Alarik Inlagd April 5, 2021 Dela Inlagd April 5, 2021 3 minuter sedan, skrev clion: Får ull används såna saxar till Får även användas till annan ull. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
born41 Inlagd April 6, 2021 Dela Inlagd April 6, 2021 20 timmar sedan, skrev clion: Nu vill hon bada med mig huga huga Yes dear i use it to kiss you every morning💋😘 Yes my darling,and you bath me as well😁 the water tap will be in your back otherwise you have to sit in my lap and then the banana rises and the water splashes out🤗😋 on the floor ha ha ha Mmmmm that's will be very romantic, because I will really love to sit on your lap Morgonens snack 😍 Är det bekantingen från Älvängen som kommer med sådana erbjudanden? Born41 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd April 6, 2021 Dela Inlagd April 6, 2021 Nej Darlingen Ds har du ringt Ubon tjejen ?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd April 6, 2021 Dela Inlagd April 6, 2021 On 2021-04-05 at 09:36, skrev clion: Nu vill hon bada med mig huga huga Yes dear i use it to kiss you every morning💋😘 Yes my darling,and you bath me as well😁 the water tap will be in your back otherwise you have to sit in my lap and then the banana rises and the water splashes out🤗😋 on the floor ha ha ha Mmmmm that's will be very romantic, because I will really love to sit on your lap Morgonens snack 😍 Du kvävs ju om hon sätter sig i ditt knä.PS sätt in ett mindre hål i badkaret annars riskerar du att följa med vattnet ur badkaret. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd April 7, 2021 Dela Inlagd April 7, 2021 Var nere och köppte care skivor för 59 kr kilot Jag brukar skära väck speckett vil inte ha de i mina blodådrer Hur gör ni skiter ni i de eller ? Kan ju vara svårt när man grillar ute på sommaren men men Är det ett halv kilo späck tro Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd April 7, 2021 Dela Inlagd April 7, 2021 19 minuter sedan, skrev clion: Var nere och köppte care skivor för 59 kr kilot Jag brukar skära väck speckett vil inte ha de i mina blodådrer Hur gör ni skiter ni i de eller ? Kan ju vara svårt när man grillar ute på sommaren men men Är det ett halv kilo späck tro Stolle. Du skär ju bort allt som tillför saftighet och smak. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd April 7, 2021 Dela Inlagd April 7, 2021 45 minuter sedan, skrev clion: Var nere och köppte care skivor för 59 kr kilot Jag brukar skära väck speckett vil inte ha de i mina blodådrer Hur gör ni skiter ni i de eller ? Kan ju vara svårt när man grillar ute på sommaren men men Är det ett halv kilo späck tro Jadu Clion,,, e man rädd för naturligt fett så e man. Men du bör kanske läsa på lite. Jag lägger in en bild på lite naturligt mättat fett som gjorde att biffen smakade gudomligt ( o givetvis åts allt upp ) C;D Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd April 7, 2021 Dela Inlagd April 7, 2021 Ja Ja vi har olika åsikter men jag avstår specket Kanche därföt jag är frisk som en nöt kärna Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd April 7, 2021 Dela Inlagd April 7, 2021 49 minuter sedan, skrev Alarik: Stolle. Du skär ju bort allt som tillför saftighet och smak. Äch det tror jag inte på det är köttet och kryddorna som gör det Ja Ja vi har olika smak Därför jag la in inlägget Får väl se vad experterna säger Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd April 7, 2021 Dela Inlagd April 7, 2021 1 minut sedan, skrev clion: Ja Ja vi har olika åsikter men jag avstår specket Kanche därföt jag är frisk som en nöt kärna Det ser gott ut, Clion🍗 Och till skillnad mot andra har du förstått att man kan göra på olika sätt, och man kan även tycka olika (om tex fett)👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd April 7, 2021 Dela Inlagd April 7, 2021 24 minuter sedan, skrev C-dude: Jadu Clion,,, e man rädd för naturligt fett så e man. Men du bör kanske läsa på lite. Jag lägger in en bild på lite naturligt mättat fett som gjorde att biffen smakade gudomligt ( o givetvis åts allt upp ) C;D Klart att allt skär jag inte bort det man ser under fettet tycker jag räcker Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd April 7, 2021 Dela Inlagd April 7, 2021 1 timme sedan, skrev clion: Var nere och köppte care skivor för 59 kr kilot Jag brukar skära väck speckett vil inte ha de i mina blodådrer Hur gör ni skiter ni i de eller ? Kan ju vara svårt när man grillar ute på sommaren men men Är det ett halv kilo späck tro Pm du tittar noga så ser du att det finns kvar speck i bitarna tror det räcker Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd April 7, 2021 Dela Inlagd April 7, 2021 On 2021-04-05 at 16:37, skrev Scandinaviancorner: jag har 80 000 bilder sa det blir inte latt att hitta, men gor ett forsok kompis On 2021-04-06 at 06:28, skrev born41: Är det bekantingen från Älvängen som kommer med sådana erbjudanden? Born41 Nä hon tyckte jag var för gammal och pippa Fick ju klä av henne trosorna sen låg hon som en planka ucharna mig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd April 7, 2021 Dela Inlagd April 7, 2021 36 minuter sedan, skrev clion: Äch det tror jag inte på det är köttet och kryddorna som gör det Ja Ja vi har olika smak Därför jag la in inlägget Får väl se vad experterna säger Du behöver inte äta allt fettet men låt det vara kvar vid tillagningen för att, som jag nämnde, tillföra saftighet och smak. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd April 7, 2021 Dela Inlagd April 7, 2021 1 timme sedan, skrev clion: Ja Ja vi har olika åsikter men jag avstår specket Kanche därföt jag är frisk som en nöt kärna Frisk som en nötkärna? Här skämtas det friskt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd April 7, 2021 Dela Inlagd April 7, 2021 1 timme sedan, skrev frogfish: Det ser gott ut, Clion🍗 Och till skillnad mot andra har du förstått att man kan göra på olika sätt, och man kan även tycka olika (om tex fett)👍 Ja, man kan göra på olika sätt. De två sätten är "Rätt sätt" och "Fel sätt". Clion väljer alltid det senaste alternativet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
born41 Inlagd April 7, 2021 Dela Inlagd April 7, 2021 1 timme sedan, skrev clion: hon som en planka ucharna mig Hade du agerat och det gått hett till, hade hon kanske fövandlats till plankstek! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd April 7, 2021 Dela Inlagd April 7, 2021 3 timmar sedan, skrev clion: Var nere och köppte care skivor för 59 kr kilot Jag brukar skära väck speckett vil inte ha de i mina blodådrer Hur gör ni skiter ni i de eller ? Kan ju vara svårt när man grillar ute på sommaren men men Är det ett halv kilo späck tro Man skall inte skita i maten, det blir inte någon bra smak alls då, tror jag! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd April 7, 2021 Dela Inlagd April 7, 2021 3 timmar sedan, skrev C-dude: Jadu Clion,,, e man rädd för naturligt fett så e man. Men du bör kanske läsa på lite. Jag lägger in en bild på lite naturligt mättat fett som gjorde att biffen smakade gudomligt ( o givetvis åts allt upp ) C;D Här högg du till med rejält med späck 🐋 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd April 7, 2021 Dela Inlagd April 7, 2021 4 timmar sedan, skrev andrejsdenruskige: Frisk som en nötkärna? Här skämtas det friskt Enl.min.läkare är det så Jan kanche är en kiropraktier vem vet Jobbar på Shalgenska i alla fall Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd April 7, 2021 Dela Inlagd April 7, 2021 2 timmar sedan, skrev Alarik: Här högg du till med rejält med späck 🐋 2 timmar sedan, skrev Alarik: Här högg du till med rejält med späck 🐋 Inte min köttabit Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd April 7, 2021 Dela Inlagd April 7, 2021 16 minuter sedan, skrev clion: Inte min köttabit Kan du verkligen inte tänka dig hur snålvattnet rinner till och rinner ned längs dina mungipor under tiden du tillagar denna fantastiska kött bit 👨🍳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd April 7, 2021 Dela Inlagd April 7, 2021 7 minuter sedan, skrev Alarik: Kan du verkligen inte tänka dig hur snålvattnet rinner till och rinner ned längs dina mungipor under tiden du tillagar denna fantastiska kött bit 👨🍳 Han föredrar nog det mörka och inte det ljusa.... manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
fiskarn Inlagd April 7, 2021 Dela Inlagd April 7, 2021 7 timmar sedan, skrev clion: Var nere och köppte care skivor för 59 kr kilot Jag brukar skära väck speckett vil inte ha de i mina blodådrer Hur gör ni skiter ni i de eller ? Kan ju vara svårt när man grillar ute på sommaren men men Är det ett halv kilo späck tro Köp Kotletter istället så slipper du skära bort så mycket smak 😉 Mindre saftig och lite torrare. //P Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd April 8, 2021 Dela Inlagd April 8, 2021 11 timmar sedan, skrev fiskarn: Köp Kotletter istället så slipper du skära bort så mycket smak 😉 Mindre saftig och lite torrare. 59.kr för caren 75kr för kotletter kilot Mvh snåljåpen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu