clion Inlagd Februari 19, 2021 Dela Inlagd Februari 19, 2021 19 timmar sedan, skrev Wanchai: Ah, är afrikanska damer hetare? Är kanske dåligt uppdaterad men var det inte så att du bara fick komma till EN gång och då blev hon på smällen? Nä det var bluffen Stein som sa det bluffen har inte syns till sen dess synd jag gick på det Abbi hade vart här nu i så fall Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Februari 19, 2021 Dela Inlagd Februari 19, 2021 Vart på bibban och äntligen har de öppnat 1 data av 6 och kopiatorn scannern änntligen på grund av corona Fick faxat iväg 4 5 dokument från migra som hon ska signera Nåväl lite gott att dricka får ju fira lite Obs alko fritt men välldigt gott Hjällper mamman på hennes marknads stånd Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wanchai Inlagd Februari 19, 2021 Dela Inlagd Februari 19, 2021 3 timmar sedan, skrev clion: Nä det var bluffen Stein som sa det bluffen har inte syns till sen dess synd jag gick på det Abbi hade vart här nu i så fall Är afrikanskorna hetare? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Februari 19, 2021 Dela Inlagd Februari 19, 2021 Bränt barn söker sig till elden även då han vet att han kommer att bränna sig. Tänk dig för och slösa inte bort dina pengar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oskarudon Inlagd Februari 19, 2021 Dela Inlagd Februari 19, 2021 Härligt @clion! lev livet älskar läsa din äventyr! Blir kul träffa dig på västgötaträffen i sommar!! Never forget: Robots will kill you. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Februari 19, 2021 Dela Inlagd Februari 19, 2021 52 minuter sedan, skrev Oskarudon: Härligt @clion! lev livet älskar läsa din äventyr! Blir kul träffa dig på västgötaträffen i sommar!! Tack ja jag är som jag är tycker om att skoja med er Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Februari 19, 2021 Dela Inlagd Februari 19, 2021 1 timme sedan, skrev Fredman: Bränt barn söker sig till elden även då han vet att han kommer att bränna sig. Tänk dig för och slösa inte bort dina pengar. Det är lungt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd April 2, 2021 Dela Inlagd April 2, 2021 On 2021-02-19 at 16:42, skrev Wanchai: Är afrikanskorna hetare? Vet inte hur de är generelt men frugan är Nr 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wanchai Inlagd April 2, 2021 Dela Inlagd April 2, 2021 7 timmar sedan, skrev clion: Vet inte hur de är generelt men frugan är Nr 1 Så du är fortfarande gift med henne och ni har ett barn tillsammans? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd April 2, 2021 Dela Inlagd April 2, 2021 7 minuter sedan, skrev Wanchai: Så du är fortfarande gift med henne och ni har ett barn tillsammans? Han väntar på att migrationsverket skall avgöra om det är på riktigt eller inte. Under tiden så avgjorde dom att han fick hit en maid från Thailand på besök pga att han äter tillväxthormon å måste ha nått hål så inte snoppen växer förmycket. Min gissning C;D Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
axe Inlagd April 2, 2021 Dela Inlagd April 2, 2021 Undra hur han tänker som SD anhängare. Vill ta hit en icke självförsörjande neger brutta som han knappt kan försörja. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd April 2, 2021 Dela Inlagd April 2, 2021 12 minuter sedan, skrev axe: tänker Nu ska vi inte överdriva... manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd April 3, 2021 Dela Inlagd April 3, 2021 (ändrad) 7 hours ago, Bibben said: Nu ska vi inte överdriva... Spontanreagerar Istället för tänka ? Ändrades April 3, 2021 av Baa Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd April 3, 2021 Dela Inlagd April 3, 2021 20 timmar sedan, skrev Wanchai: Så du är fortfarande gift med henne och ni har ett barn tillsammans? Inget barn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd April 3, 2021 Dela Inlagd April 3, 2021 17 timmar sedan, skrev axe: Undra hur han tänker som SD anhängare. Vill ta hit en icke självförsörjande neger brutta som han knappt kan försörja. Har inget emot utläningar bara de gansters som de har släppt in från Somalia och div Arabländer Får ut 16000kr i pension i månaden och en hyra på 3700kr med parkering Planen är att hon ska lära sig svenska ta körkort och börja arbeta det är vi överens om Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd April 3, 2021 Dela Inlagd April 3, 2021 20 timmar sedan, skrev Wanchai: Så du är fortfarande gift med henne och ni har ett barn tillsammans? Nej inget barn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wanchai Inlagd April 3, 2021 Dela Inlagd April 3, 2021 4 timmar sedan, skrev clion: Inget barn Men blev hon inte gravid efter ni hade sex en gång? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd April 4, 2021 Dela Inlagd April 4, 2021 12 timmar sedan, skrev Wanchai: Men blev hon inte gravid efter ni hade sex en gång? Det var skärmdumpen? Stein.som påstod det ren bluff Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd April 4, 2021 Dela Inlagd April 4, 2021 Så här var det Det var en som kallade sig Stein Och som sa att han vart och träffat Abigail i Ghana och gjort henne på smällen Tyvär blev jag konfunderad Och i samma veva var jag och letade efte svamp på ett favo ställe Där står en bil med thaidamer den ena var en vän bode på samma gata i Älvängen Glad blev hon och jag med Sen frågade hon mig om jag hade nån tjej Ja sa jag jag är gift med en dam från Ghana 2 dagar efter kom det inlägget från Stein Enda gången som han skrivigt inlägg Har funderat mycket på det inlägget Han gjorde en skärmdump heter det så kopierar henes medelande med foton på henne Exakt samma som jag hade fått Sen byte han ut min profil bild också Har.mina funderingar vem det är Sen träffade jag ju den Thaidamen som vännen från Älvängen rekomendera Förra vintern men det kändes inte bra Mvh Clirre Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd April 4, 2021 Dela Inlagd April 4, 2021 On 2021-02-19 at 22:42, skrev Wanchai: Är afrikanskorna hetare? Det ar som att putta in picken i ett Svintopaket, man skar sonder ollonet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
born41 Inlagd April 4, 2021 Dela Inlagd April 4, 2021 10 minuter sedan, skrev Scandinaviancorner: Det ar som att putta in picken i ett Svintopaket, man skar sonder ollonet Är din erfarenhet att Afrikanskor har grövre och hårdare hår i busken? Lite som svinborste som man använder när man skall måla med tjära? Nyfikne Born41 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Atom Inlagd April 4, 2021 Dela Inlagd April 4, 2021 15 minutes ago, Scandinaviancorner said: Det ar som att putta in picken i ett Svintopaket, man skar sonder ollonet Ja, är snoppen för liten och/eller magen för stor så man får lalla runt i pubisdjungeln är det nog inget vidare. Å andra sidan; pubissex är nog inget vidare även om det är små lena hår eller inget hår alls. Känns som att man bör sätta målet lite längre in än så 😉 Död åt Putin och hans croonies Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd April 4, 2021 Dela Inlagd April 4, 2021 1 timme sedan, skrev Scandinaviancorner: Det ar som att putta in picken i ett Svintopaket, man skar sonder ollonet Ha Ha Ha stolle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd April 4, 2021 Dela Inlagd April 4, 2021 36 minuter sedan, skrev apknug: Vad säger @Stein om detta? Han var tydligen tidigare ett fakta orakel Läs mit inlägg ovanför Den så kallde Stein skrev bara då sen inget mer En bluff Någon som är bra på data skrev det Kallas de slärm dump ? Kopiera Abigails inlägg och fotona dom jag lagt in på henne ändra avatar och skriva att han gjort henne på smällen hon har inga barn bara bluff Mvh Clion Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd April 4, 2021 Dela Inlagd April 4, 2021 1 minut sedan, skrev clion: Läs mit inlägg ovanför Den så kallde Stein skrev bara då sen inget mer En bluff Någon som är bra på data skrev det Kallas de slärm dump ? Kopiera Abigails inlägg och fotona dom jag lagt in på henne ändra avatar och skriva att han gjort henne på smällen hon har inga barn bara bluff Mvh Clion Du gjorde ju henne på smällen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu