Jump to content
spooncreek

Kommande events i Pattaya

Recommended Posts

Cavemannen
1 minut sedan, skrev Esspe:

Varför frös det inne? På Bkk Bank tror jag det räcker med 1000 Bht för att hålla det vid liv mer än ett år.

Rör du det inte på 3 eller om det var 5år så fryser de kontot på Kasikorn.

Jag skulle ha tagit ut en 100:ing då och då eller satt in 50kr via internetbanken då och då, men jag missade det......

thomas001

Årets absolut storsta Event i Pattaya infaller den 12 Juli. Denna dag hämtar jag upp min polare från Suvvan for snabb transport till Feskebyn for vår årliga Juli-träff.

Många brudar i barer gor vågen när vi dyker upp............Har efter många år inte fattat varfor? Någon klok medlem som kan reda ut varfor...........

• Haha 6

Stefan
2 minuter sedan, skrev thomas001:

Årets absolut storsta Event i Pattaya infaller den 12 Juli. Denna dag hämtar jag upp min polare från Suvvan for snabb transport till Feskebyn for vår årliga Juli-träff.

Många brudar i barer gor vågen när vi dyker upp............Har efter många år inte fattat varfor? Någon klok medlem som kan reda ut varfor...........

Jag landar på morgonen den 12 juli, om får jag åka med till Feskebyn så undersöker jag saken på plats...... 😉

//S

• Ge karma 1

Cavemannen
3 minuter sedan, skrev Stefan:

Jag landar på morgonen den 12 juli, om får jag åka med till Feskebyn så undersöker jag saken på plats...... 😉

//S

Ta med plånboken om du vill mötas av "vågen" :D 

edit: jag menar då entren i gogobarerna i Pattis

Edited by Cavemannen
  • Ge karma 1
  • Haha 1

thomas001
Just now, Stefan said:

//S

Helt ok! Polarn åker med Finnair landar runt 7 om jag inte minns fel. Skicka PM så fixar vi det!!

• Ge karma 2

Stefan
1 minut sedan, skrev thomas001:

Helt ok! Polarn åker med Finnair landar runt 7 om jag inte minns fel. Skicka PM så fixar vi det!!

Jag flyger med Thai, men kan helt klart vänta en stund! Mitt inlägg var egentligen mest på skoj, men vart helt plötsligt en möjlighet! MPR är fantastiskt!

//S

• Ge karma 4

Stefan
4 minuter sedan, skrev Cavemannen:

Ta med plånboken om du vill mötas av "vågen" :D 

ha ha, ser inga större problem! :-)

//SS

• Haha 1

Cavemannen
Precis nyss, skrev thomas001:

Plånboken är våra minsta problem i Feskebyn. Problemet är att hitta äkta och genuin kärlek efter 22.00.........

Hör med han Pattayaveteranen BTT om tips, han har svar på det mesta :D 

• Haha 2

thomas001
1 minute ago, Stefan said:

Jag flyger med Thai, men kan helt klart vänta en stund! Mitt inlägg var egentligen mest på skoj, men vart helt plötsligt en möjlighet! MPR är fantastiskt!

//S

Ok! Du har s.k FirstClass på flaket! Skämt åsido....ska bli kul att träffas den 12/Juli.

• Ge karma 4

Stefan
Precis nyss, skrev thomas001:

Plånboken är våra minsta problem i Feskebyn. Problemet är att hitta äkta och genuin kärlek efter 22.00.........

Hmm, allt har ett pris efter 22.00, även kärleken! 😨
//S

• Ojojoj 1
  • Haha 1

Stefan
1 minut sedan, skrev thomas001:

Ok! Du har s.k FirstClass på flaket! Skämt åsido....ska bli kul att träffas den 12/Juli.

Perfekt! Då kommer jag antagligen undan med halva priset och kan lägga dessa enorma summor på dåligheter roligheter!

//S

• Ge karma 1
  • Fint 1
  • Haha 1

ArneMorales
1 timme sedan, skrev thomas001:

Handsome man, where do You go?, I go with You,  Longtime 3000?

Pattayarävarna betalar  bara 1000

Edited by ArneMorales
  • Ge karma 1
  • Haha 1

rolba
On 2018-06-15 at 18:05, skrev ArneMorales:

Handsome man, where do You go?, I go with You,  Longtime 3000?

Pattayarävarna betalar  bara 1000

Longtime brukar väl vara gratis?

Ja, eller man får ju betala en massa mat och drinkar förstås. :-)

Och kanske en ring och ett halsband, en ny telefon och skicka lite pengar hem till mamma.

• Ge karma 1

NYTT INNEHÅLL

• Create New...

Important Information

Privacy policy