Detta inlägg gillas... andrejsdenruskige Inlagd Juni 12, 2018 Trådstartare Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juni 12, 2018 (ändrad) Åherregud. Han är sämre chaufför än jag först anade. Han bromsar för spöken och väjer för onda andar. Han kan fanimej nästan tvärnita utan att en bil är i siktet. Dessutom har han någon form av parkinson i gasfoten som slår det mesta som jag varit med om. Han pumpar dessutom koppling då och då för att få upp varven i bilen video kommer senare. Fångade upp en liten snutt då det tyvär gick ovanligt smidigt för honom Ändrades Juni 12, 2018 av andrejsdenruskige 4 17 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 12, 2018 Dela Inlagd Juni 12, 2018 6 timmar sedan, skrev andrejsdenruskige: Hmm Taxiresan lämnat dock en del att önska. Chaffisen innehar nog ett diplom med ”Största förbättringspotentialen i Asien” jag blir fanimej sjösjuk. Dags att du lär upp dom där dumma asiaterna, jag lär upp Kim unh fjong åxå på en gång! Sätt dom på plats, säg att Sverige och Löven är en stor makt! 1 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dolemon Inlagd Juni 12, 2018 Dela Inlagd Juni 12, 2018 7 timmar sedan, skrev andrejsdenruskige: Åherregud. Han är sämre chaufför än jag först anade. Han bromsar för spöken och väjer för onda andar. Han kan fanimej nästan tvärnita utan att en bil är i siktet. Dessutom har han någon form av parkinson i gasfoten som slår det mesta som jag varit med om. Han pumpar dessutom koppling då och då för att få upp varven i bilen video kommer senare. Fångade upp en liten snutt då det tyvär gick ovanligt smidigt för honom http://www.khaosodenglish.com/news/transpo/2018/06/12/bkk-airport-taxis-want-50-fee-hike/ Kanske inte stämmer Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 12, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juni 12, 2018 1 timme sedan, skrev Dolle: http://www.khaosodenglish.com/news/transpo/2018/06/12/bkk-airport-taxis-want-50-fee-hike/ Kanske inte stämmer Ingen aning. Benutrymme check 4 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 12, 2018 Dela Inlagd Juni 12, 2018 1 timme sedan, skrev andrejsdenruskige: Ingen aning. Benutrymme check Fyra tår*!! Va futtigt, jag 5 per fot!🇰🇵 2 3 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... andrejsdenruskige Inlagd Juni 13, 2018 Trådstartare Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juni 13, 2018 Morgonkaffet fixat. 7 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juni 13, 2018 Dela Inlagd Juni 13, 2018 Morgonkaffet fixat. Gullig muggSkickat från min iPhone med Tapatalk 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 13, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juni 13, 2018 Gullig muggSkickat från min iPhone med Tapatalk Min jobbmugg från Korea. Släpper inte den i förstataget. 4 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juni 13, 2018 Dela Inlagd Juni 13, 2018 1 timme sedan, skrev andrejsdenruskige: Min jobbmugg från Korea. Släpper inte den i förstataget. Har jag inte helt fel har muggen vart med på bild tidigare.... 1 Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 13, 2018 Dela Inlagd Juni 13, 2018 41 minuter sedan, skrev Soengsang: Har jag inte helt fel har muggen vart med på bild tidigare.... Kanske det är den här bilden du tänker på? 1 6 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 13, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juni 13, 2018 Har jag inte helt fel har muggen vart med på bild tidigare.... Den var nog med för ett år sedan eller strax över det, när jag tömde Koreas kaffeförråd 1 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... andrejsdenruskige Inlagd Juni 13, 2018 Trådstartare Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juni 13, 2018 Kollar in lampor i taket. Är detta månne en lampaffär? Edit: sunkbar. Jag sticker 8 5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... andrejsdenruskige Inlagd Juni 14, 2018 Trådstartare Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juni 14, 2018 Vädret är ok idag. Har varit några lugna dagar och har bar fått i mig en öl. Blir nog inga större fyllor den här turen. Fast jag är så dålig på planläggning, så man vet aldrig hur det slutar. Just nu står jag i solen och får i mig lite D-vitaminer 19 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juni 14, 2018 Dela Inlagd Juni 14, 2018 Vädret är ok idag. Har varit några lugna dagar och har bar fått i mig en öl. Blir nog inga större fyllor den här turen. Fast jag är så dålig på planläggning, så man vet aldrig hur det slutar. Just nu står jag i solen och får i mig lite D-vitaminer Mmmm......Sent from my SM-A910F using Tapatalk Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... andrejsdenruskige Inlagd Juni 15, 2018 Trådstartare Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juni 15, 2018 Såja!Dragit lite pick-up flak idag...och lite igår. Fixade mig min sedvanliga flakbränna. Ett fint exempel är min hand. Polsk flagga. Hoppas Polen är med i VM. Jag får heja på dom. 6 1 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... andrejsdenruskige Inlagd Juni 15, 2018 Trådstartare Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juni 15, 2018 Heja Polen!!!!! Fick äntligen till den där riktiga definierade linjen på vristen som alla är ute efterT-shirtlinjen är inte dålig den hellerLyckades inte helt med underarmarna, men hoppas att jag kan förbättra den i löpet av semestern. Mina knän blir alltid bra...till skillnad från SLU som alltid slet med sina knän. Flakbrännan är den bästa brännan. 7 17 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cavemannen Inlagd Juni 15, 2018 Dela Inlagd Juni 15, 2018 10 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Flakbrännan är den bästa brännan. Din bästis och granne Boa32 håller nog inte med dig, han skulle nog ranka "Hembränna(r)n" högre 1 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 15, 2018 Dela Inlagd Juni 15, 2018 On 2018-06-14 at 07:57, skrev andrejsdenruskige: Vädret är ok idag. Har varit några lugna dagar och har bar fått i mig en öl. Blir nog inga större fyllor den här turen. Fast jag är så dålig på planläggning, så man vet aldrig hur det slutar. Just nu står jag i solen och får i mig lite D-vitaminer Kan du inte ta bild på någon mysig betong vägg åxå, en sån där riktigt grå sak? 1 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 15, 2018 Dela Inlagd Juni 15, 2018 4 timmar sedan, skrev andrejsdenruskige: Heja Polen!!!!! Fick äntligen till den där riktiga definierade linjen på vristen som alla är ute efter T-shirtlinjen är inte dålig den heller Lyckades inte helt med underarmarna, men hoppas att jag kan förbättra den i löpet av semestern. Mina knän blir alltid bra...till skillnad från SLU som alltid slet med sina knän. Flakbrännan är den bästa brännan. Nu har han bara 3 st tår kvar!☹️ 2 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Juni 15, 2018 Dela Inlagd Juni 15, 2018 5 timmar sedan, skrev andrejsdenruskige: Heja Polen!!!!! Fick äntligen till den där riktiga definierade linjen på vristen som alla är ute efter T-shirtlinjen är inte dålig den heller Lyckades inte helt med underarmarna, men hoppas att jag kan förbättra den i löpet av semestern. Mina knän blir alltid bra...till skillnad från SLU som alltid slet med sina knän. Flakbrännan är den bästa brännan. om det inte var för att benen och var håriga men tittar man hand fototon skulle jag nog säga hen. 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cavemannen Inlagd Juni 15, 2018 Dela Inlagd Juni 15, 2018 5 minuter sedan, skrev Boa52: om det inte var för att benen och var håriga men tittar man hand fototon skulle jag nog säga hen. Döpa om han till Tandrejs?, nää det skulle du aldrig våga säga till din granne 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... andrejsdenruskige Inlagd Juni 16, 2018 Trådstartare Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juni 16, 2018 Fläskar till med glass. Fan så fet man börjar bli. 14 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 16, 2018 Dela Inlagd Juni 16, 2018 19 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Fläskar till med glass. Fan så fet man börjar bli. Äh, dra till med en stor stark mjölk istället!! 1 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thure Inlagd Juni 16, 2018 Dela Inlagd Juni 16, 2018 Helt underbar tråd och tack för det /Thure 1 The future is tomorrow, be sure to be there... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 17, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juni 17, 2018 Patong Vs Pattaya Jag känner för att ta mig en flygtur i en bokningsklass som bara inbringar 25% i poäng. D kan man ju samtidigt passa på att jämföra Patong Vs Pattaya. Är en massa herrans år sedan jag var i Patong, så det kommer att bli intressant som bara den. Jag har dessutom lite släktingar där och kanske dom är hemma med lite tur. 5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu