goli006 Inlagd Juli 15, 2020 Dela Inlagd Juli 15, 2020 1 timme sedan, skrev andrejsdenruskige: Flyger man så måste man åtminstone prova både babord- och styroborssida. då vet ni det. Fan vad ni lär er mycket av mig I mellanmjölkens land bör man väl sitta i mitten 😀 1 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 15, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Juli 15, 2020 34 minuter sedan, skrev goli006: I mellanmjölkens land bör man väl sitta i mitten 😀 Egentligen ska man ligga ner så att inget säte blir oanvänt. Alla säten är lika mycket värda. 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 15, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Juli 15, 2020 Nu är det soffläge vid den beryktade Gate 17 5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 15, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Juli 15, 2020 Ett sista flyg för att försöka få upp temperaturen i Sverige. Live & direct som det heter i vissa kretsar. 6 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juli 15, 2020 Dela Inlagd Juli 15, 2020 6 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Ett sista flyg för att försöka få upp temperaturen i Sverige. Live & direct som det heter i vissa kretsar. Ryggsäck 🤬👺 Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 15, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Juli 15, 2020 50 minuter sedan, skrev Soengsang: Ryggsäck 🤬👺 Endast det bästa duger. Kabinväska är ju bökig 1 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 20, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Juli 20, 2020 Åter igen en tragisk dag i mitt liv. Valen var dock allt för få vid bokningstillfället och då blev det som det blev. 3 1 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... andrejsdenruskige Inlagd September 1, 2020 Trådstartare Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 1, 2020 Det var väl någon inom näringslivet som uttryckte ”Vad får jag för skattepengarna?” Ja, man kan t.ex flyga 6 2 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu