clion Inlagd April 4, 2021 Dela Inlagd April 4, 2021 On 2021-02-18 at 18:07, skrev Wanchai: Ah, är afrikanska damer hetare? Är kanske dåligt uppdaterad men var det inte så att du bara fick komma till EN gång och då blev hon på smällen? Så in i helvette hetare Man får bara inte ha för stor k*k som som tydligen Scandinavian har ha haha Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd April 4, 2021 Dela Inlagd April 4, 2021 2 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Du gjorde ju henne på smällen Nej det var bluffen Stein som påstod det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd April 4, 2021 Dela Inlagd April 4, 2021 On 2021-02-18 at 18:07, skrev Wanchai: Ah, är afrikanska damer hetare? Är kanske dåligt uppdaterad men var det inte så att du bara fick komma till EN gång och då blev hon på smällen? Du är dåligt upp daterad hon har inga barn vi jobbar på att hon ska komma hit på turist visum i sommar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd April 4, 2021 Dela Inlagd April 4, 2021 2 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Du gjorde ju henne på smällen Ja Göteborgs största hingst (märr) har nog doppat en hel del!😅 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd April 4, 2021 Dela Inlagd April 4, 2021 Precis nyss, skrev clion: Du är dåligt upp daterad hon har inga barn vi jobbar på att hon ska komma hit på turist visum i sommar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd April 4, 2021 Dela Inlagd April 4, 2021 4 minuter sedan, skrev clion: Nej det var bluffen Stein som påstod det Du har i alla fall påstått att hon fick missfall. Svårt med missfall utan att vara gravid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd April 4, 2021 Dela Inlagd April 4, 2021 Precis nyss, skrev andrejsdenruskige: Du har i alla fall påstått att hon fick missfall. Svårt med missfall utan att vara gravid. Kan inte ha skrivit det Var väl på örat i så fall Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd April 4, 2021 Dela Inlagd April 4, 2021 On 2021-04-02 at 18:06, skrev C-dude: Han väntar på att migrationsverket skall avgöra om det är på riktigt eller inte. Under tiden så avgjorde dom att han fick hit en maid från Thailand på besök pga att han äter tillväxthormon å måste ha nått hål så inte snoppen växer förmycket. Min gissning C;D Kör med X hamster när trycket är för stort Ha Ha Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd April 4, 2021 Dela Inlagd April 4, 2021 3 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Du har i alla fall påstått att hon fick missfall. Svårt med missfall utan att vara gravid. Örat berättade att hon fick missfall i samband med att hon ej fick visum hit, tydligen en fantasirik filur det där örat... Sen blev hon våldtagen och fick en son sades det, men är väl också bara en fabel.... Till Stein sade hon att hon hade en två-årig son, men kanske bara var en grej för sin scam, kanske kan få mer pengar då? manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd April 4, 2021 Dela Inlagd April 4, 2021 5 minuter sedan, skrev clion: Kan inte ha skrivit det Var väl på örat i så fall Då var du helt enkelt på örat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd April 4, 2021 Dela Inlagd April 4, 2021 1 minut sedan, skrev Bibben: Örat berättade att hon fick missfall i samband med att hon ej fick visum hit, tydligen en fantasirik filur det där örat... Sen blev hon våldtagen och fick en son sades det, men är väl också bara en fabel.... Till Stein sade hon att hon hade en två-årig son, men kanske bara var en grej för sin scam, kanske kan få mer pengar då? Ja, jag har enormt dåligt minne, men en graviditet kommer jag ihåg var med i bilden. Måste ha varit en ny Jesus på gång. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd April 4, 2021 Dela Inlagd April 4, 2021 2 timmar sedan, skrev Scandinaviancorner: Det ar som att putta in picken i ett Svintopaket, man skar sonder ollonet Nu har jag fått mina gap flabb Scamdinsvians var bäst Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd April 4, 2021 Dela Inlagd April 4, 2021 2 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Ja, jag har enormt dåligt minne, men en graviditet kommer jag ihåg var med i bilden. Måste ha varit en ny Jesus på gång. Eller några kungar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 4, 2021 Dela Inlagd April 4, 2021 31 minuter sedan, skrev clion: Nej det var bluffen Stein som påstod det @clion var det du som var @Stein för att luta upp oss på läktarn allihopa enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd April 4, 2021 Dela Inlagd April 4, 2021 2 timmar sedan, skrev Scandinaviancorner: Det ar som att putta in picken i ett Svintopaket, man skar sonder ollonet Men för fan hur svårt ska de va? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd April 5, 2021 Dela Inlagd April 5, 2021 13 timmar sedan, skrev born41: Är din erfarenhet att Afrikanskor har grövre och hårdare hår i busken? Lite som svinborste som man använder när man skall måla med tjära? Nyfikne Born41 Dom har fitthar som stalull Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Raggarn Inlagd April 5, 2021 Dela Inlagd April 5, 2021 3 timmar sedan, skrev Scandinaviancorner: Dom har fitthar som stalull Anders har rätt. Tro inget annat. Men en rakad sådan är en helt annan sak. Laxrosa AKA innefitteskär. Även nackhår och dyligt är stålull. De flesta kör med peruk, dock inte ’söder ut’. Skiperstraat eller Vingerlingstraat träffade jag min första för typ +30 år sedan. Gotland vet mycket väl vilken hamnstad. För övrigt så kanske Anders känner till Tattoo Olga på Skiperstraat, eller så är Du för ung. Äldsta brorsan, även han från Gränges, (73 år), gaddades sig där. Själv kom jag aldrig ut på sjön, trots stora försök. Körde dock lastbil i Europa i tio år och alla hamnstäder. Ruttnade dock då jag aldrig var hemma. Anders!!! Leta mer bilder på Brorsan Zebben och publicera. Glad Påsk alla🐣 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
born41 Inlagd April 5, 2021 Dela Inlagd April 5, 2021 16 timmar sedan, skrev Alarik: Men för fan hur svårt ska de va? En ny afärside! Producera ekologisk stålull. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kungchristian Inlagd April 5, 2021 Dela Inlagd April 5, 2021 5 timmar sedan, skrev Scandinaviancorner: Dom har fitthar som stalull Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd April 5, 2021 Dela Inlagd April 5, 2021 Nu vill hon bada med mig huga huga Yes dear i use it to kiss you every morning💋😘 Yes my darling,and you bath me as well😁 the water tap will be in your back otherwise you have to sit in my lap and then the banana rises and the water splashes out🤗😋 on the floor ha ha ha Mmmmm that's will be very romantic, because I will really love to sit on your lap Morgonens snack 😍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd April 5, 2021 Dela Inlagd April 5, 2021 23 timmar sedan, skrev Atom: Ja, är snoppen för liten och/eller magen för stor så man får lalla runt i pubisdjungeln är det nog inget vidare. Å andra sidan; pubissex är nog inget vidare även om det är små lena hår eller inget hår alls. Känns som att man bör sätta målet lite längre in än så 😉 Eller kanske noja sig med Blow job.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd April 5, 2021 Dela Inlagd April 5, 2021 On 2021-04-04 at 18:02, skrev born41: Är din erfarenhet att Afrikanskor har grövre och hårdare hår i busken? Lite som svinborste som man använder när man skall måla med tjära? Nyfikne Born41 Exakt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd April 5, 2021 Dela Inlagd April 5, 2021 21 minuter sedan, skrev Scandinaviancorner: Exakt De e som barnen då de har krullit hår Man får ju ta framm trimmern Nä jag skojar de är så lent och gott Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd April 5, 2021 Dela Inlagd April 5, 2021 23 timmar sedan, skrev apknug: Vad säger @Stein om detta? Han var tydligen tidigare ett fakta orakel Data kunnig är nog rätt namn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd April 5, 2021 Dela Inlagd April 5, 2021 5 timmar sedan, skrev born41: En ny afärside! Producera ekologisk stålull. Får ull används såna saxar till Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu