Jump to content
IGNORERAD

Clion(en seriös tråd)

Cavemannen

Recommended Posts

• Svar 237
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• clion

70

• audirs2

14

• Alarik

11

• Cavemannen

11

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Precis nyss, skrev Nakhon:

Ps. Tror du behöver banta lite faktiskt 😇

Första Pia sade när hon kom hem vid jul... 

vilken djävla ölmage...

enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Dela på andra sajter

On 2017-10-20 at 22:38, skrev Cavemannen:

Jag blir uppriktigt lessen när jag tänker på Clion, den där roliga killen som filmade garagefilmerna........

Mercan är såld, radhuset är sålt, gumman har dragit....tungt, visst....

Men Clion har ju sina ljusa stunder fortfarande,, t.ex när han fotar och lägger upp sina fina bilder här.

Men nu är kameran satt i pant...... 

Faan! kameran och foto var ju ett av få roliga saker han har kvar........

Är vi mänskliga? kan vi hjälpa Clion? visst vi kan köpa tillbaks kameran, men sen då?

Jag skiter i sen, jag vill att Clion får tillbaks sin kamera och fortsätter att lägga ut foton här!

Om @Herr Chang eller @Bibben tar tag i en insamling för att Clion får tillbaks sin Kamera så lovar jag att vara den första att skänka ett bidrag(första gången jag skänker på MPR)

ps. jag gillar en Clion med kamera mycket mer en en Clion utan kamera, särskilt de sista 5-6åren då han verkligen lärt sig att fota bra.

ps2. skulle det vara utanför MPRs regler för humanitet så sänd ett PM så sätter jag in en slant på hänvisat konto av Herr Chang/Bibben

Den e hemma Cave

Ds Gott nytt på dig

20201227_093555.jpg

Dela på andra sajter

Tack för omtänksamheten  Allt är under kontroll Går på Antabus  6 månader i Thailand och 7 månader nu i sverige har inget sug efter Kung längre och darlingen jobbar i en förskola behöver inte skicka några kulor 

1607416513845-1.JPEG

processed-3.jpeg

Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev clion:

Tack för omtänksamheten  Allt är under kontroll Går på Antabus  6 månader i Thailand och 7 månader nu i sverige har inget sug efter Kung längre och darlingen jobbar i en förskola behöver inte skicka några kulor 

1607416513845-1.JPEG

processed-3.jpeg

Mamman och pappan

Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev clion:

Äch ett par till 😚

processed-51.jpeg

processed-42.jpeg

Lite nyfiken bara, själv förstår jag mig inte på det här med distansrelation. Vad får du eg ut av det mer än nöjet att få skicka pengar? 

Vad tror du att damen får ut av det mer än nöjet att du skickar pengar? 

Dela på andra sajter

24 minuter sedan, skrev LTD:

Lite nyfiken bara, själv förstår jag mig inte på det här med distansrelation. Vad får du eg ut av det mer än nöjet att få skicka pengar? 

Clion skrev att hon arbetar på förskola och att han ej behöver skicka pengar.

Nu när det finns bildtelefon (Line med flera)kan han ringa henne. Går hon in på sitt rum när dom språkas vid ,så behöver hon inte ha några kläder på sig.😇

Born41

Dela på andra sajter

33 minuter sedan, skrev LTD:

Skickar inga pengar hon har jobb nu på dagis

Dela på andra sajter

Fika nu på morgonen 

Sen blir det till att ta hand om Qrkideerna 1 gång i veckan vatten och lite näring 

Håller krukan över dunken och låter det rinna igenom ner i dunken igen20201227_102211.thumb.jpg.ee2143cefa4203f46822721c30f5e873.jpg

Efter de har blommat färdigt får de stå och vila sig i 3 veckor utan vatten 20201227_102224.thumb.jpg.a7c43a171cc32737e6bf53f65806612d.jpg

Upp vaknings hyllan

20201227_101725.jpg

20201227_101753.jpg

20201227_101757.jpg

20201227_102502.jpg

Dela på andra sajter

Här är en variant jag läste om på nätet En dam provde den med lyckligt resultat Ds man får inte vattna Qrkideerna som man gör med vanliga blommor för då ruttnar rötterna  Man ska skölja rötterna också vid vattenbyte och jag duchar bara bladen med en spray flaska inte blommorna har jag gogglat på20201227_110857.thumb.jpg.dac718991a902d3aa9297478d191d854.jpgDen här har jag fått igång efter ett tag

20201227_111715.jpg

Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev born41:

Clion skrev att hon arbetar på förskola och att han ej behöver skicka pengar.

Nu när det finns bildtelefon (Line med flera)kan han ringa henne. Går hon in på sitt rum när dom språkas vid ,så behöver hon inte ha några kläder på sig.😇

Born41

Kör med skype Hennes vännina är ledig Beatris

processed-36.jpeg

processed-10.jpeg

processed-8.jpeg

Dela på andra sajter

• 1 månad senare...
On 2017-12-23 at 08:49, skrev broder tuk tuk:

Den var bra.

Tyvärr var det bara jag som dök upp.

Men jag hade en trevlig kväll ihop med ett gäng thaiare som jobbade på ett bygge i närheten.

BTT

Vi satt ju på Harrys och väntade, några var tom ner till Naklua och sökte dig.

En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan.

Dela på andra sajter

On 2019-04-21 at 14:55, skrev rolba:

Ingen nackdel för Clirre. Annars kanske hon varit 2 cm längre.

När jag var hos henne i Ghana så lånade jag hennes högklackade pjuks ( inomhus🤐) det blev ett redigt gapflab från hennes famij synd jag inte tänkte på kameran bara

Dela på andra sajter

7 minuter sedan, skrev clion:

När jag var hos henne i Ghana så lånade jag hennes högklackade pjuks ( inomhus🤐) det blev ett redigt gapflab från hennes famij synd jag inte tänkte på kameran bara

Undrar vad du tänkte på?:lipa:

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...