Jump to content
IGNORERAD

Konsultation gällande grälsjuka

Drivern
 Dela

Recommended Posts

Har märkt att det finns en hel del grälsjuka medlemmar här på forumet, det kan nu botas med att boka en tid till soffan på min veranda. Jag har ju inte for inte titeln socialchef här i MPR-STAD så ett givande samtal om dessa problem kan gora susen. Finns även mojlighet till samtal under hypnos om så onskas. Om andligt samtal onskas ringer jag in pastorn från Sin-City, allt går att fixa for en billig peng. OBS! tar ej kort endast kontant betalning gäller. Skynda,skynda endast få platser kvar. Frågor på det?  

Ha ett gott 2018 alla!    

Dela på andra sajter

• Svar 25
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• Drivern

5

• born41

3

• HuaHindinnge

3

• Fritz

2

Mest aktiva i denna tråd

Vem f-n har utsett dig till socialchef, du skal väl för h-ete inte tro att du ska kunna göra pengar på mpr efter någon sorts självutnämnd titel du hittat på! Nä fy f-n för sånt bondfångeri!

WAXO

Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev WAXO:

Vem f-n har utsett dig till socialchef, du skal väl för h-ete inte tro att du ska kunna göra pengar på mpr efter någon sorts självutnämnd titel du hittat på! Nä fy f-n för sånt bondfångeri!

WAXO

Du är inbokad 29/2,glom inte arvodet

Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Drivern:

Om andligt samtal onskas ringer jag in pastorn från Sin-City, allt går att fixa for en billig peng.

Om det är mig du menar så glöm det. Jag är ju verkligen en av dom hopplöst grälsjuka som behöver göra bot och bättring. Det har jag läst här på MPR och då är det ju sant. Amen. ;)

Fritz..

Det är aldrig försent att ge upp.

Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev WAXO:

WAXO

Snälla, säg att du skojar med detta inlägget........

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Fritz:

Om det är mig du menar så glöm det. Jag är ju verkligen en av dom hopplöst grälsjuka som behöver göra bot och bättring. Det har jag läst här på MPR och då är det ju sant. Amen. ;)

Fritz..

Saliga äro de botfärdiga ty Herren hör deras bön!

Pastorsadjunktaspiranten

Born41

Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev WAXO:

WAXO

Är det Du som är förebild till " En man som heter Ove " ?:slow:

Born41

Dela på andra sajter

13 minuter sedan, skrev born41:

Saliga äro de botfärdiga ty Herren hör deras bön!

Pastorsadjunktaspiranten

Born41

Nja, "Saliga äro de korkade ty de ska flyta när syndafloden kommer" heter det väl.

Fritz..

Det är aldrig försent att ge upp.

Dela på andra sajter

Det finnes många sätt att bli salig på.

Saliga äro de spetsrövade ty de kunna skita i flaskor.

Olycklige born41

Dela på andra sajter

13 minuter sedan, skrev Fritz:

Nja, "Saliga äro de korkade ty de ska flyta när syndafloden kommer" heter det väl.

Fritz..

Visa ord där

Mvh

Flötet Berlitz 

Dela på andra sajter

26 minuter sedan, skrev Fritz:

Fritz..

Jag som kan svetsa kommer att svetsa ihop en skuta blixtsnabbt om floden kommer! Får säkert många beställningar nu på Audi ships Ltd! :big_smile: 

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓

Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev audirs2:

Jag som kan svetsa kommer att svetsa ihop en skuta blixtsnabbt om floden kommer! Får säkert många beställningar nu på Audi ships Ltd! :big_smile: 

Du som kan svetsa kan bli en svetsminister här på forumet och kan ersätta den riktiga svetsminister

Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev JJC:

kan ersätta den riktiga svetsminister

Den är ju inte ens duglig till att svetsa.Drivern,jag bokar in 4 tider,när passar det?

Måne

Dela på andra sajter

7 timmar sedan, skrev Drivern:

Har märkt att det finns en hel del grälsjuka medlemmar här på forumet, det kan nu botas med att boka en tid till soffan på min veranda. Jag har ju inte for inte titeln socialchef här i MPR-STAD så ett givande samtal om dessa problem kan gora susen. Finns även mojlighet till samtal under hypnos om så onskas. Om andligt samtal onskas ringer jag in pastorn från Sin-City, allt går att fixa for en billig peng. OBS! tar ej kort endast kontant betalning gäller. Skynda,skynda endast få platser kvar. Frågor på det?  

Ha ett gott 2018 alla!    

Har du paketpris?

Exempelvis 

Lilla paketet 30 minuter. Samtal och 2 små chang på Chang verandan ingår. 

Ändrades av HuaHindinnge
Dela på andra sajter

Fantastiskt fint initiativ, varmt hjärta du har! Kan tänka mig att en och annan skulle vara i behov av lite kallt vatten (gärna helkroppsvarianten) och lugnande medikament - emellanåt. 

Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Naam kaeng:

Fantastiskt fint initiativ, varmt hjärta du har! Kan tänka mig att en och annan skulle vara i behov av lite kallt vatten (gärna helkroppsvarianten) och lugnande medikament - emellanåt. 

Ja ja. La in en liknande några timmar tidigare. 😁

Dela på andra sajter

8 minuter sedan, skrev HuaHindinnge:

Ja ja. La in en liknande några timmar tidigare. 😁

Vilket säger en hel del gott om dig och din uppfattning om humor!

:-)

Dela på andra sajter

6 timmar sedan, skrev måne:

Den är ju inte ens duglig till att svetsa.Drivern,jag bokar in 4 tider,när passar det?

Forsta lediga bokningsbara är vecka 54, men du kan nyttja mojligheten till drop-in mellan 02-04 varje dag.

Dela på andra sajter

5 timmar sedan, skrev HuaHindinnge:

Har du paketpris?

Exempelvis 

Lilla paketet 30 minuter. Samtal och 2 små chang på Chang verandan ingår. 

Det kan vi fixa,dock inga Chang,går det bra med två små 037:or 

Dela på andra sajter

17 timmar sedan, skrev Drivern:

Ha ett gott 2018 alla!    

Låter väldigt lockande men avståndet är långt. Säkert 100 mil. Finns det något resebidrag man kan söka?

Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev rolba:

Låter väldigt lockande men avståndet är långt. Säkert 100 mil. Finns det något resebidrag man kan söka?

Är tyvärr inte så bevandrad i bidragsdjungeln, du får kontakta FK, de borde kunna ge besked,annars går det nog att dra av resan vid deklarationen  

Dela på andra sajter

Boka in 3 februari, då kommer en göteborgare, namnet blir en överaskning

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Dela på andra sajter

9 timmar sedan, skrev Drivern:

Forsta lediga bokningsbara är vecka 54, men du kan nyttja mojligheten till drop-in mellan 02-04 varje dag.

Just det! Jag utnyttjade denna möjlighet 02.20 till 03.20 (svensk tid) den gångna natten. Det är mest ekonomiskt att ringa till Drivern på hans svenska nummer kopplat till hans dator i Thailand.

9 timmar sedan, skrev Drivern:

Det kan vi fixa,dock inga Chang,går det bra med två små 037:or 

Beer Chang är ett absolut krav.

Herr Chang har talat.

Dela på andra sajter

On ‎2017‎-‎12‎-‎28 at 00:59, skrev Drivern:

Hörde att Boa hade boakat alla de boakningsbara tiderna.

Får väl bli drop-in för alla oss andra då,

gruppsamtal på verandan,

det kommer att bli jättetrevligt.

Gott Nytt År.

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
 Dela

• Skapa ny...