Surin P3 Inlagd Oktober 22, 2017 Dela Inlagd Oktober 22, 2017 Ja, det är rättstavningsmodulen som ordnar detta. Inget jag orkar eller har lust att ändra på heller. LIGGER I SÄNGEN OCH TITTAR PÅ "TRAPPED". Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nemo Inlagd Oktober 23, 2017 Dela Inlagd Oktober 23, 2017 I Thailand Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Oktober 23, 2017 Dela Inlagd Oktober 23, 2017 (ändrad) DNALIAHT I Ändrades Oktober 23, 2017 av Stoneys Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nemo Inlagd Oktober 24, 2017 Dela Inlagd Oktober 24, 2017 (ändrad) Big Brother kontrollerar hur vi skriver...... Ändrades Oktober 24, 2017 av Nemo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bambam Inlagd Oktober 24, 2017 Dela Inlagd Oktober 24, 2017 On 2017-10-21 at 22:51, skrev Stefan: För länge sedan, typ 1983 var jag plutonchef i ett jägarregemente någonstans i Sverige, när vi fick de nytryckta fick jag det stora nöjet att få en mycket stor och bullrig kille som hette Tuborg, japp, han hette Tuborg! Huru vidare han var släkt med ölen vet jag inte. Dock utspelade sig följande under en stridsövning i Skövde: ( Tuborg blev naturligtvis utsedd som KSP skytt) 2500 meter fientligt pansar, TOW 55 ladda och målfölj! : Tuborg, va fan ska jag göra då? skriker han så det ekar i skogen vi svarar att du får val för fan inte skrika! Var vid Tuborg skriker: JAG SKRIKER VÄL FÖR FAN INTE, JAG PRATAR BARA LITE HÖGT! //S K3 ? . Jag var PB på K4 Arvidsjaur 81. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu