Jump to content
IGNORERAD

Plura Go Go Go !

svampen

Plura som Julvärd?  

20 röster

1. 1. Plura?

• Yes
      12
    • No
      7
    • Hussw Kanske?
      0
    • Btt Bad Choice ?
      1

Recommended Posts

En halvflummig ex. pundare passar bra på SVT, helt i deras linje, Thorsten Flinck som bisittare och Boa5.5 som sakkunnig så blir det kanon.

Sen med Svampen som kameraman så kan julen inte gå fel.......

Ändrades av Soengsang

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Dela på andra sajter

• Svar 27
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• svampen

9

• Boa52

6

• judazzz

3

• GreenValley

2

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

11 timmar sedan, skrev jlh66:

Du borde kanske rannsaka dig själv och tänka över hur jävla duktig och präktig du egentligen är? Jag känner inte Plura personligen,men en ödmjukare människa får man leta efter. Att du sitter fast i din fyrkant behöver du inte sitta här och gnälla över,så sluta att spy ut din galla över oss andra

Rannsaka mig själv behöver jag inte göra för den tyngsta drog jag insupit är alkohol och den är laglig vad jag vet. Tyngre droger kommer jag aldrig att ta och vad jag vet så blir nog alla ödmjuka av ett bloss eller två. När han sedan tycker att han är ödmjuk nog så kan man snorta lite så man vaknar till...

Han borde skämmas att som vuxen människa ta sådant skit och troligen så är han ute i trafiken dagen efter med. Att sedan statliga television skriver kontrakt med vederbörande med hjälp av lisens pengar är bedrövligt. 

Men kan man ha troende muslimer som Julvärdar så blir jag inte förvånad..

//P

Dela på andra sajter

11 minuter sedan, skrev fiskarn:

Rannsaka mig själv behöver jag inte göra för den tyngsta drog jag insupit är alkohol och den är laglig vad jag vet. Tyngre droger kommer jag aldrig att ta och vad jag vet så blir nog alla ödmjuka av ett bloss eller två. När han sedan tycker att han är ödmjuk nog så kan man snorta lite så man vaknar till...

Han borde skämmas att som vuxen människa ta sådant skit och troligen så är han ute i trafiken dagen efter med. Att sedan statliga television skriver kontrakt med vederbörande med hjälp av lisens pengar är bedrövligt. 

Men kan man ha troende muslimer som Julvärdar så blir jag inte förvånad..

Ojj, kor du pa Fake News? 

Det var mer an jag visste att SVT skrivit kontrakt med Plura...

Jag trodde att han jobbade for TV3 men du kanske betalar lisssens pengar till TV3!?

Det ar val battre att bete sig som Lotta Brome, ho e ju Flata

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...