Cavemannen Inlagd November 25, 2017 Dela Inlagd November 25, 2017 Till ekonomiansvarige på maipenrai.se Då jag fortfarande saknar månadens insättning på kontot så undrar jag vart min månadsutbetalning tagit vägen, har ni rätt kontonr? om inte så tag kontakt så att vi kan lösa detta fortast möjligt. MVH Caveman,brodertuktuk,ATOM Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cavemannen Inlagd November 25, 2017 Trådstartare Dela Inlagd November 25, 2017 2 minuter sedan, skrev Cavemannen: Till ekonomiansvarige på maipenrai.se Då jag fortfarande saknar månadens insättning på kontot så undrar jag vart min månadstbetalning tagit vägen, har ni rätt kontonr? om inte så tag kontakt så att vi kan lösa detta fortast möjligt. MVH Caveman,brodertuktuk,ATOM Sorry! den här hamna fel, ta bort fort!!!!!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
scorpio63 Inlagd November 25, 2017 Dela Inlagd November 25, 2017 hehe En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd November 25, 2017 Dela Inlagd November 25, 2017 7 timmar sedan, skrev Cavemannen: Sorry! den här hamna fel, ta bort fort!!!!!!! Vd fan, ÄR DU SPONSRAD AV MPR? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Galten Inlagd November 25, 2017 Dela Inlagd November 25, 2017 Så alla nicken aliasnamnen är lösta Galten af Bubbelspruuth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.