Nakhon Inlagd December 26, 2020 Dela Inlagd December 26, 2020 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd December 26, 2020 Dela Inlagd December 26, 2020 Ps. Tror du behöver banta lite faktiskt 😇 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 26, 2020 Dela Inlagd December 26, 2020 Precis nyss, skrev Nakhon: Ps. Tror du behöver banta lite faktiskt 😇 Första Pia sade när hon kom hem vid jul... vilken djävla ölmage... enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd December 26, 2020 Dela Inlagd December 26, 2020 Älskar.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd December 26, 2020 Dela Inlagd December 26, 2020 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd December 27, 2020 Dela Inlagd December 27, 2020 On 2020-12-26 at 01:41, skrev Enis: Fel låt kanske kan locka fram @clion eNis Ja e här och öglar ds Gott nytt på dig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd December 27, 2020 Dela Inlagd December 27, 2020 On 2017-10-20 at 22:38, skrev Cavemannen: Jag blir uppriktigt lessen när jag tänker på Clion, den där roliga killen som filmade garagefilmerna........ Mercan är såld, radhuset är sålt, gumman har dragit....tungt, visst.... Men Clion har ju sina ljusa stunder fortfarande,, t.ex när han fotar och lägger upp sina fina bilder här. Men nu är kameran satt i pant...... Faan! kameran och foto var ju ett av få roliga saker han har kvar........ Är vi mänskliga? kan vi hjälpa Clion? visst vi kan köpa tillbaks kameran, men sen då? Jag skiter i sen, jag vill att Clion får tillbaks sin kamera och fortsätter att lägga ut foton här! Om @Herr Chang eller @Bibben tar tag i en insamling för att Clion får tillbaks sin Kamera så lovar jag att vara den första att skänka ett bidrag(första gången jag skänker på MPR) ps. jag gillar en Clion med kamera mycket mer en en Clion utan kamera, särskilt de sista 5-6åren då han verkligen lärt sig att fota bra. ps2. skulle det vara utanför MPRs regler för humanitet så sänd ett PM så sätter jag in en slant på hänvisat konto av Herr Chang/Bibben Den e hemma Cave Ds Gott nytt på dig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd December 27, 2020 Dela Inlagd December 27, 2020 Tack för omtänksamheten Allt är under kontroll Går på Antabus 6 månader i Thailand och 7 månader nu i sverige har inget sug efter Kung längre och darlingen jobbar i en förskola behöver inte skicka några kulor Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd December 27, 2020 Dela Inlagd December 27, 2020 Precis nyss, skrev clion: Tack för omtänksamheten Allt är under kontroll Går på Antabus 6 månader i Thailand och 7 månader nu i sverige har inget sug efter Kung längre och darlingen jobbar i en förskola behöver inte skicka några kulor Mamman och pappan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd December 27, 2020 Dela Inlagd December 27, 2020 Precis nyss, skrev clion: Mamman och pappan Äch ett par till 😚 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
LTD Inlagd December 27, 2020 Dela Inlagd December 27, 2020 2 minuter sedan, skrev clion: Äch ett par till 😚 Lite nyfiken bara, själv förstår jag mig inte på det här med distansrelation. Vad får du eg ut av det mer än nöjet att få skicka pengar? Vad tror du att damen får ut av det mer än nöjet att du skickar pengar? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
born41 Inlagd December 27, 2020 Dela Inlagd December 27, 2020 24 minuter sedan, skrev LTD: Lite nyfiken bara, själv förstår jag mig inte på det här med distansrelation. Vad får du eg ut av det mer än nöjet att få skicka pengar? Vad tror du att damen får ut av det mer än nöjet att du skickar pengar? Clion skrev att hon arbetar på förskola och att han ej behöver skicka pengar. Nu när det finns bildtelefon (Line med flera)kan han ringa henne. Går hon in på sitt rum när dom språkas vid ,så behöver hon inte ha några kläder på sig.😇 Born41 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd December 27, 2020 Dela Inlagd December 27, 2020 33 minuter sedan, skrev LTD: Lite nyfiken bara, själv förstår jag mig inte på det här med distansrelation. Vad får du eg ut av det mer än nöjet att få skicka pengar? Vad tror du att damen får ut av det mer än nöjet att du skickar pengar? Skickar inga pengar hon har jobb nu på dagis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd December 27, 2020 Dela Inlagd December 27, 2020 Fika nu på morgonen Sen blir det till att ta hand om Qrkideerna 1 gång i veckan vatten och lite näring Håller krukan över dunken och låter det rinna igenom ner i dunken igen Efter de har blommat färdigt får de stå och vila sig i 3 veckor utan vatten Upp vaknings hyllan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd December 27, 2020 Dela Inlagd December 27, 2020 Här är en variant jag läste om på nätet En dam provde den med lyckligt resultat Ds man får inte vattna Qrkideerna som man gör med vanliga blommor för då ruttnar rötterna Man ska skölja rötterna också vid vattenbyte och jag duchar bara bladen med en spray flaska inte blommorna har jag gogglat påDen här har jag fått igång efter ett tag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd December 27, 2020 Dela Inlagd December 27, 2020 1 timme sedan, skrev born41: Clion skrev att hon arbetar på förskola och att han ej behöver skicka pengar. Nu när det finns bildtelefon (Line med flera)kan han ringa henne. Går hon in på sitt rum när dom språkas vid ,så behöver hon inte ha några kläder på sig.😇 Born41 Kör med skype Hennes vännina är ledig Beatris Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd December 27, 2020 Dela Inlagd December 27, 2020 Precis nyss, skrev clion: Kör med skype Hennes vännina är ledig Beatris Här är de på väg till kyrkan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
born41 Inlagd December 27, 2020 Dela Inlagd December 27, 2020 6 timmar sedan, skrev clion: Här är de på väg till kyrkan Beatrise har ju skusta "lökar" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd December 27, 2020 Dela Inlagd December 27, 2020 https://www.svtplay.se/video/2028478/alfons-aberg/del-3-30 Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
scorpio63 Inlagd Februari 12, 2021 Dela Inlagd Februari 12, 2021 On 2017-12-23 at 08:49, skrev broder tuk tuk: Den var bra. Tyvärr var det bara jag som dök upp. Men jag hade en trevlig kväll ihop med ett gäng thaiare som jobbade på ett bygge i närheten. BTT Vi satt ju på Harrys och väntade, några var tom ner till Naklua och sökte dig. En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Februari 17, 2021 Dela Inlagd Februari 17, 2021 Dagens 🤗 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Februari 17, 2021 Dela Inlagd Februari 17, 2021 Precis nyss, skrev clion: Dagens 🤗 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Februari 17, 2021 Dela Inlagd Februari 17, 2021 On 2019-04-21 at 14:55, skrev rolba: Ingen nackdel för Clirre. Annars kanske hon varit 2 cm längre. När jag var hos henne i Ghana så lånade jag hennes högklackade pjuks ( inomhus🤐) det blev ett redigt gapflab från hennes famij synd jag inte tänkte på kameran bara Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Februari 17, 2021 Dela Inlagd Februari 17, 2021 7 minuter sedan, skrev clion: När jag var hos henne i Ghana så lånade jag hennes högklackade pjuks ( inomhus🤐) det blev ett redigt gapflab från hennes famij synd jag inte tänkte på kameran bara Undrar vad du tänkte på? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu