andrejsdenruskige Inlagd Mars 19, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Mars 19, 2019 Då jag är en fantastisk MPR-medlem så tar jag foton som gör alla glada och nöjda. Horisont - checkRedigering - check Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Mars 19, 2019 Dela Inlagd Mars 19, 2019 5 timmar sedan, skrev andrejsdenruskige: Då jag är en fantastisk MPR-medlem så tar jag foton som gör alla glada och nöjda. Horisont - check Redigering - check Inte tillräckligt suddiga för att vara ordinära MPR-bilder. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Mars 19, 2019 Dela Inlagd Mars 19, 2019 6 timmar sedan, skrev andrejsdenruskige: Då jag är en fantastisk MPR-medlem så tar jag foton som gör alla glada och nöjda. Horisont - check Redigering - check 17 minuter sedan, skrev rolba: Inte tillräckligt suddiga för att vara ordinära MPR-bilder. Nja, helt klart FÖR suddiga för att godkännas..... Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Mars 19, 2019 Dela Inlagd Mars 19, 2019 6 timmar sedan, skrev andrejsdenruskige: Då jag är en fantastisk MPR-medlem så tar jag foton som gör alla glada och nöjda. Horisont - check Redigering - check Du är fantastisk på svammel min gode Andrejs. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Mars 19, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Mars 19, 2019 1 minut sedan, skrev B747: Du är fantastisk på svammel min gode Andrejs. Svammel? Här anstränger man sig och gör sitt yttersta för att åtminstone verka vara någorlunda seriös och sedan blir man nerklubbad som en säl längs norska kusten. Jag tror nästan att jag få dra igång en ny matlagningskurs så att någon tar mig på alvar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Mars 19, 2019 Dela Inlagd Mars 19, 2019 1 minut sedan, skrev andrejsdenruskige: Svammel? Här anstränger man sig och gör sitt yttersta för att åtminstone verka vara någorlunda seriös och sedan blir man nerklubbad som en säl längs norska kusten. Jag tror nästan att jag få dra igång en ny matlagningskurs så att någon tar mig på alvar. Gud bevare mig väl......... PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Mars 19, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Mars 19, 2019 (ändrad) Åh nej! Ser att jag missat en bild på en renklämma. Den bilden måste ni få. Renklämman är längst till vänster och består av ren, klämma, brie, ost och kött från salamidjuret. Nötter, negerboll och dryck som består av äpplen och juice behöver ni inte koncentrera er på. Vad negerbollen består av törs jag inte tänka på. Ändrades Mars 19, 2019 av andrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Mars 20, 2019 Dela Inlagd Mars 20, 2019 19 timmar sedan, skrev andrejsdenruskige: Åh nej! Ser att jag missat en bild på en renklämma. Den bilden måste ni få. Renklämman är längst till vänster och består av ren, klämma, brie, ost och kött från salamidjuret. Nötter, negerboll och dryck som består av äpplen och juice behöver ni inte koncentrera er på. Vad negerbollen består av törs jag inte tänka på. Det enda som är gemensamt med en renklämma här är polarbrödet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Mars 20, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Mars 20, 2019 Det enda som är gemensamt med en renklämma här är polarbrödet. Det förklarar ju saken. Uppe i norr så består en polarrulle alltid av ren....och klämma. Denna bestod alltså av 1st polar och 1st rulle + brie, ost & salamidjur. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Mars 20, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Mars 20, 2019 Fan vad sur jag blir när jag hamnar i någon jävla Priustaxi. Fan vad det skramlar i dessa plasthögar. Ytterligare ett stort minus när den ska låtsas vara miljövänlig. Helt förfärliga bilar. Benutrymme - Check Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Mars 20, 2019 Dela Inlagd Mars 20, 2019 2 timmar sedan, skrev andrejsdenruskige: Det förklarar ju saken. Uppe i norr så består en polarrulle alltid av ren....och klämma. Denna bestod alltså av 1st polar och 1st rulle + brie, ost & salamidjur. Bra skit... värsta finmiddagen... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Mars 20, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Mars 20, 2019 Blev en hamburgare på Heliporten. Det flygs alldeles för lite. Med tanke på det så är det inte ett gott tecken att de två sista flighterna är inställda. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Mars 20, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Mars 20, 2019 5 minuter sedan, skrev samet: Bra skit... värsta finmiddagen... Bra mat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Mars 20, 2019 Dela Inlagd Mars 20, 2019 9 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Bra mat Finns inget vackrare o bättre än flygplansmat 🤣 Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Mars 20, 2019 Dela Inlagd Mars 20, 2019 1 minut sedan, skrev Soengsang: Finns inget vackrare o bättre än flygplansmat 🤣 Denna fråga har ju stötts och blötts genom åren här på forumet. Fattas bara att ruskprick drar i gång sin matlagningsskola nu också. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Mars 20, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Mars 20, 2019 Denna fråga har ju stötts och blötts genom åren här på forumet. Fattas bara att ruskprick drar i gång sin matlagningsskola nu också.Jag har blivit så lat så jag inte orkar laga mat.....på jobbet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Mars 20, 2019 Dela Inlagd Mars 20, 2019 On 2019-03-19 at 09:24, skrev andrejsdenruskige: En blid från A-window Idag gick det extratrögt vid boarding. En hög med folk som varken förstod talad svenska eller engelska och inte fan kunde dom läsa heller. Det värsta av allt var att dom inte fattade att kliva åt sidan heller. Nåja, det var några prioboarding som han genom grindarna innan dessa idi*ter ordnade någon slags barrikad. Det hjälper ju föga när jag kommer fram till planet så är det någon kostymbytare som har gjort om kabinen till hans privata omklädningsrum. Fan sån tid det kan ta att sätta sig ner för en del människor. Finns det någon diagnos på sådana? Ja, ni vet. Av med jackan, räta till kavajen, upp med jackan, glömde pennan, öppna väskan, ut med tidningen, ner med jackan, in med iPad, byta iPad mot datorn, lägga tillbaka tidningen då man inte ska läsa den ändå, tillbaka med pennan i jackfickan, ner med tidningen igen då man kan lösa Sudoku, måste ta ut pennan igen till Sudoku, sprida ut alla sina ägodelar på de flesta säten i ens närhet. Dom verkar ha noll organisering i huvudet. Att dom tagit sig ända fram till flygplanet är ju ett under. Det är ju ett under att dom kom sig till flygplatsen faktiskt. Med tanke på deras in och utpackande så kan man undra hur lång tid det tog att förbereda sig för denna flight med tanke på packning. idi*ter Har man Windows phone 10 så blir det lättare! Ajjphöne,,,,äh!😋 Jacka behöver man inte heller!😂 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Mars 20, 2019 Dela Inlagd Mars 20, 2019 On 2019-02-26 at 14:44, skrev andrejsdenruskige: Avslutar resan med Cola, nötter och en....boll. ....boll... Undrar om ordet som brukade stå strax innan boll, fick Facebook att varna mej för ett oskyldigt, gammalt skämt??? Skämtet? "Vet du vad Gud sa efter att han skapat den andre negern?" "Jävlar, nu brände jag en till!" "Negern" var antagligen inte ett Facebook-PK ord... Får testa att skriva Afroafrikan, nästa gång! Exempelvis: "Vet du varför Romer (PK benämning på Zigenare) inte vill skaffa barn med Afroafrikaner???" "Barnen blir för lata för att stjäla!" MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Mars 20, 2019 Dela Inlagd Mars 20, 2019 1 timme sedan, skrev samet: Bra skit... värsta finmiddagen... Polarbröd sviker alltså Norrlänningarna? Vad är det för fel med en Renklämma med Västerbottensost? Italiensk skräpkorv och möglig Fransk ost, de borde skämmas! MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Mars 20, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Mars 20, 2019 ....boll... Undrar om ordet som brukade stå strax innan boll, fick Facebook att varna mej för ett oskyldigt, gammalt skämt??? Skämtet? "Vet du vad Gud sa efter att han skapat den andre negern?" "Jävlar, nu brände jag en till!" "Negern" var antagligen inte ett Facebook-PK ord... Får testa att skriva Afroafrikan, nästa gång! Exempelvis: "Vet du varför Romer (PK benämning på Zigenare) inte vill skaffa barn med Afroafrikaner???" "Barnen blir för lata för att stjäla!" MVH Snart heter det inte Romer heller, då det till slut blir ett skällsord av någon outgrundlig anledning. Ett icke-stationärt folk får det heta. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Mars 20, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Mars 20, 2019 Då kom jag mig ut på böljanblå. Paraffinkråkan var mer som en skadeskjuten 3-cyl dieseluggla idag. Lite fel på antivibrations kontrollerna så det var lite extra darrigt när vi flög. Jag har redan hittat jobbläget. Kolla in min tjejväska. Vackert med lite rosa inslag. Solklart genuscertifierad väska. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Mars 20, 2019 Dela Inlagd Mars 20, 2019 55 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Snart heter det inte Romer heller, då det till slut blir ett skällsord av någon outgrundlig anledning. Ett icke-stationärt folk får det heta. Hmm, "kringresande" var ju inte PK, så du kan ha rätt! MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Mars 21, 2019 Dela Inlagd Mars 21, 2019 13 timmar sedan, skrev andrejsdenruskige: Då kom jag mig ut på böljanblå. Paraffinkråkan var mer som en skadeskjuten 3-cyl dieseluggla idag. Lite fel på antivibrations kontrollerna så det var lite extra darrigt när vi flög. Jag har redan hittat jobbläget. Kolla in min tjejväska. Vackert med lite rosa inslag. Solklart genuscertifierad väska. Två stora väskor, ska du flytta eller? Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Mars 21, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Mars 21, 2019 1 timme sedan, skrev Soengsang: Två stora väskor, ska du flytta eller? En massa jävla arbetskläder...skor, hjälm och ett par handskar. Har kläder för 6-7 dagar. Galet mycket plats tar det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Mars 21, 2019 Dela Inlagd Mars 21, 2019 34 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: En massa jävla arbetskläder...skor, hjälm och ett par handskar. Har kläder för 6-7 dagar. Galet mycket plats tar det. Ett par handskar, vad ska du med dem till, gissar att du fick dem typ 2001 5555555 Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu