Jump to content
IGNORERAD

Förutfattade meningar om sexturism

Tommy
 Dela

Recommended Posts

4 timmar sedan, skrev Soengsang:

Man kan inte heller undvika att dra på smilbanden när man kommer ut i terminalen på Arlanda där allehanda olika kufar står med blommor i hand och väntar på inkommande importerad kärlek  :)

Ja där har man stått med sin lilla ros 😍

• Ge karma 5
  • Haha 3

Kontonummer insamlingen för Udon Thani Home for Girls  Svenska Handelsbanken 6879 749 365 978 Swish (Sverige) 0708 575 222

Dela på andra sajter

5 timmar sedan, skrev Fredman:

Vad vet jag, kanske är de lyckliga? 

Du menar väl kanske är fruarna lyckliga?

Tror mer på att gubbarna lider för dom inte längre "tänder" på sina fruar så karlarna får nöja sig med att tråna

efter Hoisoop!

Born41

Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Enis:

Undrar om man skall handla lite rosor och åka till Arlanda snart när min special one massös kommer hem från vilopaus .... :slow::oh::big_smile:

å trängas med alla andra hon lurat att de är den ende :haha:

/Enis 

Kan ni inte lägga ihop till en bukett?

• Haha 5
Dela på andra sajter

29 minuter sedan, skrev Boa52:

När min thaifru kom till Sverige för första gången för 15 år sedan köpta jag tre rosor när jag kom hem på lunch som vi svenskar gör, hon tittade på mej 

och sa dom där kan jag inte äta, ett litet tanke fel av mej bättre jag köpt en köttbit:smile:

Du har bara otur när du tänker :D 

• Ge karma 1
  • Haha 4

Its nice to be important, but it's more important to be nice.

Dela på andra sajter

13:e maj 07:00 är det dags igen när lilla älsklingen kommer hem efter 4 veckor i Thailand :give_rose:

• Ge karma 5
  • Tummen upp 2

Kontonummer insamlingen för Udon Thani Home for Girls  Svenska Handelsbanken 6879 749 365 978 Swish (Sverige) 0708 575 222

Dela på andra sajter

12 timmar sedan, skrev Boa52:

När min thaifru kom till Sverige för första gången för 15 år sedan köpta jag tre rosor när jag kom hem på lunch som vi svenskar gör, hon tittade på mej 

och sa dom där kan jag inte äta, ett litet tanke fel av mej bättre jag köpt en köttbit:smile:

va tråkigt för dig att du inte har hittat en fru som fattar att uppskatta en kärleksförklaring. Hon vill bara ha föda av dig tydligen?

• Ge karma 2
  • Tråkigt 1

En verklig vän är en person som firar vintersemester på en soldränkt strand och inte skickar vykort...

Dela på andra sajter

18 timmar sedan, skrev Boa52:

Köpte 3 rosor till min kära hustru idag, men tack vare ditt inlägg så köpte jag Two-in-One...

Jättevackra CHOKLADROSOR!!!

MVH

• Ge karma 2

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Tommy:

Sorry för OT i min vackra tråd om fördomar, mot eventuella sexturister.

Det var nog jag som ledde in tråden på lite fel väg sorry för det...

Men det är inte svårt att se vem som skall till Thailand och vem som skall till typ USA när man är på Landvetter... eller är det en fördom... :haha:

• Haha 4
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev bob:

Det var nog jag som ledde in tråden på lite fel väg sorry för det...

Men det är inte svårt att se vem som skall till Thailand och vem som skall till typ USA när man är på Landvetter... eller är det en fördom... :haha:

Var väl ungefär det jag tänkte vid trådstarten!

Och dina förutfattade erfarenheter stämmer säkert, för det mesta!

MVH

• Ge karma 2

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Dela på andra sajter

11 timmar sedan, skrev jlh66:

va tråkigt för dig att du inte har hittat en fru som fattar att uppskatta en kärleksförklaring. Hon vill bara ha föda av dig tydligen?

Om du hade varit uppe  idet riktiga Thailand så kanske du hade förstått. Tror inte en Thaiman här har gett sin fru blommor som kärleksförklaring

Det gör dom inte här så hur skulle hon förstå att jag gav blommor för jag tyckte om henne, det gör vi i Sverige inte här.Det mesta kretsar runt mat

dom träffas lagar, äter mat det är deras grej. Nu blev väl inte detta inlägg nåt om sexfördomar men efter jättegod mat till min fru får jag sex.

Huva va gött:smile:

• Ge karma 3
  • Haha 3
Dela på andra sajter

14 minuter sedan, skrev Boa52:

Om du hade varit uppe  idet riktiga Thailand så kanske du hade förstått. Tror inte en Thaiman här har gett sin fru blommor som kärleksförklaring

Det gör dom inte här så hur skulle hon förstå att jag gav blommor för jag tyckte om henne, det gör vi i Sverige inte här.Det mesta kretsar runt mat

dom träffas lagar, äter mat det är deras grej. Nu blev väl inte detta inlägg nåt om sexfördomar men efter jättegod mat till min fru får jag sex.

Huva va gött:smile:

Min fördom är att inavlade norrländska karlar är så dumma så att alla lokala fruntimmer söker sig söderut för att finna en vettig karl. :D 

Ändrades av Cavemannen
  • Ge karma 2
  • Haha 7
Dela på andra sajter

21 timmar sedan, skrev Kenneth4618:

13:e maj 07:00 är det dags igen när lilla älsklingen kommer hem efter 4 veckor i Thailand :give_rose:

Är Phat på väg ner igen?

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
 Dela

• Skapa ny...