Jump to content
spooncreek

Kommande events i Pattaya

Recommended Posts

Esspe
27 minuter sedan, skrev spooncreek:

Det som brukar kallas för Sin Citys äldsta agogo fyller 40 år lördagen den 18 augusti. Det kan man ju inte missa. Tahitian Quuen alltså, eller kort och gott "TQ"

20180811_164247.thumb.jpg.c23c8a76fc276460e8722734db408338.jpg

20180811_164240.thumb.jpg.8b52bcd989470079bf9dc99bdd238f40.jpg

Har man gått förbi många gånger men konstigt nog tror jag aldrig jag varit in där.

spooncreek
15 minutes ago, Esspe said:

Har man gått förbi många gånger men konstigt nog tror jag aldrig jag varit in där.

Rätt hyfsat. Bra ställe att slinka in på en eftermiddagsöl.

• Ge karma 4

Fredman
1 timme sedan, skrev samet:

Rätt hyffsat... spoonis... ny är du elak. Det är grymt... öppnar mitt på dagen. Kanon för lite eftermiddagsgrogg med brudar å rock n roll. 

Periodvis... främst i lågsäsong finns där en hel del unga och riktigt snygga damer. Tyvärr är de inte så väldigt många damer som jobbar 20-30st... 

Men alltid trevligt, har några jäkligt roliga servitriser. 

Där har man spenderat många eftermiddagar... 

Finns rum ut genom bakdörren om man skulle vilja skoja till det med en ST medan frugan shoppar på Mike... 

Har en historia på det temat... men den tar vi en annan gång!

Där och på Tims så kör de hyfsad musik också!

• Ge karma 2

Cavemannen
On 2018-08-12 at 12:55, skrev Esspe:

1999 på min första resa till Pattaya hamnade jag på TQ en eftermiddag, det tog 3dagar innan jag vart av med sällskapet, hon var såååå kär :D 

• Ge karma 2
  • Haha 5

GreenValley
26 minuter sedan, skrev Cavemannen:

1999 på min första resa till Pattaya hamnade jag på TQ en eftermiddag, det tog 3dagar innan jag vart av med sällskapet, hon var såååå kär :D 

I vem? :crazy:

Cavemannen
7 minuter sedan, skrev GreenValley:

I vem? :crazy:

Så här efteråt när jag läst på MPR så fattar jag att alla inte har samma tur som BTT, så jag antar att hon vart mest kär i min plånbok, även fast jag var ung och fager på den tiden :D 

Edited by Cavemannen
  • Ge karma 3
  • Haha 5

spooncreek

Image may contain: 3 people, people smiling, text

Som framgår av postern ovan, Calles Grill & Bar fyller tre år i morgon onsdag den 10 oktober, och det måste ju såklart firas ordentligt.

Mat & dryck pyntar man själv, men gratis marängsviss till efterrätt och en och annan shot (kan nog bli rätt många om jag känner Calle rätt) .

För den som inte vet var Calles Bar & Grill ligger, så är det i arkaden bakom soi Diana. Se även länken nedan för google-karta. Syns där?

https://goo.gl/maps/QzZ39erp47G2

Edited by spooncreek
  • Ge karma 8
  • Fint 1

spooncreek

På Retox Game On, Soi  Honey den 7 januari: En kväll med Frank Bruno, boxningslegend som för oss svenskar kanske är mest känd för att ha knockat Anders "Lillen" Eklund i en match om Europatiteln 1985.  Mötte under sin karriär även Mike Tyson, (förlust) och tog till slut ett av världsmästarbältena.

https://www.facebook.com/events/335547060604269/

IMG_20190104_161357.thumb.jpg.8c1fd5a5a45ce355ae1088ea2bf7bc66.jpg

• Ge karma 7

Esspe
1 timme sedan, skrev spooncreek:

På Retox Game On, Soi  Honey den 7 januari: En kväll med Frank Bruno, boxningslegend som för oss svenskar kanske är mest känd för att ha knockat Anders "Lillen" Eklund i en match om Europatiteln 1985.  Mötte under sin karriär även Mike Tyson, (förlust) och tog till slut ett av världsmästarbältena.

https://www.facebook.com/events/335547060604269/

IMG_20190104_161357.thumb.jpg.8c1fd5a5a45ce355ae1088ea2bf7bc66.jpg

Är det det han ska berätta om eller ska han sjunga karaoke för någon poledance lär det väl inte bli?

• Haha 1

NYTT INNEHÅLL

• Create New...

Important Information

Privacy policy