Tommy Inlagd Oktober 21, 2017 Dela Inlagd Oktober 21, 2017 (ändrad) I MORGON ÄR DET DEN INTERNATIONELLA "CAPS LOCK"- DAGEN, I Thailand HAR DEN REDAN STARTAT (fast där är de ju så kloka att de inte använder gemener och versaler)! BARA ATT FIRA, GENOM ENDAST SKRIVA MED VERSALER HELA DAGEN! PERSONLIGEN HÅLLER JAG MED THAI! VAD ÄR EGENTLIGEN NYTTAN MED ATT SKRIVA MED STORA OCH SMÅ BOKSTÄVER? DUMHETER, TYCKER JAG! MVH TOMMY Ändrades Oktober 21, 2017 av Tommy SKUMT. "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Oktober 21, 2017 Dela Inlagd Oktober 21, 2017 Precis nyss, skrev Tommy: I MORGON ÄR DET DEN INTERNATIONELLA "CAPS LOCK"- DAGEN, I Thailand HAR DEN REDAN STARTAT (fast där är de ju så kloka att de inte använder gemener och versaler)! BARA ATT FIRA, GENOM ENDAST SKRIVA MED VERSALER HELA DAGEN! PERSONLIGEN HÅLLER JAG MED THAI! VAD ÄR EGENTLIGEN NYTTAN MED ATT SKRIVA MED STORA OCH SMÅ BOKSTÄVER? REN idi*tI, TYCKER JAG! MVH TOMMY TACK FÖR ATT VI FINNS! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd Oktober 21, 2017 Dela Inlagd Oktober 21, 2017 SLUTA SKRIK! Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Oktober 21, 2017 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 21, 2017 JAG LYCKADES INTE SKRIVA "I Thailand" MED VERSALER, JO DET LYCKADES JAG MED MEN TYDLIGEN GÅR DET INTE ATT ÄNDRA... mvh "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Oktober 21, 2017 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 21, 2017 (ändrad) I Thailand TESTAR,... TESTAR... Ändrades Oktober 21, 2017 av Tommy i Thailand... "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Oktober 21, 2017 Dela Inlagd Oktober 21, 2017 Precis nyss, skrev Tommy: I Thailand TESTAR,... TESTAR... FUNKAR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd Oktober 21, 2017 Dela Inlagd Oktober 21, 2017 I Thailand!!! Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd Oktober 21, 2017 Dela Inlagd Oktober 21, 2017 FUNKAR INTE Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Oktober 21, 2017 Dela Inlagd Oktober 21, 2017 fungerar inte alls för mig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Oktober 21, 2017 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 21, 2017 Precis nyss, skrev swedenfarang: I Thailand!!! TESTAR IGEN I Thailand. MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Oktober 21, 2017 Dela Inlagd Oktober 21, 2017 Precis nyss, skrev swedenfarang: FUNKAR INTE NU ÄR DU DUM! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd Oktober 21, 2017 Dela Inlagd Oktober 21, 2017 NÄÄÄ... 5555 Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Oktober 21, 2017 Dela Inlagd Oktober 21, 2017 Precis nyss, skrev swedenfarang: NÄÄÄ... 5555 GODNATTSOVGOTT! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd Oktober 21, 2017 Dela Inlagd Oktober 21, 2017 Precis nyss, skrev ellim63: GODNATTSOVGOTT! TACK DETSAMMA! I Thailand Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Oktober 21, 2017 Dela Inlagd Oktober 21, 2017 Precis nyss, skrev swedenfarang: TACK DETSAMMA! I Thailand SKÖNT,,UNDERBART! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
scorpio63 Inlagd Oktober 21, 2017 Dela Inlagd Oktober 21, 2017 Det är väldigt obehagligt att läsa i alla fall. En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 21, 2017 Dela Inlagd Oktober 21, 2017 PÅ MPR SÅ KAN MAN INTE SKRIVA I Thailand MED VERSALER "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stefan Inlagd Oktober 21, 2017 Dela Inlagd Oktober 21, 2017 För länge sedan, typ 1983 var jag plutonchef i ett jägarregemente någonstans i Sverige, när vi fick de nytryckta fick jag det stora nöjet att få en mycket stor och bullrig kille som hette Tuborg, japp, han hette Tuborg! Huru vidare han var släkt med ölen vet jag inte. Dock utspelade sig följande under en stridsövning i Skövde: ( Tuborg blev naturligtvis utsedd som KSP skytt) 2500 meter fientligt pansar, TOW 55 ladda och målfölj! : Tuborg, va fan ska jag göra då? skriker han så det ekar i skogen vi svarar att du får val för fan inte skrika! Var vid Tuborg skriker: JAG SKRIKER VÄL FÖR FAN INTE, JAG PRATAR BARA LITE HÖGT! //S There can be only one (Stefan) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cavemannen Inlagd Oktober 21, 2017 Dela Inlagd Oktober 21, 2017 I T H A I L A N D ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Oktober 21, 2017 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 21, 2017 1 minut sedan, skrev Cavemannen: I T H A I L A N D ! MEH... "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Oktober 22, 2017 Dela Inlagd Oktober 22, 2017 7 timmar sedan, skrev Cavemannen: I T H A I L A N D ! FUSK. I Thailand SKA DET VARA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nong Bua Inlagd Oktober 22, 2017 Dela Inlagd Oktober 22, 2017 NU VET JAG VARFÖR JAG HADE SVÅRT MED SÖMNEN INATT. NI SKREK HELA TIDEN SÅ NU ÄR HÄMNDEN LJUV, JAG VÄCKER ER TIDIGT PÅ SÖNDAGEN ISTÄLLET. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Oktober 22, 2017 Dela Inlagd Oktober 22, 2017 16 minuter sedan, skrev Nong Bua: NU VET JAG VARFÖR JAG HADE SVÅRT MED SÖMNEN INATT. NI SKREK HELA TIDEN SÅ NU ÄR HÄMNDEN LJUV, JAG VÄCKER ER TIDIGT PÅ SÖNDAGEN ISTÄLLET. GUBBE! SKALL DU VÄCKA NÅGON FÅR DU INTE TA SOVMORGON!!!! UPPE MED TUPPEN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Oktober 22, 2017 Dela Inlagd Oktober 22, 2017 (ändrad) 11 timmar sedan, skrev Tommy: I Thailand TESTAR,... TESTAR... DU KANSKE MENAR? "I Thailand" "i sKÖVDE" P3 måste ha lagt till någon autokorrekt. "I tHAI" I tHAILANDET FUNGERAR DET? Varför går det inte skriva I Thailand med gement t och resten i kaps? Ändrades Oktober 22, 2017 av Wangthong Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Oktober 22, 2017 Dela Inlagd Oktober 22, 2017 (ändrad) Test Som inte funkade Ändrades Oktober 22, 2017 av M33 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu