Jump to content
IGNORERAD

Har ni tatuering?

Cavemannen
 Dela

Har ni tatuering?  

110 röster

1. 1. Har ni tatuering?

• Ja, flera stycken
      33
    • Ja, fast bara handknackad thaitatuering gjord av en munk
      4
    • Nej, men funderar på en
      8
    • Nej, Fyyfaan!
      65

Recommended Posts

5 minuter sedan, skrev Kenneth4618:

Har givetvis både tatuering, changlinne' och flipp flopps och har ni inte det kan ni åka till Ibiza istället :sure:

Om man undviker att handla på 7/11 så slipper man se stenbordsexperterna i paraduniform! :crazy:

Ändrades av GreenValley
  • Haha 6
Dela på andra sajter

10 minuter sedan, skrev GreenValley:

Om man undviker att handla på 7/11 så slipper man se stenbordsexperterna i paraduniform! :crazy:

För min del är Lotus Supermarket som gäller 

Kontonummer insamlingen för Udon Thani Home for Girls  Svenska Handelsbanken 6879 749 365 978 Swish (Sverige) 0708 575 222

Dela på andra sajter

30 minuter sedan, skrev Abercrombie:

Nej. Man sätter inte klistermärken på en Ferrari...

Nä det finns ju de som är skiträdda för någara nålstick :look_down:

Kontonummer insamlingen för Udon Thani Home for Girls  Svenska Handelsbanken 6879 749 365 978 Swish (Sverige) 0708 575 222

Dela på andra sajter

7 minuter sedan, skrev Kenneth4618:

Nä det finns ju de som är skiträdda för någara nålstick :look_down:

Den typen av kommentarer brukar vi i mina hemtrakter kalla för ett långskott från egen blålinje. :sure:

Otatuerade Fritz..

• Ge karma 5

Det är aldrig försent att ge upp.

Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev Fritz:

Den typen av kommentarer brukar vi i mina hemtrakter kalla för ett långskott från egen blålinje. :sure:

Otatuerade Fritz..

5555555555 nålsticksrädde tallen gav ju karma på den. Han som kallar sig sjöman med med mera, med mera ...................och så vidare........:haha:

• Ge karma 2
  • Haha 2

Dela på andra sajter

Oregistrerad

Det är så coolt med tatueringar typ tribaler och ovanför rumpan etc. Speciellt när det kanske kommer något nytt typ 6 D.

Jag själv skulle aldrig brännmärka min hud men jag dömer inte andra.

5ada144d41ba1_tattoosacoolt.jpg.271fa8fc5de5ed0102f14a3958a2b1aa.jpg

Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev Fredman:

Har dock svårt för fruntimmer som har på bröst och överarmar. 

och på magen...

men en drake som börjar vid ena foten och fortsätter upp över benet och ryggen kan vara ganska sexigt

/Micke

• Ge karma 1
  • Haha 4

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Dela på andra sajter

Nej! ar aldrig fastnat för tatueringar och har inga planer att skaffa. Tycker att det upp till var och en, men är inte för mig. 

• Ge karma 5
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev edvardpop:

Har väl funderat nån gång men bestämde mig till slut för att det vore överflödigt på en kropp som redan är perfekt...

Man sätter inga klistermärken på en Rolls Royce!

MVH

• Ge karma 6

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Dela på andra sajter

Tja, har ett par stycken som är typ 25 år gamla, inget jag direkt bryr mig om, men jag hade gärna bytt ut dom mot något annat då tekniken har blivit mycket bättre på senare år.

Här har vi en som är duktig, motiven kan man väl iof diskutera, men duktig är han...

https://www.google.com/search?biw=2048&bih=1015&tbm=isch&sa=1&ei=iGLaWvyPOIKTsgHj9Y6ABA&q=victor+tattoo+portugal&oq=victor+tattoo+portugal&gs_l=psy-ab.12...0.0.0.105542.0.0.0.0.0.0.0.0..0.0....0...1c..64.psy-ab..0.0.0....0.MHhP89blDWM

Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet....

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
 Dela

• Skapa ny...