Jump to content
IGNORERAD

Har eran tjej/fru jobbat i barmiljö?


Cavemannen

Har eran tjej jobbat i barmiljö?  

120 röster

  1. 1. Har eran tjej/fru/ex jobbat i bar,karaoke,GoGo-bar, massage eller freelance på gatan?

    • Ja
      38
    • nej
      68
    • Jag har aldrig frågat och jag bryr mig inte om vad hon gjort tidigare
      2
    • Jag har aldrig haft ett längre förhållande i Thailand
      12


Recommended Posts

Jag tog inte med lampaffär bland förslagen, då jag tycker det är töntigt.

Mitt ex. kom ifrån baren, där hon jobbade för att försörja barnen.

Ändrades av Cavemannen
Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 205
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Cavemannen

    35

  • Boa52

    17

  • stefan5300

    15

  • SatanG

    13

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Räknas jobb på en nudiststrand som barmiljö ????

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

25 minuter sedan, skrev Kenneth4618:

Räknas jobb på en nudiststrand som barmiljö ????

Fanns det en bar? :D

 

Hatar lögnare.

Link to comment
Dela på andra sajter

26 minuter sedan, skrev Kenneth4618:

Räknas jobb på en nudiststrand som barmiljö ????

Vad jobbade hon med på nudiststranden?

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är inte första gången denna fråga kommer upp och jag begriper inte varför. Själv tycker jag att det är ganska ointressant vad min hustru sysslade med innan vi träffades och är totalt ointresserad av hur det ser ut i andra förhållanden, speciellt dom som jag inte känner.

Däremot är det intressant att titta på när hustrun lär upp den nya städhjälpen. ;)

59f33b4e00fad_Stdhjlp001.thumb.JPG.13fac956836d1a47536737db64e9510a.JPG

 

 

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

Om inte ja-väljarna snyggar till siffrorna snart, så faller ju BTTs teorier om MPRare med bartjejer.

Link to comment
Dela på andra sajter

43 minuter sedan, skrev Cavemannen:

Om inte ja-väljarna snyggar till siffrorna snart, så faller ju BTTs teorier om MPRare med bartjejer.

Väldigt lågt röstdeltagande.. så man får väl anta att alla som avstår att rösta skulle röstat ja:waaaht:

Jag är inne på mitt 4:e "seriösa" försök till relation med en Thai. 

 

Nr. 1 (ca 3 månader) från en A-gogo drog som en avlöning efter några månader med 100 lök av mina pengar. 

 

Nr. 2 (ca 1,5år) från en massagesalang drog till Korea för jobb och blev arresterad för overstay. Henne lät jag inte komma tillbaka.

 

Nr. 3 (ca 2år) universitetsutbildad risodlardotter från nätdating som skulle skapa problem för att vardagen var för tråkig. Hon fick checka ut tidigare i år.

 

Nr. 4 (ongoing) djurskötare på djursjukhuset. Mötes på nätdating. Hoppas att denna är den rätta. Verkar bra än så länge i alla fall :haha:

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev samet:

Väldigt lågt röstdeltagande.. så man får väl anta att alla som avstår att rösta skulle röstat ja:waaaht:

 

Säkert är det så, kom igen nu, ni är ju anonyma i omröstningen :D 

Link to comment
Dela på andra sajter

Burrabus skulle vara glad om han fick tag i ett fruntimmer som jobbat i en lampaffär så slipper ju burra pröjsa för allt 

Link to comment
Dela på andra sajter

21 timmar sedan, skrev Cavemannen:

Om inte ja-väljarna snyggar till siffrorna snart, så faller ju BTTs teorier om MPRare med bartjejer.

 

Vet i fasen hur jag skulle rösta, blev ett nej.

 

!) Sambo 1998-2008 med en thailändska i gbg, definitivt ingen bakgrund i bar. Hon studerade teknisk fysik i Umeå men avbröt och vi flyttade ihop i Gbg.

2) Sambo 2005-2007 i Bangkok, definitivt bakgrund från bar, jag löste ut henne från Lucky beer bar på walking street.

3) 2008 - nuvarande fruga, definitivt ingen bakgrund från bar eller liknande.

 

Hehehe årtalen kan nog se lite konstiga ut. Hade avslutat förhållandet med 1:an 2005 men vi fortsatte bo ihop (jag var sällan där utan mest för av/påmönstringar) som mycket nära vänner och är det än idag. 2.an var där på semester med mig utan problem med exet som då hade ett förhållande på distans med en holländare.

1:an med  nuvarande svensk man har varit på middag med mig och frugan i Bangkok, och behöver jag/vi rum i Gbg är vi välkomna till dom , jag har bott någon natt hos dom.

Invecklat och ovanligt skulle jag tro. Frugan är inte svartis på exet, hon vet att hon trumfar henne.

 

/ SatanG

Ändrades av SatanG

"Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag träffade min fru på en bar, men hon jobbade inte där, men det var så länge sen.

Har för mig året var 1973, om jag minns rätt.

 

    FF

www.easi.nu

Link to comment
Dela på andra sajter

My secret miss träffa jag på jobbet....

 

Min fru träffade jag på Nattklubb

 

min nästa fru skall jag träffa på bar,karaoke,GoGo-bar, massage eller freelance på gatan tänkte jag m ig :big_smile:

 

/Enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Själv skulle jag aldrig välja att inleda ett förhållande med en prostituerad eller en före detta prostituerad oavsett om hon kom från Sverige, Thailand eller något annat land, men ser  inte ned på dom som väljer att göra det då det givetvis är upp till var och en att göra sina val om framtida partners.

Tycker faktiskt det är ganska intressant vad min tjej har sysslat med innan jag träffade henne, till skillnad från en del andra här.

Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet....

Link to comment
Dela på andra sajter

Heh min gumma jobbare visst i en fabrik med plast.

Pratare med hennes chef och lovade ta väl hand om henne.

Gumman träffade jag i Tidaholm men det är en annan historia.

Galten af Bubbelspruuth

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman

Är inne på mitt tredje längre förhållande med Thai.

1. Var rektor på en musikskola i Bkk. Hon flyttade aldrig till Sverige och det rann ut i sanden.

2. Träffade jag i Sverige då hon var här och hälsade på släkt. Det visade det dig vara en ”äktenskapsresa” med lånade pengar för att hitta en farang. Hon kom från riktigt fattiga förhållande men hade aldrig jobbat i baren. 

3 Är min nuvarande sedan 8 år. Hon kommer från en bra familj där alla barnen har läst på universitet och har bra jobb.

Skulle det ta slut så har jag svårt att tänka mig att det blir någon mer. 

Link to comment
Dela på andra sajter

13 timmar sedan, skrev Bananen:

Själv skulle jag aldrig välja att inleda ett förhållande med en prostituerad eller en före detta prostituerad oavsett om hon kom från Sverige, Thailand eller något annat land, men ser  inte ned på dom som väljer att göra det då det givetvis är upp till var och en att göra sina val om framtida partners.

Tycker faktiskt det är ganska intressant vad min tjej har sysslat med innan jag träffade henne, till skillnad från en del andra här.

 

Jag har samma uppfattning sedan 2007 men andra får tycka och göra som dom vill.

 

/ SatanG

"Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2017-10-28 at 17:19, skrev Elarbetare:

Mycket fegt folk här.

Jaså, vad grundar du det på?

Ändrades av Mankan

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...