Jump to content
IGNORERAD

Plura Go Go Go !

svampen
 Dela

Plura som Julvärd?  

20 röster

1. 1. Plura?

• Yes
      12
    • No
      7
    • Hussw Kanske?
      0
    • Btt Bad Choice ?
      1

Recommended Posts

• Svar 27
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• svampen

9

• Boa52

6

• judazzz

3

• fiskarn

2

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

15 minuter sedan, skrev svampen:

Tack för en Underbar resa & spelning Pennybridge Plura!!!image.png.44dfce0b381ee52fbac1dd4fefc33cd6.png

Peking-Plura ska det nog vara!

Dela på andra sajter

32 minuter sedan, skrev svampen:

Pluras Jul kanon!!!!!!!

Go for Tv Värd Jul Plura Yes!!!

Nu skönk du ett antal procent, en missbrukare som julvärd. barn och ungdommar kan läsa så dom vet. Minus:sure:

Dela på andra sajter

7 minuter sedan, skrev Boa52:

Nu skönk du ett antal procent, en missbrukare som julvärd. barn och ungdommar kan läsa så dom vet. Minus:sure:

Men en värdig människa som erkänt sina problem ELLEER!!!!!

Bättre sätta dessa 5 våldtäktsmän Våra Nysvenskar ?????????

Som står & skriker Dagen efter "Den Svenska Horan Fick Vad Hon Ville ha"?

Go Jul Svenne f*tta !!!

Ändrades av svampen

Örebro Sportklubb Ösk!

Dela på andra sajter

Jag har spenderat några Dagar med p underbar Människa och n syn på Livet som är!!!!:thumbsup:

Örebro Sportklubb Ösk!

Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev acarls:

Han har ju redan varit julvärd...

Detta ä ju inte sant Fairitels????

Örebro Sportklubb Ösk!

Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev Boa52:

Minus enligt dig, for att Plura koper sin alkohol pa Systembolaget och inte nyttjar hemkokt "flygbransle"?

Dom flesta Svenska ungdomarna sitter nog inte klistrade hela julafton framfor dumburken.

Kanske pensionarer som sitter och skakar i vebon pa "vischan" bryr sig om vem som agerar julvard...

Dela på andra sajter

40 minuter sedan, skrev Boa52:

Minst 50% av alla större tv personligheter har väl varit missbrukare.

Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev judazzz:

Minus enligt dig, for att Plura koper sin alkohol pa Systembolaget och inte nyttjar hemkokt "flygbransle"?

Dom flesta Svenska ungdomarna sitter nog inte klistrade hela julafton framfor dumburken.

Kanske pensionarer som sitter och skakar i vebon pa "vischan" bryr sig om vem som agerar julvard...

Boa bryr sig nog inte heller, han däckar oftast innan Kalle Anka! :crazy:

Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev rolba:

Eller Våltäkstmän ???

Örebro Sportklubb Ösk!

Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev acarls:

Han har ju redan varit julvärd...

Är det nåt att visa på julafton, och som jag skrev våra ungdommar kan läsa och se på youtube

Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev svampen:

Jag har spenderat några Dagar med p underbar Människa och n syn på Livet som är!!!!:thumbsup:

Hans syn på livet kan nog vara lite annorlunda och bra för vissa, men ändå julvärd, nej nej. Låt oss hålla julen från missbrukare. Han kan

väl få svamla på nyårsafton för då är det ingen som förstår i allafall

Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev GreenValley:

Boa bryr sig nog inte heller, han däckar oftast innan Kalle Anka! :crazy:

Skrivit förut Julen barnens dag, jul ingen alcohol, även om barnen är stora nu ingen alco, barnbarnen ska inte se en morfar full eller nån annan i mitt hem

Du fattar noll gubbe

Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev svampen:

Men en värdig människa som erkänt sina problem ELLEER!!!!!

Bättre sätta dessa 5 våldtäktsmän Våra Nysvenskar ?????????

Som står & skriker Dagen efter "Den Svenska Horan Fick Vad Hon Ville ha"?

Go Jul Svenne f*tta !!!

Ingen ska bli våldtagen, var det nysvenskar ? Hon ville ju ha knark, när knark är inblandad vad vet vi eller hur

Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev judazzz:

Det är väl inte alcoholen som Plura har använt som är största problemet,  vem ska bry sej och titta på vem som är julvärd då. Om ingen sitter klistrad famför

dumburken vem ska se på Plura där då, du och Svampen, vi andra då, vi vill se nån trevlig julvärd som inte är anklagad för droginnehav

Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev Boa52:

Det är väl inte alcoholen som Plura har använt som är största problemet,  vem ska bry sej och titta på vem som är julvärd då. Om ingen sitter klistrad famför

dumburken vem ska se på Plura där då, du och Svampen, vi andra då, vi vill se nån trevlig julvärd som inte är anklagad för droginnehav

Jag vet inte om du har missat att han blev domd?

Det finns andra brott som anses vara betydligt varre men att vara bakom flotet tror jag inte man kan domas for av Svenskt rattsvasende.

Dela på andra sajter

Bäst, bäst, bäst.........:thumbsup:

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev Boa52:

Då kan inte jag bli det ä det va Du säger ?

Örebro Sportklubb Ösk!

Dela på andra sajter

6 timmar sedan, skrev rolba:

Ja kolla på Våran Alco Weise ????? Kanon Jul????

Örebro Sportklubb Ösk!

Dela på andra sajter

4 timmar sedan, skrev Boa52:

Stäng av Burken Din Lappfåne!!!

Örebro Sportklubb Ösk!

Dela på andra sajter

SVT borde ha någon form av drogpolicy kan man tycka och då skulle missbrukare per automatik bli diskade från framträdanden. Dessutom så skulle mina licens pengar sedemera inte sposra andras missbruk.  

Jag vill inte se Plura i TV dessutom så tycker jag han sjunger dåligt så jag förstår inte hans populäritet. Kan ha att göra med att hans musik ligger långt ifrån min musik smak. Trotts att jag gillar en hel del olika musikstilar...

//P

Dela på andra sajter

On 2017-12-22 at 15:40, skrev fiskarn:

SVT borde ha någon form av drogpolicy kan man tycka och då skulle missbrukare per automatik bli diskade från framträdanden. Dessutom så skulle mina licens pengar sedemera inte sposra andras missbruk.  

Jag vill inte se Plura i TV dessutom så tycker jag han sjunger dåligt så jag förstår inte hans populäritet. Kan ha att göra med att hans musik ligger långt ifrån min musik smak. Trotts att jag gillar en hel del olika musikstilar...

Du borde kanske rannsaka dig själv och tänka över hur jävla duktig och präktig du egentligen är? Jag känner inte Plura personligen,men en ödmjukare människa får man leta efter. Att du sitter fast i din fyrkant behöver du inte sitta här och gnälla över,så sluta att spy ut din galla över oss andra

Ändrades av jlh66

En verklig vän är en person som firar vintersemester på en soldränkt strand och inte skickar vykort...

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
 Dela

• Skapa ny...