andrejsdenruskige Inlagd Juli 16, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juli 16, 2018 Är det E-type längst bort....Självklart är de E-Type. Jag ska visa han lite danssteg, så ska vi se om jag fixar sillisar och ett dansjobb Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 16, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juli 16, 2018 Göran "Mao" Persson? E-type ser jag ofta ute på djurö!Hade det varit Göran så hade jag skållat gubbfan med några koppar kaffe och mycket socker. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 16, 2018 Dela Inlagd Juli 16, 2018 7 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Självklart är de E-Type. Jag ska visa han lite danssteg, så ska vi se om jag fixar sillisar och ett dansjobb Kunde även varit ”Fråga Olle” närmast eller random Noi i mitten... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 16, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juli 16, 2018 Kunde även varit ”Fråga Olle” närmast eller random Noi i mitten...Noi, såg svensk ut och var i sällskap med diskovikingen. Fråga Olle och en provtur hade varit på plats. Nåja, tjejen såg helt alldaglig ut, men eventuellt något ung. Kanske hans dotter eller nåt.....E-type skulle i så fall platsa på MPR Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 16, 2018 Dela Inlagd Juli 16, 2018 Precis nyss, skrev andrejsdenruskige: Noi, såg svensk ut och var i sällskap med diskovikingen. Fråga Olle och en provtur hade varit på plats. Nåja, tjejen såg helt alldaglig ut, men eventuellt något ung. Kanske hans dotter eller nåt..... E-type skulle i så fall platsa på MPR Fråga E-type om han känner Boa eller BTT, tror jag har sett bilder på dem från någon träff... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 16, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juli 16, 2018 Fråga E-type om han känner Boa eller BTT, tror jag har sett bilder på dem från någon träff...Han svarar ”kodord Naklua/bonnhåla” Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Juli 16, 2018 Dela Inlagd Juli 16, 2018 17 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Självklart är de E-Type. Jag ska visa han lite danssteg, så ska vi se om jag fixar sillisar och ett dansjobb Var inte hon som körde gogo nästan utan kläder med? Dilbas syrra var det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd Juli 16, 2018 Dela Inlagd Juli 16, 2018 1 minut sedan, skrev andrejsdenruskige: Han svarar ”kodord Naklua/bonnhåla” Börja sjung sådär lagom högt på någon av hans låtar. Låtsas som att du lyssnar på hans musik i lurarna och sjung. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 16, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juli 16, 2018 Var inte hon som körde gogo nästan utan kläder med? Dilbas syrra var det. Nej, det var inte hon. Hade det vart hon så hade jag kammat min flint, knallat över och visat mina privata nakenbilder. Nu gick jag istället och pissade och spottade ut snuset. Det var dubbelprilla, men den ena hamnade i plurret direkt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 16, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juli 16, 2018 Börja sjung sådär lagom högt på någon av hans låtar. Låtsas som att du lyssnar på hans musik i lurarna och sjung.This!This is the wayThis is the way I wanna liveI’m pendlar till Norge!This is the way I wanna live!Gjuten hit i radion Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 16, 2018 Dela Inlagd Juli 16, 2018 Precis nyss, skrev andrejsdenruskige: This! This is the way This is the way I wanna live I’m pendlar till Norge! This is the way I wanna live! Gjuten hit i radion Fäkk, duett med Leila K så behöver du nog inte pendla länge till!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Juli 16, 2018 Dela Inlagd Juli 16, 2018 3 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: This! This is the way This is the way I wanna live I’m pendlar till Norge! This is the way I wanna live! Gjuten hit i radion Ja inte fan var det för Martins skull som man kollade ofta och gärna! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 16, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juli 16, 2018 Ja inte fan var det för Martins skull som man kollade ofta och gärna! Nä, basisten har fin fingersättning och bra teknik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 16, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juli 16, 2018 Ja inte fan var det för Martins skull som man kollade ofta och gärna! Måste bara hålla med. Själv brukar jag glo på kärringen. Fast hon var snyggare innan ungen Dessutom så är det hon som sponsrar mitt liv. Me like Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Juli 16, 2018 Dela Inlagd Juli 16, 2018 1 minut sedan, skrev andrejsdenruskige: Nä, basisten har fin fingersättning och bra teknik Norsk fjordbas kallas det! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 16, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juli 16, 2018 Det som jag vill se är en ansiktisbild på Andrejs, det vore skoj tycker jag. Jag menar då har jag ju liksom ett ansikte på den som tidigare insinuerar att jag är en rasist, vänsterelitist mm. Fritz.. Here you go Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 16, 2018 Dela Inlagd Juli 16, 2018 8 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Själv brukar jag glo på kärringen. Hua både jag och min tant blir nog mörkrädda när vi tittar på varandra... en gubbe och en gumma som tillsamman är över 100 år Sicken tur att vi båda än så länge kommer ihåg hur vi såg ut när vi träffades... ' /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 16, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juli 16, 2018 Hua både jag och min tant blir nog mörkrädda när vi tittar på varandra... en gubbe och en gumma som tillsamman är över 100 år Sicken tur att vi båda än så länge kommer ihåg hur vi såg ut när vi träffades... ' /Enis Ja, specsavers håller man sig undan från Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 16, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juli 16, 2018 Hua både jag och min tant blir nog mörkrädda när vi tittar på varandra... en gubbe och en gumma som tillsamman är över 100 år Sicken tur att vi båda än så länge kommer ihåg hur vi såg ut när vi träffades... ' /Enis Bara för det så kom jag ihåg att posta lite bilder i gruppen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 16, 2018 Dela Inlagd Juli 16, 2018 2 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Bara för det så kom jag ihåg att posta lite bilder i gruppen Var snäll och radera bilderna på dig själv om du vill vara kvar i gruppen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd Juli 16, 2018 Dela Inlagd Juli 16, 2018 36 minuter sedan, skrev M33: Var snäll och radera bilderna på dig själv om du vill vara kvar i gruppen. Vilken grupp är det? Kan jag få bli medlem i eran hemliga grupp Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 16, 2018 Dela Inlagd Juli 16, 2018 Precis nyss, skrev HuaHindinnge: Vilken grupp är det? Kan jag få bli medlem i eran hemliga grupp Vet man inte vilken grupp är man troligtvis inte med. Inbjudan lottas ut varje skottår, skicka pm till Clion eller Svampen för att vara med i utlottningen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juli 16, 2018 Dela Inlagd Juli 16, 2018 1 timme sedan, skrev andrejsdenruskige: Here you go Herregud vad vi är lika...! 54 minuter sedan, skrev Enis: en gubbe och en gumma som tillsamman är över 100 år ' /Enis Eller hur?! Då skulle alltså din gumma alltså vara 70 bast? Jaja, skål hur som helst! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 16, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juli 16, 2018 Var snäll och radera bilderna på dig själv om du vill vara kvar i gruppen. Tagit bort de mest anstötande bilderna nu när jag ser att inte[mention=6184]fritz[/mention] har tillgång till gruppen. Resten får ni dock stå ut med, då latex och dykardräkterna mer representerar mode än just en bild på mig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 16, 2018 Dela Inlagd Juli 16, 2018 10 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Tagit bort de mest ansättande bilderna nu när jag ser att inte[mention=6184]fritz[/mention] har tillgång till gruppen. Resten får ni dock stå ut med, då latex och dykardräkterna mer representerar mode än just en bild på mig. Tack, Broskan och Farang tyckte vissa bilder var över gränsen så därav den hårda tonen. Tummen upp för en flexibel fru! (Eller om det är grannfrun??) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu