andrejsdenruskige Inlagd Juni 6, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juni 6, 2019 På vilken höjd flyger buss,n? En del meter över havet. Däcken har dock oftast kontakt med asfalten. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 6, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juni 6, 2019 En klassiker Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 6, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juni 6, 2019 Nu skiter jag i projektet. Gjorde mitt och lite till. Det åks alldeles för lite flygbuss Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 6, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juni 6, 2019 En av Europas bästa flygplatser. Finns en gate och en kaffeautomat. Kaffeautomaten är dock i ”ustand” så jag får vänta tills vi kommer upp i luften. Trondheim nästa. Som ni kan se så är det lagt ner ohyggligt många timmar på golvdesignen. Se bara hur dom har lagt ”flisene” runt gaten. Måste ha kostat en förmögenhet i både design och arbete. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 6, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juni 6, 2019 Såja. Fick TRD-OSL inställd. Fick samtidigt ny avgångstid 18:55. Lite jobbigt då jag landar 19:05. Snabbt samtal till SAS så reroutade dom mig TRD-CPH-ARN. Landar lite sent, men så länge jag hinner med flyget i morrn till Umeå så skiter jag i vilket. Dom kan skicka mig runt överallt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 6, 2019 Dela Inlagd Juni 6, 2019 1 timme sedan, skrev andrejsdenruskige: Såja. Fick TRD-OSL inställd. Fick samtidigt ny avgångstid 18:55. Lite jobbigt då jag landar 19:05. Snabbt samtal till SAS så reroutade dom mig TRD-CPH-ARN. Landar lite sent, men så länge jag hinner med flyget i morrn till Umeå så skiter jag i vilket. Dom kan skicka mig runt överallt "Tjör" en avstickare till månen åxå! Lika bra det"! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 6, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juni 6, 2019 Fick aldrig något boardingkort till TRD-CPH-ARN. Så fixade ett vid gaten. Ser att jag har korridorsäte och vill ha fönster. ”Finns inga”Nä, kanske inte sade jag, men om du lägger in bonuskortet så kan det öppna ett säte. (Ingen automatik och boardinggrupp H)Givetvis ordnade sig och det blev en bokningsklass ”C”. Nu blir det negerboll och öl. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juni 6, 2019 Dela Inlagd Juni 6, 2019 1 minut sedan, skrev andrejsdenruskige: Fick aldrig något boardingkort till TRD-CPH-ARN. Så fixade ett vid gaten. Ser att jag har korridorsäte och vill ha fönster. ”Finns inga” Nä, kanske inte sade jag, men om du lägger in bonuskortet så kan det öppna ett säte. (Ingen automatik och boardinggrupp H) Givetvis ordnade sig och det blev en bokningsklass ”C”. Nu blir det negerboll och öl. Du är värd att vara mittsätesryttare utan dryck... Flänga runt på nationaldagen borde vara olagligt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 6, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juni 6, 2019 Du är värd att vara mittsätesryttare utan dryck... Flänga runt på nationaldagen borde vara olagligt. Det är ju inte nationaldag i varesig Norge eller Danmark idag. Dessutom så landar jag 00:10 i Stockholm och då är det inte heller nationaldag. Det betyder fönsterplats, negerboll och öl Dessutom CRJ 900. Tyst och fint där framme Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juni 6, 2019 Dela Inlagd Juni 6, 2019 Precis nyss, skrev andrejsdenruskige: Det är ju inte nationaldag i varesig Norge eller Danmark idag. Dessutom så landar jag 00:10 i Stockholm och då är det inte heller nationaldag. Det betyder fönsterplats, negerboll och öl Dessutom CRJ 900. Tyst och fint där framme Ahh allt förlåtet Fast du byter väl hipsteripan mot en GT... Negerbollen är riktigt bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 6, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juni 6, 2019 Ahh allt förlåtet Fast du byter väl hipsteripan mot en GT... Negerbollen är riktigt bra! Där sa du något. Tur jag han med att läsa innan avgång. Förjävligt om man läser när man landar. Då blir det att tröstdricka i CPH Edit: var tvungen att kolla mellanlandningen i CPH. 1t 20min. Hinner med allt möjligt där och sedan hinner jag med något på flyget till ARN. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 6, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juni 6, 2019 "Tjör" en avstickare till månen åxå! Lika bra det"! Har dom lounge där? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juni 6, 2019 Dela Inlagd Juni 6, 2019 1 minut sedan, skrev M33: Du är värd att vara mittsätesryttare utan dryck... Flänga runt på nationaldagen borde vara olagligt. Nationaldagen? Ehh det kräver väl en nation...? Sverige är ingen nation... Typ som att blanda Svensk vodka med Amerikansk Cola...å kalla den för Svensk grogg...70% är ju Amerikanskt??? Lr. som att kalla Aftonbladet för en Svensk kvällstidning... (Aftonbladet ägs av den norska mediekoncernen Schibsted Media Group (91 procent).... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juni 6, 2019 Dela Inlagd Juni 6, 2019 18 minuter sedan, skrev M33: Du är värd att vara mittsätesryttare utan dryck... Flänga runt på nationaldagen borde vara olagligt. TNX. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juni 6, 2019 Dela Inlagd Juni 6, 2019 19 minuter sedan, skrev Odin: Nationaldagen? Ehh det kräver väl en nation...? Sverige är ingen nation... Typ som att blanda Svensk vodka med Amerikansk Cola...å kalla den för Svensk grogg...70% är ju Amerikanskt??? Lr. som att kalla Aftonbladet för en Svensk kvällstidning... (Aftonbladet ägs av den norska mediekoncernen Schibsted Media Group (91 procent).... Vaffan e re ingen som hajjar ledande skämt.. Ähh ok.. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 6, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juni 6, 2019 Ingen GT tillgänglig och inte fan hade dom Sofiero Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 6, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juni 6, 2019 Blir ingen GT i loungenTorrlagt hittills. Måste nog hitta en öl snart Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 6, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juni 6, 2019 14 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Blir ingen GT i loungen Torrlagt hittills. Måste nog hitta en öl snart Gör en Clirre och....swingar en bira Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 6, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juni 6, 2019 Danskjävlar. Hoppas ni blir jävligt blöta Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 6, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juni 6, 2019 Quality AirPort Sunkhotell. Firman sparar pengar. Synd bara att taxin äter upp det mesta av sparandet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Juni 7, 2019 Dela Inlagd Juni 7, 2019 1 timme sedan, skrev andrejsdenruskige: Quality AirPort Sunkhotell. Firman sparar pengar. Synd bara att taxin äter upp det mesta av sparandet Taxi... lever på stor fot... går ju gratisbuss! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 7, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juni 7, 2019 Taxi... lever på stor fot... går ju gratisbuss! Orkar inte leta. Trött som satan. Sedan så blir det vidarefakturering till Norge. Det ska kosta att spara Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 7, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juni 7, 2019 Fan så sunkig buss. Det känns som Grekland -87 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 7, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juni 7, 2019 Info till er!Det flygs alldeles för lite. Idag tar vi nödutgång. Ordet ”Flygstolthet” ska in i SAOL Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Juni 7, 2019 Dela Inlagd Juni 7, 2019 3 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Info till er! Det flygs alldeles för lite. Idag tar vi nödutgång. Ordet ”Flygstolthet” ska in i SAOL Regeringen nya tuffa budskap: ”Svenskarna måste flyga mindre” 😀 https://www.svt.se/nyheter/inrikes/regeringen-nya-tuffa-budskap-svenskarna-maste-flyga-mindre-1 //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu