B747 Inlagd September 11, 2018 Dela Inlagd September 11, 2018 26 minuter sedan, skrev Soengsang: Jadå, du kan gärna få guida mig när läge för det blir.... Som det ser ut nu så ska jag nog inte öla eller äta lustiga svampar förens i mitten av januari, som den löneslav jag är....men det blir ok. Du får köra kontaktlim tills dess😝En tub räcker i evigheter. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd September 11, 2018 Dela Inlagd September 11, 2018 3 minuter sedan, skrev B747: Du får köra kontaktlim tills dess😝En tub räcker i evigheter. Biltema har koll på vilka som köper kontaktlim tror du är portad Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd September 11, 2018 Dela Inlagd September 11, 2018 Precis nyss, skrev Boa52: Biltema har koll på vilka som köper kontaktlim tror du är portad He he.Nejdu i det fallet är vi inte lika. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd September 11, 2018 Trådstartare Dela Inlagd September 11, 2018 Fick tid över att döda en sista mygga. Det har som vanligt varit en ständig kamp om min eller myggornas överlevnad. Jag tror jag vann denna omgången. Snål som man är så åker jag ekonomi denna gång, men då det är low season, så funkar det fint med en 3-sätes säng. Boarding completed Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd September 11, 2018 Dela Inlagd September 11, 2018 14 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Fick tid över att döda en sista mygga. Det har som vanligt varit en ständig kamp om min eller myggornas överlevnad. Jag tror jag vann denna omgången. Snål som man är så åker jag ekonomi denna gång, men då det är low season, så funkar det fint med en 3-sätes säng. Boarding completed Har du ingen kapmaskin med i väskan så du kan kapa bort armstödet i mitten?😆 Sedan är det bara att ligga raklång! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd September 12, 2018 Trådstartare Dela Inlagd September 12, 2018 11 timmar sedan, skrev audirs2: Har du ingen kapmaskin med i väskan så du kan kapa bort armstödet i mitten?😆 Sedan är det bara att ligga raklång! Nej, ingen kapsåg. Men det räcker med att lyfta upp det, så har man sin 3:a Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd September 12, 2018 Dela Inlagd September 12, 2018 1 timme sedan, skrev andrejsdenruskige: Nej, ingen kapsåg. Men det räcker med att lyfta upp det, så har man sin 3:a Det är en fördel med TG:s 777:or, gick inte på 747:orna vill jag minnas, där var nog Audisrs metod gångbar. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd September 12, 2018 Trådstartare Dela Inlagd September 12, 2018 1 timme sedan, skrev Soengsang: Det är en fördel med TG:s 777:or, gick inte på 747:orna vill jag minnas, där var nog Audisrs metod gångbar. Själv kommer jag inte ihåg om det var på det sättet. Fast bra minne är inte direkt någonting jag skriver i mitt CV. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd September 12, 2018 Dela Inlagd September 12, 2018 1 timme sedan, skrev andrejsdenruskige: Själv kommer jag inte ihåg om det var på det sättet. Fast bra minne är inte direkt någonting jag skriver i mitt CV. Ja alzhe,,,,,,,öh nått kommer långsamt!😫 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd September 12, 2018 Trådstartare Dela Inlagd September 12, 2018 Hälsocheck färdig och konstaterar att jag bara sliter med eventuella mentala defekter. Automatkaffe drickes i mängder för att fira det hela. Då jag är lat som få, så lär man nog kunna läsa av mitt återvändande efter semestern i oljeprisgraferna. Oljan lär bli dyr nu. Tanka bilen innan det är försent. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd September 12, 2018 Dela Inlagd September 12, 2018 2 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Hälsocheck färdig och konstaterar att jag bara sliter med eventuella mentala defekter. Automatkaffe drickes i mängder för att fira det hela. Tanka bilen innan det är försent. Summan av defekterna är konstant! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd September 12, 2018 Trådstartare Dela Inlagd September 12, 2018 Summan av defekterna är konstant! Nej, summan av defekterna ökar. Samma fysiska skick, men fan så mycket mer mentala störningar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd September 12, 2018 Dela Inlagd September 12, 2018 16 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Nej, summan av defekterna ökar. Samma fysiska skick, men fan så mycket mer mentala störningar. Vi vet😘 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd September 12, 2018 Trådstartare Dela Inlagd September 12, 2018 Vi vet[emoji8]Jag har råd med att försämra min mentala hälsa då kapaciteten är emot i utgångsläget. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd September 12, 2018 Dela Inlagd September 12, 2018 2 minuter sedan, skrev Boa52: Vi vet😘 Var det därför det blev tvärstopp i kön till Tavelsjös vallokal? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd September 12, 2018 Dela Inlagd September 12, 2018 Precis nyss, skrev andrejsdenruskige: Jag har råd med att försämra min mentala hälsa då kapaciteten är emot i utgångsläget. Försämrar man sin mentala hälsa för att man har råd så är nog utgången oviss Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd September 12, 2018 Dela Inlagd September 12, 2018 2 minuter sedan, skrev GreenValley: Var det därför det blev tvärstopp i kön till Tavelsjös vallokal? Blev inget tvärstopp, vi ville alla rösta bort SD därför blev det så många som ville rösta en liten kö Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd September 12, 2018 Trådstartare Dela Inlagd September 12, 2018 Försämrar man sin mentala hälsa för att man har råd så är nog utgången ovissJag kan försämra den med 90% men ändå ligga på topp 10 på detta forum. Sedan lite kaffe på det hela, så är jag tillbaka som mig själv igen. Det är det som är så bra med att vara mig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd September 12, 2018 Dela Inlagd September 12, 2018 5 minuter sedan, skrev GreenValley: Var det därför det blev tvärstopp i kön till Tavelsjös vallokal? @Boa52 hade dunkprovning i vallokalen. Därav att det kom så mycket folk. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd September 12, 2018 Dela Inlagd September 12, 2018 7 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Jag kan försämra den med 90% men ändå ligga på topp 10 på detta forum. Sedan lite kaffe på det hela, så är jag tillbaka som mig själv igen. Det är det som är så bra med att vara mig. 90 % av ingenting blir minus av nånting. Topp 10 på detta forum räcker väl med minus 200%. kanske kaffet gör att du kan skriva här om inte hitta nån som hjälper dej. För du är ju en som skriver mest här, tror det beror på att du har ett jobb, vi andra pensionärer vi har inte tid Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd September 12, 2018 Dela Inlagd September 12, 2018 5 minuter sedan, skrev Boa52: 90 % av ingenting blir minus av nånting. Topp 10 på detta forum räcker väl med minus 200%. kanske kaffet gör att du kan skriva här om inte hitta nån som hjälper dej. För du är ju en som skriver mest här, tror det beror på att du har ett jobb, vi andra pensionärer vi har inte tid Helt klart var inte matematik ditt favoritämne i skolan! En kvalificerad gissning är att kemin tog all studietid i anspråk. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd September 12, 2018 Dela Inlagd September 12, 2018 59 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Nej, summan av defekterna ökar. Samma fysiska skick, men fan så mycket mer mentala störningar. Nu e man inte längre ensam! Enligt vetenskapen så fanns det en promille chans att det kunde finnas en till som en själv! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd September 12, 2018 Dela Inlagd September 12, 2018 20 minuter sedan, skrev Boa52: 90 % av ingenting blir minus av nånting. Topp 10 på detta forum räcker väl med minus 200%. kanske kaffet gör att du kan skriva här om inte hitta nån som hjälper dej. För du är ju en som skriver mest här, tror det beror på att du har ett jobb, vi andra pensionärer vi har inte tid Andrejs jobbar inte han tjänstgör bara.... PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd September 12, 2018 Trådstartare Dela Inlagd September 12, 2018 90 % av ingenting blir minus av nånting. Topp 10 på detta forum räcker väl med minus 200%. kanske kaffet gör att du kan skriva här om inte hitta nån som hjälper dej. För du är ju en som skriver mest här, tror det beror på att du har ett jobb, vi andra pensionärer vi har inte tid[emoji6]90% av ingenting är...ingenting. Att inte du skriver mer beror väl mest på att du inte kan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd September 12, 2018 Dela Inlagd September 12, 2018 7 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: 90% av ingenting är...ingenting. Att inte du skriver mer beror väl mest på att du inte kan Såg att du fick karma av Boa,ska man ta det som ett erkännande från hans sida kanske PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu