andrejsdenruskige Inlagd Maj 25, 2018 Dela Inlagd Maj 25, 2018 DÄ jag Àr en mÀnniska som ofta blir irriterad av mÀnniskors dumhet och annat, sÄ kommer jag in pÄ en liten reflektion av min vardag.  Jag kan idag konstatera (jag har Àven konstaterat det förut) att jag Àr glad att tillhöra befolkningen som inte Àr felkonstruerad. PÄ flygplatser sÄ skulle det vara kul att fÄ ett statistiskt underlag pÄ könsfördelningen. Min kÀnsla Àr att det Àr typ 70% mÀn och 28% kvinnor och ett antal hen och nÄgra fÄ som inte kan benÀmnas som nÄgot av de tidigare nÀmnda.  Blev pissnödig och tÀnkte givetvis att jag skulle pÄ dass. Fan! En jÀvla kö. NÀr jag nÀrmade mig sÄ var kön endast in till damernas dass, sÄ jag tÄgade bara rakt in pÄ herrarnas och gjorde mitt behov och det stÄendes, som sig bör.  SÄ hur inihelvete felkonstruerade Àr denna kvinnokropp? eller kan det vara sÄ att jag inte ser sÄ mÄnga kvinnor dÄ dom gömmer sig pÄ dass? Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
frason Inlagd Maj 25, 2018 Dela Inlagd Maj 25, 2018 För smÄ blÄsor? Hatar lögnare. Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Maj 25, 2018 TrÄdstartare Dela Inlagd Maj 25, 2018 1 minut sedan, skrev frason: För smÄ blÄsor? Vanskapt heter det. Men varför bara kvinnor?  NÄja, en liten reflektion frÄn mig kommer igen. Dock utan kommentar, dÄ det Àr överflödigt.   Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Maj 25, 2018 Dela Inlagd Maj 25, 2018 MÄnga kÀrringar Àr ju fulla av skit, sÄ dÄ blir det bÄset för dem... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Maj 25, 2018 Dela Inlagd Maj 25, 2018 9 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: DĂ„ jag Ă€r en mĂ€nniska som ofta blir irriterad av mĂ€nniskors dumhet och annat, sĂ„ kommer jag in pĂ„ en liten reflektion av min vardag.  Jag kan idag konstatera (jag har Ă€ven konstaterat det förut) att jag Ă€r glad att tillhöra befolkningen som inte Ă€r felkonstruerad. PĂ„ flygplatser sĂ„ skulle det vara kul att fĂ„ ett statistiskt underlag pĂ„ könsfördelningen. Min kĂ€nsla Ă€r att det Ă€r typ 70% mĂ€n och 28% kvinnor och ett antal hen och nĂ„gra fĂ„ som inte kan benĂ€mnas som nĂ„got av de tidigare nĂ€mnda.  Blev pissnödig och tĂ€nkte givetvis att jag skulle pĂ„ dass. Fan! En jĂ€vla kö. NĂ€r jag nĂ€rmade mig sĂ„ var kön endast in till damernas dass, sĂ„ jag tĂ„gade bara rakt in pĂ„ herrarnas och gjorde mitt behov och det stĂ„endes, som sig bör.  SĂ„ hur inihelvete felkonstruerade Ă€r denna kvinnokropp? eller kan det vara sĂ„ att jag inte ser sĂ„ mĂ„nga kvinnor dĂ„ dom gömmer sig pĂ„ dass? Men snĂ€lla vĂ€n...Ăr du sysslolös sĂ„ ta en taxi hem till mig,du har ju kvartat pĂ„ min soffa förr. Du Ă€r alltid vĂ€lkommen. PRĂSTLĂRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Maj 25, 2018 TrĂ„dstartare Dela Inlagd Maj 25, 2018 Men snĂ€lla vĂ€n...Ăr du sysslolös sĂ„ ta en taxi hem till mig,du har ju kvartat pĂ„ min soffa förr. Du Ă€r alltid vĂ€lkommen. Jag Ă€r ju i Stockholm nu. En reflektion över att kĂ€rringdasset Ă€r full kan ju vara för att 08-fjollorna vet att dom hör hemma pĂ„ kĂ€rrindasset. Tycker mig se en massa varelser med en penis till kön, gĂ„ runt med kvinnoattiraljer. Ă gud hjĂ€lpe mig!....vilket han Ă€ven gjorde. Boarding fĂ€rdig och benutrymme Ă€r kontrollerat. Nu ska jag ha en Ă€pplejuice. Fjolligt vĂ€rre. Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Maj 25, 2018 Dela Inlagd Maj 25, 2018 VĂ€lkommen hem min gode Andrejs. PRĂSTLĂRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 25, 2018 Dela Inlagd Maj 25, 2018 Fick han ordning pĂ„ 08,orna? Sju Ă„r i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! DĂ€ckspojke!â Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
HighWai Inlagd Maj 25, 2018 Dela Inlagd Maj 25, 2018 19 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Jag Ă€r ju i Stockholm nu. En reflektionï»żï»ż över att kĂ€rringdasset Ă€r full kan ju vara för att 08-fjollorna vet att dom hör hemma pĂ„ kĂ€rrindasset. Eller sĂ„ vet 08-or att det inte Ă€r förbjudet att anvĂ€nda kĂ€rringdasset. Men ni icke 08 -or kanske  lĂ€mnar Ă€ven handikappen orörd nĂ€r det trĂ€nger pĂ„. Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Maj 25, 2018 TrÄdstartare Dela Inlagd Maj 25, 2018 39 minuter sedan, skrev HighWai: Eller sÄ vet 08-or att det inte Àr förbjudet att anvÀnda kÀrringdasset. Men ni icke 08 -or kanske  lÀmnar Àven handikappen orörd nÀr det trÀnger pÄ. Nja, dÄ 08:or verkar föredra damtoaletten sÄ rÀknar jag med att dom definierar sig som kÀrring. SjÀlv tycker jag att 08:or bör anvÀnda sig av handikappstoaletterna. Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Maj 25, 2018 TrÄdstartare Dela Inlagd Maj 25, 2018 53 minuter sedan, skrev audirs2: Fick han ordning pÄ 08,orna?  Skulle aldrig falla mig in att jobba med en hopplös uppgift, dÄ jag inte gillar arbete över huvudtaget. Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
HighWai Inlagd Maj 25, 2018 Dela Inlagd Maj 25, 2018 3 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Nja, dÄ 08:or verkar föredra damtoaletten sÄ rÀknar jag med att dom definierar sig som kÀrring. SjÀlv tycker jag att 08:or bör anvÀnda sig av handikappstoaletterna. NÀ nÀ,sÄ tÀnkte du definitivt inte. Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Maj 26, 2018 TrÄdstartare Dela Inlagd Maj 26, 2018 Ny reflektion sÄ hÀr pÄ morgonen. Brukar betala parkeringen i stan med hjÀlp av en app. Fick en rÀkning pÄ 91kr varav 62kr parkering och 29kr i faktureringsavgift. Av principskÀl blir det att sluta anvÀnda appen. Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Maj 28, 2018 TrÄdstartare Dela Inlagd Maj 28, 2018 En jÀvla allergi och medicinen gör störst nytta i försÀljarens plÄnbok. Jag tror att jag ska fortsÀtta mina studier av flygplatser och benutrymmen. Stavanger ska dessutom ha regn idag, sÄ det bör rensa lite pollen. Lika bra att Äka dit en svÀng. Fast först lite frukost Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Maj 28, 2018 TrÄdstartare Dela Inlagd Maj 28, 2018 En skrÀckbild. Jag glÀdjer mig över att slippa detta bolag. Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Maj 28, 2018 TrÄdstartare Dela Inlagd Maj 28, 2018 Ska se vad SAS nya wifi sÀger.Benutrymmet tÄl inte sÄ mycket lÀngre lÄrben. Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Maj 28, 2018 TrÄdstartare Dela Inlagd Maj 28, 2018 Reflektionen över wifi Àr att det bör skruvas i rattarna. Taskig ping och upload. Gissar att det ska gÄ fint att porrsurfa ÀndÄ. Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 28, 2018 Dela Inlagd Maj 28, 2018 1 timme sedan, skrev andrejsdenruskige: Reflektionen över wifi Ă€r att det bör skruvas i rattarna. Taskig ping och upload. Gissar att det ska gĂ„ fint att porrsurfa Ă€ndĂ„. BestĂ€ll toarulle först! Sju Ă„r i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! DĂ€ckspojke!â Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Maj 28, 2018 TrÄdstartare Dela Inlagd Maj 28, 2018 BestÀll toarulle först! Klarar mig med den lilla servetten man fÄr, dÄ jag tokrunkar innan avgÄng. Fan vad onödigt det skulle kÀnnas att kliva pÄ denna om man gör det för vÀdrets skull. NÄja, aldrig fel. Fast idag blir det inte den och troligtvis inte senare i Är heller. Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Maj 28, 2018 TrÄdstartare Dela Inlagd Maj 28, 2018 Baggarna har förstÄtt detta med att behandla hÄrt arbetande andrejsar med vÀrdighet i loungen. Hoppas dom har dassrullar inne pÄ massagen. Det hÄller nog inte med en liten servett. Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Maj 28, 2018 TrÄdstartare Dela Inlagd Maj 28, 2018 Har installerat min chipsröv pÄ stolen. Vad fan gör jag hÀr? Jag har svarat pÄ 2 mail, vilket jag lika gÀrna hade kunnat göra hemma. Det kÀnns som att "kasta bort pengar-tiderna" har startat. Vad fan Àr poÀngen med att flyga till Norge och ta in pÄ hotell nÀr man kan sitta hemma utan att kosta i resor och boende? Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Maj 28, 2018 Dela Inlagd Maj 28, 2018 đ Har du möjlighet att beskriva dina arbetsuppgifter i en enkel mening?   Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Maj 28, 2018 TrĂ„dstartare Dela Inlagd Maj 28, 2018 13 minuter sedan, skrev Naam kaeng: đ Har du möjlighet att beskriva dina arbetsuppgifter i en enkel mening?   Nja, enklare att göra en lista pĂ„ vad jag gör. 1. 2. 3. 4.  tycker det rĂ€cker med 4 punkter. Det Ă€r rĂ€tt sĂ„ beskrivande. Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Cavemannen Inlagd Maj 28, 2018 Dela Inlagd Maj 28, 2018 3 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Nja, enklare att göra en lista pĂ„ vad jag gör. 1. 2. 3. 4.ï»żï»ż  tycker det rĂ€cker med 4 punkter. Det Ă€r rĂ€tt sĂ„ beskrivande. Det lĂ„ter som en gammal Kent lĂ„t, hĂ€r Ă€r refrĂ€ngen. Ingenting Först kom ingenting Sen kom ingenting Sen kom ingenting    Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Maj 31, 2018 TrÄdstartare Dela Inlagd Maj 31, 2018 Planering Àr kul. Jag har planerat en massa saker idag. Typ, dra hem.  En vanlig zigenarvecka för mig just nu innebÀr. MÄndag - Tidigt flyg, sen ankomst, halvdag pÄ huvudkontoret, hotell, sova. Tisdag - Tidigt pÄ jobb (HQ) packa dator, client office, hotell, sova. Onsdag - Se tisdag Torsdag - Panikpacka, tidigt pÄ jobb, glo pÄ nÀtet, ta en lunch, bestÀlla taxi, hemma, sova.  Fredag, lördag och söndag Àr bara nÄgra dagar som flyter ihop i en smet dÀr jag inte vet helt vad som sker. NÀsta vecka kör jag en repris, men sen orkar jag inte med sÄdant och tar semester.  Jag skulle ha lust att rita nÄgot Ät er, men det fÄr bli en bild.   Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna pÄ riktigt.
Du mÄste vara medlem för att kommentera pÄ forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. LĂ€tt gjort...!
Registrera dig pÄ forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in hÀr.
Logga in nu