andrejsdenruskige Inlagd Juli 3, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juli 3, 2018 Utcheckning färdig. Nu ska vi tydligen till något tempel. Inte min favoritsyssla då jag känner mig totalt bortkommen utanför barer och restauranger. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 3, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juli 3, 2018 Aha, det var i Chachoensao (varning för stavning) som templet låg i. Vet inte om det är nåt speciellt. Funkar inte Hilton i Pattis lika bra? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 3, 2018 Dela Inlagd Juli 3, 2018 1 timme sedan, skrev andrejsdenruskige: Aha, det var i Chachoensao (varning för stavning) som templet låg i. Vet inte om det är nåt speciellt. Funkar inte Hilton i Pattis lika bra? Verka som diretörn vistas i Thailand, hade ingen aaaaning om dä! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 3, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juli 3, 2018 17 minuter sedan, skrev audirs2: Verka som diretörn vistas i Thailand, hade ingen aaaaning om dä! Ja visst. Och det är fan varken lätt eller roligt. Se bara på Bob. Han har nog redan hemlängtan. Eller han hade väl hemlängtan redan innan flyget tog mark i Bkk. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 3, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juli 3, 2018 Thailand suger. Vi kör koreanskt i kväll. Mupparna har bara heineken. Men med lite soju så blir det braPopcorn till efterrätt? Vad sysslar dom med? Forum? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Juli 3, 2018 Dela Inlagd Juli 3, 2018 1 timme sedan, skrev andrejsdenruskige: Thailand suger. Vi kör koreanskt i kväll. Mupparna har bara heineken. Men med lite soju så blir det bra Popcorn till efterrätt? Vad sysslar dom med? Forum? Dricker man heinieken så behöver man popkorn det fattar du väl. Den måste man värma och lägga några Albyl i så det blir sting i den. Du fatta noll Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 3, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juli 3, 2018 Dricker man heinieken så behöver man popkorn det fattar du väl. Den måste man värma och lägga några Albyl i så det blir sting i den. Du fatta noll Ja, antingen det eller soju. Soju är bättre så sparar man popcornen till de ”intressanta” trådarna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 3, 2018 Dela Inlagd Juli 3, 2018 7 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Ja, antingen det eller soju. Soju är bättre så sparar man popcornen till de ”intressanta” trådarna. Intressanta trådarna, skall någon installera ett kylskåp i Tudon Ani? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 3, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juli 3, 2018 Intressanta trådarna, skall någon installera ett kylskåp i Tudon Ani? Här hålls inte till i några jävla risbyar. Vi är civiliserade människor. Buffelröv är något barnen läser om i historieböckerna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Juli 3, 2018 Dela Inlagd Juli 3, 2018 1 minut sedan, skrev andrejsdenruskige: Här hålls inte till i några jävla risbyar. Vi är civiliserade människor. Buffelröv är något barnen läser om i historieböckerna. Röv är nåt som Andrej gillar har jag hört, går ett rykte om det här😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 3, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juli 3, 2018 13 minuter sedan, skrev Boa52: Röv är nåt som Andrej gillar har jag hört, går ett rykte om det här😉 Så länge röven är monterad på damer så kan jag inte påstå att jag direkt mår illa. Ser jag på min egen röv så tippar jag matlusten ganska snabbt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 4, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juli 4, 2018 (ändrad) Fick bakis av två Heineken och lite soju. Vissa öl täpper till näsan på mig. Är fanimej allergi. Skönt man slipper skiten snart @bob Ändrades Juli 4, 2018 av andrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 4, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juli 4, 2018 Snart spyr jag. Ineffektiv ”shopping” av totalt onödiga saker. Börjar bli sugen på en överdos av vilken drog som helst. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 4, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juli 4, 2018 Åt någon soppa innan vi drog på stan. När vi nu är färdiga så har vi hunnit köpa kycklinghjärta, 10kg mangosteen 4st durian och nu ska vi käka nudlar, för senare blir sett middag med vänner hos vänner. Jag som hade sett framemot Mantra eller Moonlight. Blir väl nästa resa. Kliniskt rent kirurgstål äter man på. Satans lyxInga billiga plaststolar här inte. Fläskar på stort just nu. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 4, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juli 4, 2018 Fick aldrig med stolen tidigare...som egentligen bara är en pall. Edelstahl!!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 4, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juli 4, 2018 Uppgraderat materialet till Thailands motsvarighet till furu. Bättre kan det inte bli Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 4, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juli 4, 2018 Känner att jag skulle behöva gå ner i vikt. Tar nog och beställer dubbla doser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 4, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juli 4, 2018 Hoppas jag inte dricker för mycket idag. Flygplatsen är det som gäller i morrn’. Blir väl en tröstmassage där och en het jävla dusch. Äntligen får man åka hem. Herregud vad jag längtat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 4, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juli 4, 2018 En klassiker. Lite inälvor och livmoder är aldrig fel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 4, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juli 4, 2018 Glömde fota. Råa köttet är nästan uppätet. Har en hel del kvar. Två navy’s håller mig sällskap. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 4, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juli 4, 2018 Jag får säkert checka in på Bobs analklinik efter detta. Härligt med öppna slussar och flygdag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 4, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juli 4, 2018 Lite efterrätt Och favoriten Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 5, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juli 5, 2018 Sista dagen för denna gång som denna oerhört vackra skapelse fylls upp med kaffe. 9 timmar kvar att hotta på något dum. Jag har fan inte haft tid att göra något ofog. Tragiskt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 5, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juli 5, 2018 Taxijäveln har anlänt. Suvvan nästa. Dåligt med vettiga bilder den här resan. Men jag ska nog få till en sågverkstripp inom en månad. Då jävlar ska det bli bra tråd. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 5, 2018 Dela Inlagd Juli 5, 2018 9 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Taxijäveln har anlänt. Suvvan nästa. Dåligt med vettiga bilder den här resan. Men jag ska nog få till en sågverkstripp inom en månad. Då jävlar ska det bli bra tråd. Ser fram mot detta!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu