Cavemannen Inlagd November 4, 2017 Trådstartare Dela Inlagd November 4, 2017 1 minut sedan, skrev Alarik: Du kan säkert fixa en billig container. En med papperspress, så man kan pressa ihop de storarslade negerflickornas rövar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd November 4, 2017 Dela Inlagd November 4, 2017 9 minuter sedan, skrev Cavemannen: En med papperspress, så man kan pressa ihop de storarslade negerflickornas rövar Finns det hjärterum så finns det stjärterum. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd December 22, 2017 Dela Inlagd December 22, 2017 @clion @Tommy Hur blev det med kameran? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd December 22, 2017 Dela Inlagd December 22, 2017 1 minut sedan, skrev M33: @clion @Tommy Hur blev det med kameran? 😂😂😂😅😅😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd December 22, 2017 Dela Inlagd December 22, 2017 2 timmar sedan, skrev M33: @clion @Tommy Hur blev det med kameran? Ingen aning! MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd December 23, 2017 Dela Inlagd December 23, 2017 Apropå Ghana så läste jag för att tag sedan att en av världens mest giftiga soptippar ligger mitt i ett bostadsområde i just Ghana. Hoppas det inte är där den gode Clion slagit ner sina bopålar. Å andra sidan bosätter sig väl inte Clion på en soptipp i slummen? BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd December 23, 2017 Dela Inlagd December 23, 2017 31 minuter sedan, skrev uptoyou: Hur var den största träffen i Naklua? Den var bra. Tyvärr var det bara jag som dök upp. Men jag hade en trevlig kväll ihop med ett gäng thaiare som jobbade på ett bygge i närheten. BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd December 23, 2017 Dela Inlagd December 23, 2017 4 timmar sedan, skrev uptoyou: Hur var den största träffen i Naklua? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd December 23, 2017 Dela Inlagd December 23, 2017 11 timmar sedan, skrev broder tuk tuk: Den var bra. Tyvärr var det bara jag som dök upp. Men jag hade en trevlig kväll ihop med ett gäng thaiare som jobbade på ett bygge i närheten. BTT God Jul BTT, hoppas du får frigång, så att du kan hälsa på den enda kvinna som kan tänkas tycka om dej! (Din Mor). MVH Tommten "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stefan Inlagd December 23, 2017 Dela Inlagd December 23, 2017 1 minut sedan, skrev Tommy: God Jul BTT, hoppas du får frigång, så att du kan hälsa på den enda kvinna som kan tänkas tycka om dej! (Din Mor). MVH Tommten Det där var nästan lite väl elakt, nästan! //S There can be only one (Stefan) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd December 23, 2017 Dela Inlagd December 23, 2017 11 minuter sedan, skrev Stefan: Det där var nästan lite väl elakt, nästan! //S Det kan tolkas så, Ja. MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd December 24, 2017 Dela Inlagd December 24, 2017 22 timmar sedan, skrev broder tuk tuk: Den var bra. Tyvärr var det bara jag som dök upp. Men jag hade en trevlig kväll ihop med ett gäng thaiare som jobbade på ett bygge i närheten. BTT Funkade nya kameran bra? Lite bilder från träffen och på ett par stämplar i passet.................... Dream on sucker! Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd December 24, 2017 Dela Inlagd December 24, 2017 10 timmar sedan, skrev Tommy: Det kan tolkas så, Ja. MVH Som man bäddar får man ligga. Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd December 24, 2017 Dela Inlagd December 24, 2017 1 timme sedan, skrev UglyFarang: Som man bäddar får man ligga. Den jag ligger med får bädda! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd December 24, 2017 Dela Inlagd December 24, 2017 7 timmar sedan, skrev Fredman: Den jag ligger med får bädda! He-He, samma här, skulle jag bädda så blir det gnäll på att det inte är bra gjort............. Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd December 24, 2017 Dela Inlagd December 24, 2017 23 minuter sedan, skrev uptoyou: 555 Kunde inte låta bli Aj aj aj, du vet väl att man kan bli avstängd när man förfalskar andras inlägg! Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd December 25, 2017 Dela Inlagd December 25, 2017 21 timmar sedan, skrev uptoyou: Jag har inte förfalskat, bara redigerat ett ord som var felskrivet Det låter som att du tror dej ha någon erfarenhet på området, måste nog påpeka att du blandar ihop mej med någon annan. Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 25, 2019 Dela Inlagd Januari 25, 2019 Clirre, in med några seriösa bilder nu. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kenneth073 Inlagd Januari 25, 2019 Dela Inlagd Januari 25, 2019 Han har kapat Sc:stråd 😁😍 bäst han passar pannbenet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dolemon Inlagd Januari 25, 2019 Dela Inlagd Januari 25, 2019 On 2017-10-22 at 00:25, skrev broder tuk tuk: Säkert med tanke på Clions ålder pippar han nog inte som en kanin längre. Låt säga att han behöver ett skjut tre gånger i veckan, med lite sprit i baren och barfinen så skulle han komma undan med 6000 baht gånger fyra och sen kan han ta in på någon billig apartment i Naklua så ytterligare 4000 baht. Lille Clion äter nog inte så mycket så matkontot stannar nog på ca 5000 baht i månaden. Så 33000 baht skulle han klara sig bra på i Pattaya. Den summan är väl vad familjen i Ghana ska ha per vecka? BTT Oj utan att pippa skulle man klara sig på 9000:- Bath i mån Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Januari 25, 2019 Dela Inlagd Januari 25, 2019 On 2017-10-20 at 22:38, skrev Cavemannen: Jag blir uppriktigt lessen när jag tänker på Clion, den där roliga killen som filmade garagefilmerna........ Mercan är såld, radhuset är sålt, gumman har dragit....tungt, visst.... Men Clion har ju sina ljusa stunder fortfarande,, t.ex när han fotar och lägger upp sina fina bilder här. Men nu är kameran satt i pant...... Faan! kameran och foto var ju ett av få roliga saker han har kvar........ Är vi mänskliga? kan vi hjälpa Clion? visst vi kan köpa tillbaks kameran, men sen då? Jag skiter i sen, jag vill att Clion får tillbaks sin kamera och fortsätter att lägga ut foton här! Om @Herr Chang eller @Bibben tar tag i en insamling för att Clion får tillbaks sin Kamera så lovar jag att vara den första att skänka ett bidrag(första gången jag skänker på MPR) ps. jag gillar en Clion med kamera mycket mer en en Clion utan kamera, särskilt de sista 5-6åren då han verkligen lärt sig att fota bra. ps2. skulle det vara utanför MPRs regler för humanitet så sänd ett PM så sätter jag in en slant på hänvisat konto av Herr Chang/Bibben Tack Cave du behöver inte va orolig kameran är hemma med alla objektiven Det blir 30 kilo med släpa med sig det till Thailand blir för mycket Har fått intresset tillbaka och la ut en del bilder för ett par veckor sen bla ett foto på när bilarna bromsar på Shukumvith sen såg jag ett foto på Broskan när han skulle äta Maitans macka då blev det gnäll så då tröttnade jag jag kör med Samsungen som alla det går ju inte och jämföra med en riktig kamera Men vi får se som Käringen sa när hon sket i Valla badet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 25, 2019 Dela Inlagd Januari 25, 2019 Äntligen 🤘👍 / Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Januari 25, 2019 Dela Inlagd Januari 25, 2019 On 2017-10-20 at 22:38, skrev Cavemannen: Jag blir uppriktigt lessen när jag tänker på Clion, den där roliga killen som filmade garagefilmerna........ Mercan är såld, radhuset är sålt, gumman har dragit....tungt, visst.... Men Clion har ju sina ljusa stunder fortfarande,, t.ex när han fotar och lägger upp sina fina bilder här. Men nu är kameran satt i pant...... Faan! kameran och foto var ju ett av få roliga saker han har kvar........ Är vi mänskliga? kan vi hjälpa Clion? visst vi kan köpa tillbaks kameran, men sen då? Jag skiter i sen, jag vill att Clion får tillbaks sin kamera och fortsätter att lägga ut foton här! Om @Herr Chang eller @Bibben tar tag i en insamling för att Clion får tillbaks sin Kamera så lovar jag att vara den första att skänka ett bidrag(första gången jag skänker på MPR) ps. jag gillar en Clion med kamera mycket mer en en Clion utan kamera, särskilt de sista 5-6åren då han verkligen lärt sig att fota bra. ps2. skulle det vara utanför MPRs regler för humanitet så sänd ett PM så sätter jag in en slant på hänvisat konto av Herr Chang/Bibben Du behöver inte va ledsen Cave allt är under kontroll jag mår som en prins Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Januari 25, 2019 Dela Inlagd Januari 25, 2019 On 2017-10-20 at 22:50, skrev Broskan: Tyvärr är nog inte problemet så enkelt. Så längen Miss.Ghana är med i bilden kvarstår de stora problemet. Vi är ju många som försökt hjälpa men det är som att snacka med en vägg. //Broskan On 2017-10-20 at 22:50, skrev Broskan: Tyvärr är nog inte problemet så enkelt. Så längen Miss.Ghana är med i bilden kvarstår de stora problemet. Vi är ju många som försökt hjälpa men det är som att snacka med en vägg. //Broskan Nu är Miss Ghana är klippt sen ex antal månader sen men kul var det jag är inte Joakim Von Anka kulorna ska rulla fan dö med hundra kronor på kontot jag vrider mig i graven Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Januari 25, 2019 Dela Inlagd Januari 25, 2019 On 2017-10-20 at 22:52, skrev Cavemannen: Visst, kameran kanske hamnar på pantbanken igen..... Men foto är ju ett av de få sakerna som får Clion att hålla sig från alkoholen, jag tänker bl.a på hans sista serie han la in, den om båtturen där han till 100% var nykter både vid fotandet och när han la ut det på forumet. Jag är aldrig nykter på semester Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu