar jag dit imorgon och kastar sten. Det är idag och några dagar framöver som man ska vara i Khon Buri Lycka till Synd att du som många andra från KohnBuri inte kan passa datum...... Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 13, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juni 13, 2019 Första ölen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd Juni 13, 2019 Dela Inlagd Juni 13, 2019 3 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Första ölen Osar klass. Stenbord 👍🏻 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 13, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juni 13, 2019 1 minut sedan, skrev Khonis: Osar klass. Stenbord 👍🏻 Målat stenbord t.o.m Man har ju kommit upp sig i stenbordssnacket efter några år på diverse forum. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu