andrejsdenruskige Inlagd Juni 26, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juni 26, 2018 Pröjsat? Inte ännu. Väntar på att gumman ska få håret fixat. Jag får riva ner deras TV i ren ilska, eller nåt. [emoji41] Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd Juni 26, 2018 Dela Inlagd Juni 26, 2018 (ändrad) 12 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Inte ännu. Väntar på att gumman ska få håret fixat. Jag får riva ner deras TV i ren ilska, eller nåt. Jävla lustigkurre. När har du lust å ses? Allt tid i världen antar jag. Men fråga tanten först så fixar jag en ny Baileys så länge. Väntetid finner nya vägar, hela tiden. Toodeluu. Back in a moment Andrej Ändrades Juni 26, 2018 av Nakhon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 26, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juni 26, 2018 Jävla lustigkurre. När har du lust å ses? Allt tid i världen antar jag. Men fråga tanten först så fixar jag en ny Baileys så länge. Väntetid finner nya vägar, hela tiden. Toodeluu. Back in a moment Andrej Nja, inte så mycket tid, då jag som oftast råkar ut för en massa saker som ska göras. Fast jag kan oftast lyckas slita mig loss en liten stund. Sedan beror det mesta på var man ska ses. Just nu i Pattis och runt 29:e i BKK. 3:e tillbaka i Pattis och 5:e så är det Suvvan som gäller och sedan så blir det flyg hemåt när datumet har ändrats till 6:e. Har förövrigt just svept en flaska vatten på salongen. Inte alla som klarar av att dricka vatten i den här stan. Fast det är svårare att dricka vatten ute på vischan. Där behövs ju alkoholen för att man ska stå ut. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd Juni 26, 2018 Dela Inlagd Juni 26, 2018 Ok. Nu skippar vi Baileys. Saint Brendan's Irish Cream serverat på en trall av sydamerikansk ädelskog. Cumaro Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd Juni 26, 2018 Dela Inlagd Juni 26, 2018 (ändrad) On 2018-06-26 at 07:37, skrev andrejsdenruskige: Nja, inte så mycket tid, då jag som oftast råkar ut för en massa saker som ska göras. Fast jag kan oftast lyckas slita mig loss en liten stund. Sedan beror det mesta på var man ska ses. Just nu i Pattis och runt 29:e i BKK. 3:e tillbaka i Pattis och 5:e så är det Suvvan som gäller och sedan så blir det flyg hemåt när datumet har ändrats till 6:e. Har förövrigt just svept en flaska vatten på salongen. Inte alla som klarar av att dricka vatten i den här stan. Fast det är svårare att dricka vatten ute på vischan. Där behövs ju alkoholen för att man ska stå ut. Ändrades Juni 30, 2018 av Nakhon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 26, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juni 26, 2018 Inte slapptask du oxå? Fan vad besviken jag blev nu faktiskt. Ärligt talat Andrej. Besviken, ja. Påverkar det här vårt förhållande inom Mpr? Nej nej för helvete. Vi höres! Är du i Thailand eller Sverige? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd Juni 26, 2018 Dela Inlagd Juni 26, 2018 (ändrad) On 2018-06-26 at 07:54, skrev andrejsdenruskige: Är du i Thailand eller Sverige? Ändrades Juni 30, 2018 av Nakhon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd Juni 26, 2018 Dela Inlagd Juni 26, 2018 45 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Nja, inte så mycket tid, då jag som oftast råkar ut för en massa saker som ska göras. Fast jag kan oftast lyckas slita mig loss en liten stund. Sedan beror det mesta på var man ska ses. Just nu i Pattis och runt 29:e i BKK. 3:e tillbaka i Pattis och 5:e så är det Suvvan som gäller och sedan så blir det flyg hemåt när datumet har ändrats till 6:e. Har förövrigt just svept en flaska vatten på salongen. Inte alla som klarar av att dricka vatten i den här stan. Fast det är svårare att dricka vatten ute på vischan. Där behövs ju alkoholen för att man ska stå ut. Hem för arbete? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 26, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juni 26, 2018 Hem för arbete? Ja, dessvärre. Och det är allt för många år kvar till pensionen [emoji51] Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 26, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juni 26, 2018 Chefen blev nöjd, så det blir varken att riva ner TV eller kontakta ARN. Aldrig får man ha roligt på semestern. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd Juni 26, 2018 Dela Inlagd Juni 26, 2018 (ändrad) On 2018-06-26 at 09:40, skrev andrejsdenruskige: Chefen blev nöjd, så det blir varken att riva ner TV eller kontakta ARN. Aldrig får man ha roligt på semestern. Ändrades Juni 30, 2018 av Nakhon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Juni 26, 2018 Dela Inlagd Juni 26, 2018 Här går man på salong för att bli tisdagsfin, som sig bör. Funderar om jag ska koppla in allmänna reklamationsnämnden och kräva tillbaka några Thb. Så här får det inte gå till. Sverker Olofsson skulle mest troligt kasta hela salongen i soptunnan. Klara bevis på ett dåligt utfört arbete där jag ringat in dom största missarna. Samhall helt klart denna gången iallafall. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 26, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juni 26, 2018 Samhall helt klart denna gången iallafall. Ja, åtminstone Thailands svar på Samhall. Fast det gick åtminstone fort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 27, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juni 27, 2018 Dottern har tillfrisknat med tanke på febern, men fortfarande risig i kistan. Om det beror på antibiotikan eller magsjukan vet jag inte. Nåja, nu börjar min mage lacka ur och då blir botemedlet att studera rövar och få i sig skräpmat. Funkar varje gång. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Juni 27, 2018 Dela Inlagd Juni 27, 2018 När Lucky inte skriver så mycket så leder du just nu med den skönaste tråden. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 27, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juni 27, 2018 33 minuter sedan, skrev 65Selander: När Lucky inte skriver så mycket så leder du just nu med den skönaste tråden. Jag får ju anstränga mig för att ha något att svamla om. En tur på bangla som man hade kunnat fota, men ingen utekväll i Pattis. Får hoppas att jag orkar göra bort mig i Bkk, så att man inte vågar äntra den staden på några år. Tror dock inte att det sker. Just nu handlar det mesta om att hålla ungen frisk. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 27, 2018 Dela Inlagd Juni 27, 2018 On 2018-06-26 at 08:18, skrev andrejsdenruskige: Ja, dessvärre. Och det är allt för många år kvar till pensionen Skall vi byta? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 27, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juni 27, 2018 Skall vi byta? Beror på villkoren. -Du tar mitt jobb och får betalt med din pension-Jag tar pension men behåller min lönDå är jag med. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 27, 2018 Dela Inlagd Juni 27, 2018 1 timme sedan, skrev andrejsdenruskige: Beror på villkoren. -Du tar mitt jobb och får betalt med din pension -Jag tar pension men behåller min lön Då är jag med. Jag tycker du skall ha både lön och pension och 100 mille på lotto! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 27, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juni 27, 2018 Jag tycker du skall ha både lön och pension och 100 mille på lotto! Det låter som ett bra veckoupplägg. Nu käkas det göttegrejer Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 27, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juni 27, 2018 Värdelös ost, skinka osv. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 28, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juni 28, 2018 En firarbild från igår. Sicken tur att hon brås på sin far. Hon kommer att bli snygg, smart, stark, rik och extremt charmig. Hon har åtminstone samma frisyr, typ... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 28, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juni 28, 2018 Verkar vara mat idag ocksåUndrar om jag får någon öl? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 28, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juni 28, 2018 Ser att veckoransonen har kommit upp på bordet. Klackarna i taket med andra ord. Tanten mäkta stolt över sitt ”rostade” ris. Är hon thai?Nåja, kvällen är förstörd och några dagar till tydligen. Blev utskickad till sjuelva för shopping. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Juni 28, 2018 Dela Inlagd Juni 28, 2018 8 timmar sedan, skrev andrejsdenruskige: En firarbild från igår. Sicken tur att hon brås på sin far. Hon kommer att bli snygg, smart, stark, rik och extremt charmig. Hon har åtminstone samma frisyr, typ... Lik sin far, men söt ändå? MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu