audirs2 Inlagd Maj 17, 2019 Dela Inlagd Maj 17, 2019 On 2019-05-14 at 07:06, skrev andrejsdenruskige: Något måste man ju få för att man jobbar. Samma lön dimper in på kontot om jag är på jobb eller inte. Så jag räknar poängen som lön. Förhoppningsvis lyckas jag med Diamond även detta år, men det kan bli en hård kamp. Aha, han går på social bidrag! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Maj 17, 2019 Dela Inlagd Maj 17, 2019 18 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Blev sugen på löjrom Från Seskarö? Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Maj 17, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Maj 17, 2019 Från Seskarö?Jepp. Säkert en massa krom och fanskap i den. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Maj 17, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Maj 17, 2019 Blir nog att äta korv idag. Fan vad jag är duktig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Maj 17, 2019 Dela Inlagd Maj 17, 2019 4 timmar sedan, skrev andrejsdenruskige: Blir nog att äta korv idag. Fan vad jag är duktig Vet ju alla att du gillar att rulla skinn... men är inte detta att gå lite till överdrift? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Maj 17, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Maj 17, 2019 Vet ju alla att du gillar att rulla skinn... men är inte detta att gå lite till överdrift? Övning ger färdighet. Ikväll ska jag tokrunka och våldta mig själv till sömns. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Maj 19, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Maj 19, 2019 Lat söndag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Maj 19, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Maj 19, 2019 Nu känner jag mig som den hårdaste gubben i stan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 19, 2019 Dela Inlagd Maj 19, 2019 7 timmar sedan, skrev andrejsdenruskige: Lat söndag. Vad blev det.... bättre än Artic Grill? /enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Maj 19, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Maj 19, 2019 Vad blev det.... bättre än Artic Grill? /enisJag är ju nästan 30mil söder om Luleå. Då får man äta annat vettigt från Norrbotten. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Maj 20, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Maj 20, 2019 Har varit ledig i 4 veckor. Det får firas med en 5 dagars tur till norsk glesbygd. Givetvis ska det flygas. Priset motsvarar en resa till Sydney, mellan tummen och pekfingret. Golvbild Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Maj 20, 2019 Dela Inlagd Maj 20, 2019 8 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Har varit ledig i 4 veckor. Det får firas med en 5 dagars tur till norsk glesbygd. Givetvis ska det flygas. Priset motsvarar en resa till Sydney, mellan tummen och pekfingret. Golvbild Jag hade valt Sydney... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Maj 20, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Maj 20, 2019 Jag hade valt Sydney... Då gjorde jag alltså fel!Kunde du väl ha sagt tidigare. Går ju fan inte att re-routa denna biljett. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Maj 20, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Maj 20, 2019 Knökfullt på flyget, ingen uppgradering och ingen seatblock. Nu funderar jag på att kliva av. Så här ska det inte vara. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Maj 20, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Maj 20, 2019 Högkvalitativa bilder får ni som vanligt av mig. Hoppar över äpplejuicen idag och kör på cola och kaffe. Hoppas den här kärran kommer på backen snart. Det är olidligt att sitta och trängas. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Maj 20, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Maj 20, 2019 Gold loungen ARN vid denna tid på en måndag är ingen höjdare. Vis som man är så besöker man biz loungen ich tar utsikt över bortkomna resenärer. Mat ska man ha. Fågelfrön får duga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Maj 20, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Maj 20, 2019 Detta känns inte så lockande Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Maj 20, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Maj 20, 2019 Jaha då blir det Dash8/103 i nästan två timmar. Man lär behöva någon vecka för att återhämta sig från propellerljudet och vibrationerna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Maj 20, 2019 Dela Inlagd Maj 20, 2019 29 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Jaha då blir det Dash8/103 i nästan två timmar. Man lär behöva någon vecka för att återhämta sig från propellerljudet och vibrationerna. Hade ju typ gått fortare om du kört bil dit.... Men allt för poängen 555555 Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Maj 20, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Maj 20, 2019 Hade ju typ gått fortare om du kört bil dit.... Men allt för poängen 555555 Jodå, fast jag kan använda bensinpriset som försvar [emoji41] Går fortare att köra Edit:Jag har nog aldrig haft så nära till jobb. Eventuellt så var det närmare till Tjeldbergodden där jag hade mig en 4 dagars tur. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Maj 21, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Maj 21, 2019 Just nu sitter jag och ångrar att jag tackade ja till att hjälpa till galningarna i norr. Inte undra på att dom ligger långt bak planen då dom jobbar som dom gör. Här ska man laga ”tutorials” mer eller mindre, vilket jag är grym på (som ni vet). Dock ska jag fixa det så att både blinda, döva, stumma, analfabeter, förståndshandikappade och annat folk ska klara av att förstå informationen. Gud hjälpe mig. Bild får ni inte då den ändå bara skulle beskriva ett totalt mörker. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd Maj 21, 2019 Dela Inlagd Maj 21, 2019 14 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Just nu sitter jag och ångrar att jag tackade ja till att hjälpa till galningarna i norr. Inte undra på att dom ligger långt bak planen då dom jobbar som dom gör. Här ska man laga ”tutorials” mer eller mindre, vilket jag är grym på (som ni vet). Dock ska jag fixa det så att både blinda, döva, stumma, analfabeter, förståndshandikappade och annat folk ska klara av att förstå informationen. Gud hjälpe mig. Bild får ni inte då den ändå bara skulle beskriva ett totalt mörker. Är brännanren trasig? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Maj 21, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Maj 21, 2019 Är brännanren trasig? Här är det mycket som är trasigt. Fan så trött jag blir. Vredesutbrott skulle inte vara långt borta om jag skulle jobba fast här. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd Maj 21, 2019 Dela Inlagd Maj 21, 2019 52 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Här är det mycket som är trasigt. Fan så trött jag blir. Vredesutbrott skulle inte vara långt borta om jag skulle jobba fast här. Är du från Happaranta? Vad betyder HSKT? Inte det riktiga namnet men ja, du kanske vet vad jag menar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Maj 21, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Maj 21, 2019 Är du från Happaranta? Vad betyder HSKT? Inte det riktiga namnet men ja, du kanske vet vad jag menar. Klart som fan att jag är från Haparanda. Är inte alla det?Vet dock inte vad HSKT betyder, förutom det riktiga namnet. Hästskit? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu