nissehult_13 Inlagd Mars 31, 2009 Dela Inlagd Mars 31, 2009 Idag är man lycklig hon fick PUT och hem fort som fan. Det var dags att beställa biljetter till songkran, jag fick tag i biljetter vi åker 7-apr. Ha en bra dag det tänker jag ha. Mvh Nisse Nissehult_13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lars60 Inlagd Mars 31, 2009 Dela Inlagd Mars 31, 2009 Grattis till er! Vi har det iaf ganska bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Repe Inlagd Mars 31, 2009 Dela Inlagd Mars 31, 2009 :im_so_happy: mfg Repe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Anders-Nok Inlagd Mars 31, 2009 Dela Inlagd Mars 31, 2009 Skickar en skål med Chang Håller på att fixa detta Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pigge01 Inlagd Mars 31, 2009 Dela Inlagd Mars 31, 2009 Grattis till PUT! pigge01 Dyslektiker är på Svenska Ordblind. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
arrowhead Inlagd Maj 12, 2009 Dela Inlagd Maj 12, 2009 japp då var det min tur att vara glad .fugan fick sitt put idag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gurkan21 Inlagd Maj 27, 2009 Dela Inlagd Maj 27, 2009 Och min fru igår och dessutom hennes dotter Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Maj 27, 2009 Dela Inlagd Maj 27, 2009 Jaha Gurkan,nu är det kört för dig oxå nu är det slut på att bestämma själv,ha krav och tala om vart skåpet ska stå välkommen in i toffelgänget Mvh Måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gurkan21 Inlagd Maj 27, 2009 Dela Inlagd Maj 27, 2009 Quote Jaha Gurkan,nu är det kört för dig oxå nu är det slut på att bestämma själv,ha krav och tala om vart skåpet ska stå välkommen in i toffelgänget Mvh Måne Hallå där,vi är inte gifta ännu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Maj 27, 2009 Dela Inlagd Maj 27, 2009 Men ett PUT uppfattas av din dam som ett "giftemål"vänta och se du är torsk Mvh Måne goodbye fredoom hello lonelynes Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nypan Inlagd Maj 29, 2009 Dela Inlagd Maj 29, 2009 Quote Hallå där,vi är inte gifta ännu Quote Hallå där,vi är inte gifta ännu Och när du sedan gifter dig så glöm inte att skriva ÄKTESKAPSFÖRORD med damen innan du besöker prästen. Det är en bra sak att göra för om kärleken spricker så har du inget kvar annars. Tyvärr.!! Lycka Till!! "Nypan" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.