Jump to content
IGNORERAD

Clion(en seriös tråd)

Cavemannen

Recommended Posts

1 minut sedan, skrev clion:

Nu är Miss Ghana är klippt sen ex antal månader sen men kul var det

jag är inte Joakim Von Anka kulorna ska rulla  fan dö med hundra kronor på kontot jag vrider mig i graven

Jo det vet vi. Men det inlägget skrev jag i okt 2017 och nu är det 2019

"Om jag fått frågan om var de lyckli­gaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där ­varje ­människa har en ståuppkomikers ­talang."

Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab

Dela på andra sajter

• Svar 237
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• clion

70

• audirs2

14

• Alarik

11

• Cavemannen

11

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

On ‎2017‎-‎10‎-‎20 at 22:57, skrev Bibben:

Bra skrivit, du hann före mig. Hedervärt av Caveman, verkligen... men att han skulle få tillbaka kameran löser inget, tyvärr. Dessutom har väl Tommy redan erbjudit sig det.

Det har gjorts och sagts så mycket som inte finns publicerat här, och ska inte heller. Det är en mycket komplicerad situation. Vill inte säga mer än så. Så många har försökt hjälpa honom men han kör sitt eget race ändå, vart han hamnar får vi se, knappast på nåt bra ställe är jag rädd.

Bra skrivet Bobby Jag lever bra

Dela på andra sajter

On ‎2017‎-‎10‎-‎21 at 20:44, skrev Odin:

Jag har stångat skallen blodig i mina försök att styra in den mannen på en annan bana.. Men till slut efter idel nederlag gav jag upp.. 

Men  dum... De e han inte. Trött på livet å självdestruktiv kanske, men han är inte dum...

Har ni noterat att han har delat denna länk nån gång?

Det känns fördjävligt, men han är faktiskt myndig och styr sitt liv som han önskar.

Vad jag vet har du aldrig prata med mig om Alko problem 

Den här tråden är patetisk

Dela på andra sajter

Nä allt som skrivs i denna tråden är fel jag har perfekta värden mm

Jag är pensionär tränar 3 dar i  veckan med Volvo kompisar sen blir det bibban och läsa blaskor

Sen blir det va fan ska ja göra nu gå hem  och fixa naglarna eller

Det brukar bli musik  men jag kan  titta på höjd pulter     från NHL  som jag älskar eller se höjd punkterna från Premier Lepage

Så det är ingen fara för mig 

Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Låt clion bestämma över sitt liv själv.

Känns lite ibland som många medlemmar arbetar inom socialtjänsten eller nykterhetsrörelsen.

Den där  svenska avundsjukan som lyser igenom.

Jag tror många medlemmar gärna skulle velat k**lla en välsvarvad och kåt 19 årig tjej från Ghana om dom inte satt fast med en 50+ thaifruga som gnäller över om dom dricker några öl.

BTT

Soi 7

Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev broder tuk tuk:

Låt clion bestämma över sitt liv själv.

Känns lite ibland som många medlemmar arbetar inom socialtjänsten eller nykterhetsrörelsen.

Jag tror många medlemmar gärna skulle velat k**lla en välsvarvad och kåt 19 årig tjej från Ghana om dom inte satt fast med en 50+ thaifruga som gnäller över om dom dricker några öl.

BTT

Då är det ju bra att du dyker upp här med jämna mellanrum så att dessa medlemmar inser att livet kunde vara mycket mer tragiskt!

Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev clion:

Nä allt som skrivs i denna tråden är fel jag har perfekta värden mm

Jag är pensionär tränar 3 dar i  veckan med Volvo kompisar sen blir det bibban och läsa blaskor

Sen blir det va fan ska ja göra nu gå hem  och fixa naglarna eller

Det brukar bli musik  men jag kan  titta på höjd pulter     från NHL  som jag älskar eller se höjd punkterna från Premier Lepage

Så det är ingen fara för mig 

Måste fan va svårt å träne med Saab kompisar, finns inga!:lipa:

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Dela på andra sajter

5 timmar sedan, skrev broder tuk tuk:

BTT

Hmm...

Har valt att aldrig argumentera med Dig/Dem/Den/Det under alla år.

Låter, så att säga, det du skriver rinna av mig - likt vatten på en gås. Då jag begriper syftet med inläggen.

Jag anser mig ha en ängels tålamod - och dessutom världens längsta stubin.

Men jag blir arg/ledsen/förnärmad (take your pick) när du skriver på det här viset.

Clion har varit öppenhjärtig och berättat om sitt liv på forumet. Mer öppen än många andra. En eloge till honom för det. Vissa har anat att saker och ting har barkat iväg åt fel håll. Dessa har på olika sätt försökt förmå honom att ta sig en funderare över dessa saker. Och jag lovar, majoriteten av dessa hjälpsamma ord har varit i all välmening. Fina forummedlemmar som inget annat vill än att denna medlem mår bra och inte gör några allvarliga misstag.

Hur kan jag då veta detta? Jo, jag försöker springa på alla träffar där dessa figurer dyker upp - tillfälle att i goda vänners lag ventilera livets bryderier.

Jag lovar, alla är vänliga och det är många goda skratt och kramar på dessa träffar. Maken till välvilja och uppoffring har du kanske aldrig upplevt?

Fast det är klart. Om ens enda syfte med sin tillvaro här är att provocera och skapa debatt och ilska - så kanske det inte är aktuellt att infinna sig på träffar och stå till svars för sådant man vräkt ur sig.

BTT; jag ber dig att infinna dig på, låt oss säga Stockholmsträffen, jag lovar att bjuda dig på både nötter och öl. Jag är nyfiken på att få höra vart all denna aggression och bitterhet kommer ifrån. - och dessutom erbjuds du därigenom en möjlighet att slå hål på mina argument.

Trevlig afton!

:wai:

Dela på andra sajter

broder tuk tuk
5 timmar sedan, skrev Naam kaeng:

Hmm...

Har valt att aldrig argumentera med Dig/Dem/Den/Det under alla år.

Låter, så att säga, det du skriver rinna av mig - likt vatten på en gås. Då jag begriper syftet med inläggen.

Jag anser mig ha en ängels tålamod - och dessutom världens längsta stubin.

Men jag blir arg/ledsen/förnärmad (take your pick) när du skriver på det här viset.

Clion har varit öppenhjärtig och berättat om sitt liv på forumet. Mer öppen än många andra. En eloge till honom för det. Vissa har anat att saker och ting har barkat iväg åt fel håll. Dessa har på olika sätt försökt förmå honom att ta sig en funderare över dessa saker. Och jag lovar, majoriteten av dessa hjälpsamma ord har varit i all välmening. Fina forummedlemmar som inget annat vill än att denna medlem mår bra och inte gör några allvarliga misstag.

Hur kan jag då veta detta? Jo, jag försöker springa på alla träffar där dessa figurer dyker upp - tillfälle att i goda vänners lag ventilera livets bryderier.

Jag lovar, alla är vänliga och det är många goda skratt och kramar på dessa träffar. Maken till välvilja och uppoffring har du kanske aldrig upplevt?

Fast det är klart. Om ens enda syfte med sin tillvaro här är att provocera och skapa debatt och ilska - så kanske det inte är aktuellt att infinna sig på träffar och stå till svars för sådant man vräkt ur sig.

BTT; jag ber dig att infinna dig på, låt oss säga Stockholmsträffen, jag lovar att bjuda dig på både nötter och öl. Jag är nyfiken på att få höra vart all denna aggression och bitterhet kommer ifrån. - och dessutom erbjuds du därigenom en möjlighet att slå hål på mina argument.

Trevlig afton!

:wai:

Vad är det som gör dig så upprörd med mitt inlägg?

Clion har ju själv berättat att han hade kul med tjejen från Ghana och att han mår bra nu så vad är problemet?

Är det möjligen att jag skriver att dom flesta medlemmar säkert skulle önska att dom hade en ung välsvarvad ghana tjej i sängen?

Sen att steget från att önska, drömma om till verklighet ofta är långt är en helt annan sak.

Jag tror ju inte att majoriteten av dom gifta medlemmarna skulle vara otrogna med någon ung afrikanska.

BTT

Soi 7

Dela på andra sajter

32 minutes ago, broder tuk tuk said:

Vad är det som gör dig så upprörd med mitt inlägg?

Clion har ju själv berättat att han hade kul med tjejen från Ghana och att han mår bra nu så vad är problemet?

Är det möjligen att jag skriver att dom flesta medlemmar säkert skulle önska att dom hade en ung välsvarvad ghana tjej i sängen?

Sen att steget från att önska, drömma om till verklighet ofta är långt är en helt annan sak.

Jag tror ju inte att majoriteten av dom gifta medlemmarna skulle vara otrogna med någon ung afrikanska.

BTT

För en gång skull talar du av erfarenhet o inte drömmar.

Gjorde det ont att inte ljuga

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Dela på andra sajter

On 2017-10-21 at 11:44, skrev Odin:

Jag har stångat skallen blodig i mina försök att styra in den mannen på en annan bana.. Men till slut efter idel nederlag gav jag upp.. 

Men  dum... De e han inte. Trött på livet å självdestruktiv kanske, men han är inte dum...

Har ni noterat att han har delat denna länk nån gång?

Det känns fördjävligt, men han är faktiskt myndig och styr sitt liv som han önskar.

För bövelen har alldrig fått nåt pm från dig Är du på fyllan nu och tänker 

Dela på andra sajter

Ni är ju kompisar ju

IMG_3996.thumb.JPG.e3805e972202483b74a472db13d96b62.JPG

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Dela på andra sajter

• 2 månader senare...

Har dom släppt ut han ännu? Tyst e det!😧

Dela på andra sajter

19 minuter sedan, skrev audirs2:

Har dom släppt ut han ännu? Tyst e det!😧

Han tittade på Champion 10 april om han inte somnade innan

enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Dela på andra sajter

On ‎2019‎-‎01‎-‎25 at 13:32, skrev Dolle:

Ojh jobbar du än 555555

55555 sämmer nästan

Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev clion:

55555 sämmer nästan

He he, där e han ju!:lipa:

Dela på andra sajter

20190321_135926.jpg.d2ceb6e159a03a4cab3c8648cac55e35.jpgBanfsaray6 maj kommer darlingen på 6 månaders

Turistvisum till Landvetter med Finnair 

Hon åker tillbaks 27 oktober ja åker ner

Omkring 10 november stannar till slutet på april 

Screenshot_2019-03-22-06-11-43.png

20190301_105740.jpg

20190321_135847.jpg

Ändrades av clion
feltext
Dela på andra sajter

26 minuter sedan, skrev clion:

20190321_135926.jpg.d2ceb6e159a03a4cab3c8648cac55e35.jpgBanfsaray6 maj kommer darlingen på 6 månaders

Turistvisum till Landvetter med Finnair 

Hon åker tillbaks 27 oktober ja åker ner

Omkring 10 november stannar till slutet på april 

Screenshot_2019-03-22-06-11-43.png

20190301_105740.jpg

20190321_135847.jpg

"Ho" är lycklig som en ost!:lipa:

Dela på andra sajter

5 minuter sedan, skrev Scandinaviancorner:

Hon är en OK madam men mycket plattfot se bild

Kan va bra å ha i båten om årorna går av, sätt henne baktill och paddla på!:lipa:

Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev Scandinaviancorner:

Hon är en OK madam men mycket plattfot se bild

Ingen nackdel för Clirre. Annars kanske hon varit 2 cm längre.

Dela på andra sajter

• 1 år senare...
4 minuter sedan, skrev Nakhon:

Jävla slapptask. Älskar dig 

Fel låt

kanske kan locka fram @clion

eNis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...