andrejsdenruskige Inlagd Juni 30, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juni 30, 2018 Frulle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd Juni 30, 2018 Dela Inlagd Juni 30, 2018 14 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Frulle Hemlighetsfull som vanligt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 30, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juni 30, 2018 Hemlighetsfull som vanligt. Åt upp, blev mätt och glömde ta bild. Gör ett nytt försök i morrn’ [emoji6] Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd Juni 30, 2018 Dela Inlagd Juni 30, 2018 Precis nyss, skrev andrejsdenruskige: Åt upp, blev mätt och glömde ta bild. Gör ett nytt försök i morrn’ Du får 30 min. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SatanG Inlagd Juni 30, 2018 Dela Inlagd Juni 30, 2018 19 timmar sedan, skrev andrejsdenruskige: Dags för bärs Red sky, sjysst bukfylla där? / SatanG "Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 30, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juni 30, 2018 1 timme sedan, skrev SatanG: Red sky, sjysst bukfylla där? / SatanG Bakfyllan kanske. Vet inte hur maten är. Funderade på att käka där, men kanske lite bortkastat om det bara är utsikt och medioker mat. Har ju bara att ta hissen 5 våningar upp så är jag där. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd Juni 30, 2018 Dela Inlagd Juni 30, 2018 Precis nyss, skrev andrejsdenruskige: Bakfyllan kanske. Vet inte hur maten är. Funderade på att käka där, men kanske lite bortkastat om det bara är utsikt och medioker mat. Har ju bara att ta hissen 5 våningar upp så är jag där. Bakfylla, erfaren fast boende .. Hur lyckades du med det ieg? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd Juni 30, 2018 Dela Inlagd Juni 30, 2018 Ser du stegen nu då. Jxvla Sömntxsk? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 30, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juni 30, 2018 Vill ha ha annan öl än Leo / Chang / Singha någon dag så släpa chipsröven till Groove Central World. Där finns Hobs och lite andra ställen http://www.centralworld.co.th/groove/bar-shop-floor1-en.html Knallade förbi där nyss. Såg vettigt ut Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 30, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juni 30, 2018 Mat igenHiso besök i Atom-klass dessutom. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 1, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juli 1, 2018 Även HiSo damer gillar snus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 2, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juli 2, 2018 Frukosten har jag glömt att fota. Glömde fota tallriken, men fick med en del annat. Tallriken tar vi i morrn’Och en påminnelse om att jag snart måste på jobb Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 2, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juli 2, 2018 Dom är ju sjuka i huvudet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd Juli 2, 2018 Dela Inlagd Juli 2, 2018 Precis nyss, skrev andrejsdenruskige: Dom är ju sjuka i huvudet. Rätt bra pris. Har du gått vilse Andrej Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 2, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juli 2, 2018 Liten lätt lunch middagGåsleversåsen hade missat. Beställde denna gång. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 2, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juli 2, 2018 Lagom stekt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 2, 2018 Dela Inlagd Juli 2, 2018 3 timmar sedan, skrev andrejsdenruskige: Dom är ju sjuka i huvudet. Kunde va i dollar! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Juli 2, 2018 Dela Inlagd Juli 2, 2018 1 timme sedan, skrev andrejsdenruskige: Liten lätt lunch middag Gåsleversåsen hade missat. Beställde denna gång. Förmodar att körsbärstomaterna betingar samma kilopris som tryffel på det haket😉 Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dolemon Inlagd Juli 2, 2018 Dela Inlagd Juli 2, 2018 5 timmar sedan, skrev andrejsdenruskige: Dom är ju sjuka i huvudet. Den som köper är nog sjukare 555 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 2, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juli 2, 2018 Förmodar att körsbärstomaterna betingar samma kilopris som tryffel på det haket[emoji6]Nja, det var rätt överkomligt faktiskt. Typ 2200Thb för de två tallrikarna och 2st Coke (hur jag nu kunde beställa det) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Juli 2, 2018 Dela Inlagd Juli 2, 2018 3 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Nja, det var rätt överkomligt faktiskt. Typ 2200Thb för de två tallrikarna och 2st Coke (hur jag nu kunde beställa det) Kanske såg fel, men ligger det inte en halv körsbärstomat på tallriken? Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 2, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juli 2, 2018 Kanske såg fel, men ligger det inte en halv körsbärstomat på tallriken? Det var faktiskt 4st halvor om man ska vara korrekt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 2, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juli 2, 2018 Som Bobban redan har avslöjat så hade vi en snabb ölträff. Nu vidare till Cru Bar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 2, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juli 2, 2018 Morgonstund smakar bajs i mund. Blickar ut över Paragon och en massa annat som jag inte vet vad det är och summerar denna Bangkoktrip. Det blev långt mycket billigare än beräknat. Det berodde nog mest på att jag tyckte att jag inte ville köpa en liten cityvagn till dottern på 11månader. Hon gillar inte bärsele heller och folk som har sett mig vet att jag är alldeles för klent byggd för att ens bära ett mjölkpaket från kylskåpet till matbordet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 2, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juli 2, 2018 Några sista Bkk blev det igår. Får väl kasta ut dom på forumet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu