Jump to content
IGNORERAD

Nyrekrytering?


Atom

Recommended Posts

10 minuter sedan, skrev Cavemannen:

Katoyer har jag väldigt dålig koll på, men vill du veta lite om Pattaya luder så rekomenderar jag att du besöker gruppen=> Pattaya-Gruppen, där finns svar på allt, lite som "Plattan" :D 

Det är väl som på plattan, ett museum där alla trevliga och kunniga flytt till nya ställen ;) 

Allt var bättre förr...., nu är det bara thai och lite svenska slagsmål som får fart på plattan.

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 174
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Cavemannen

    42

  • Wanchai

    19

  • leifen

    16

  • berlitz

    9

Mest aktiva i denna tråd

3 minuter sedan, skrev scorpio63:

Och jag blev avstängd för att det verkade vara lite politik i min tråd????

 

Ja jävlar om någon kan ta illa upp, kanske hela EU kanske stoppar det här nu.

Varför utmana ödet? det är ju helt fritt att diskutera allt du vill ha sagt där. är det viktigt för dig att säga din mening till folk som INTE vill höra dig?

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev Cavemannen:

Varför utmana ödet? det är ju helt fritt att diskutera allt du vill ha sagt där. är det viktigt för dig att säga din mening till folk som INTE vill höra dig?

Problemet är ju att folk som inte vill höra ar ju dom man måste omvända. dom är ju ofta som strutsar och har huvudet i sanden, tänker inte själv, har ingen bevarelsedrift.

Pengar kommer oftast genom försäkringskassan.

En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan.

Link to comment
Dela på andra sajter

8 minuter sedan, skrev scorpio63:

Problemet är ju att folk som inte vill höra ar ju dom man måste omvända. dom är ju ofta som strutsar och har huvudet i sanden, tänker inte själv, har ingen bevarelsedrift.

Pengar kommer oftast genom försäkringskassan.

Och varför är det så viktigt för dig att nå just den målgruppen? tjänar du pengar på det?

Ändrades av Cavemannen
Link to comment
Dela på andra sajter

Vem vet. jag kanske blir en guru i tibet och tjänar massor. Nää. jag blir bara så less på dumma människor.

En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag blir utslängd från Thaisnack, för att jag skriver för lite där...

En helt korrekt utslängning, om ni frågar mej!

Visste inte att det fanns krav på antalet inlägg per månad för att få vara med, men jag bryr mej inte.

Hejdå, Thaisnack, no hard feelings, orkar bara inte med ett forum där nästan inget händer...

 

Ledsen Kycklingen, du och minst en av dina bröder är kul typer, hoppas vi ses igen!

 

 

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
On 2017-09-30 at 16:59, skrev Atom:

Men var finns dessa FB-grupper där det diskuteras om Thailand? Jag gick med i en hel hög av dem men redan gått ur; jag såg inga diskussioner. Frågor om fake-marknader och billiga hotell samt egenreklam för svenskrestauranger och call-centers; så mycket mer hittade inte jag.  

 

Går man med i någon thaigrupp på facebook kan man ge sig fan på att fader Baa sitter i bakgrunden och rycker i trådarna:))

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Borde inte du veta alla?

En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Cavemannen:

Se där ja, 3st minuskarma av LeffeHP är inte Kattskit! Kul att du hittat hit till denna tråd, nu väntar vi bara in resten från Plattan :D 

Jag tror att många väntar på dina korkade åsikter och ger minuskarma som dina kompis ger tilll mig som soengsam med mera.

 

Inte att förglömma sjukpensionärn i Uppsala som är en av dina vänner.

 

3 minuskarma verkar vara i underkant för o8

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev scorpio63:

Vem vet. jag kanske blir en guru i tibet och tjänar massor. Nää. jag blir bara så less på dumma människor.

Ja det är fruktansvärt irriterande att bli påmind om egna fel och brister. :wink:

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Hade jag varit ny på forumet så hade jag älskat denna tråden. Det är ju underhållande som fan

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev Cavemannen:

Är du full nu igen?

Borde du inte ha jouren att städa bort lite klotter på någon tunnelbanevagn?

Du har verkligen lyckats med ditt yrkesliv, jag är djupt avundsjuk varje gång du får dra iväg på ditt 3skift och byta brända bromsbelägg på tunnelbanevagnar eller putsa bort lite klotter. Du har verkligen lyckats........................................

Jag undrar om denna man är frisk? Han härjar helt fritt med Petteris tillstånd, verkar det som.

 

Har inte Petteri ett bättre förstånd?

 

En stalkare som visar sig uppenbart och forumägarn Petteri ser åt ett annat håll.

 

Hallå Petteri, hur långt kan du gå i din iver att låta din kompis stalka folk? 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev Cavemannen:

Du är en mycket sjuk människa, du vart avstängd för att du ljög om att jag skulle ha suttit i fängelse, eftersom du ljög och jag aldrig suttit i fängelse så vart du avstängd av forumägaren, har du frågor på det?

Hehe, kumla eller svalbard får var och en bestämma men att du är en idi*t förstår, förhoppningsvis alla. 

 

Forumägaren, Petteri, verkar ju ta dig på fullt allvar, med tanke på att han stängde av  mig när jag citerade dig och blev avstängd för att jag var "tröttsam" som upprepade dina texter.

Link to comment
Dela på andra sajter

4 timmar sedan, skrev Cavemannen:

Du är polisanmäld för det du gjort, förövrigt håller jag mig till polisanmälan.............

555. Detta måste vara årets bästa skämt, alla kategorier.

 

Stalkarn Cavemannen anmäler! 5555555

 

Vilket drama. Jag ser fram emot att träffa Petteris polare, hehe.

 

Vem är din försvarare? Är det den sjukskrivne pensionären från Uppsala?

 

Flera fjanter på samma ställe, en kåkfarare och en sjukpensionerad chaffis. Jaja, ni kan i alla fall stödja varann, hehe.

Link to comment
Dela på andra sajter

4 timmar sedan, skrev Cavemannen:

Du är en mycket sjuk människa, du vart avstängd för att du ljög om att jag skulle ha suttit i fängelse, eftersom du ljög och jag aldrig suttit i fängelse så vart du avstängd av forumägaren, har du frågor på det?

Jag blev avstängd för att du är kompis med forumägarn, hehe. Blodsband, du vet.

 

Jag vet inte om du suttit på kåken eller inte, MEN du beter dig som en idi*t som kunde ha suttit inne på Kumla eller "Svalbard".

 

Du pratar om hur sjuk i huvudet jag är, hehe. Har du möjligen ställt frågan till dig själv?

 

Med tanken på att du gav mig minuskarma för alla mina inlägg, ca 3000, på några dagar så drar jag slutsatsen att herrn inte har något jobb, vilket skulle kunna bekräfta min tidigare teori.

 

Krya på dig, alla har en chans!

Link to comment
Dela på andra sajter

6 timmar sedan, skrev Cavemannen:

Se där ja, 3st minuskarma av LeffeHP är inte Kattskit! Kul att du hittat hit till denna tråd, nu väntar vi bara in resten från Plattan :D 

Har du någonsin skrivit ett inlägg på mpr utan att förnedra någon?

Link to comment
Dela på andra sajter

6 timmar sedan, skrev Cavemannen:

Själv tycker jag tvärt emot dig, tråden visar både framåtanda och vilja och jag tror att denna typ av trådar kommer att övervinna hela MPR tillslut, Leffe HP is tha shit!  :D 

Det värsta är att du tror att du tillhör "de goda", hehe.

 

Har du någonsin hört talas om "självinsikt"?

Link to comment
Dela på andra sajter

6 timmar sedan, skrev Cavemannen:

Själv tycker jag tvärt emot dig, tråden visar både framåtanda och vilja och jag tror att denna typ av trådar kommer att övervinna hela MPR tillslut, Leffe HP is tha shit!  :D 

Jag tror att du är slutet på mpr;s historia om du får fortsätta med petteris tillstånd.

 

Större idi*t än du har väl inte tillåtits på något thaiforum men kompisar är guld värdt.

 

Heja Petteri!

Link to comment
Dela på andra sajter

7 timmar sedan, skrev Mankan:

 

Aj aj aj jag håller på att åka ut både här och där.

 

Man-kan ju misstänka att de inte vill ha så många medlemmar och så hög aktivitet på forumet.

Ja om fantomen, som han tror att han är stackarn, är på thaisnack blir det snart katastrof.

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
2 timmar sedan, skrev Wanchai:

Jag tror att du är slutet på mpr;s historia om du får fortsätta med petteris tillstånd.

 

Större idi*t än du har väl inte tillåtits på något thaiforum men kompisar är guld värdt.

 

Heja Petteri!

 

Apropå skojaren caveman.

 

Han lyckades lura mig till att starta ett forum en gång som hette BTT s partybar där huvudsaken var att förlöjliga så många medlemmar på forumet som möjligt och vilket i slutändan ledde till att jag blev mordhotad och anklagad för att vara sinnessjuk och annat smått och trevligt.

 

Jag insåg aldrig varför caveman startade detta forum.

 

Men nu med facit i hand inser jag ju att det var ett smidigt sätt att smutskasta mig ännu mer och vända ännu fler medlemmar mot mig.

 

Det gick så långt att jag via utpressning och hot tvingades stänga forumet efter att caveman först försökt att ändra medlemmarnas nick vilket ju inte lyckades särskilt bra.

 

Men partybaren finns fortfarande kvar på nätet även om dom flesta nicken är borta eller omgjorda.

 

Det som mest imponerade var att caveman lyckades skapa en medlemslista på runt 100 medlemmar vilket ju krävde ganska mycket jobb och fantasi.

 

Flertalet av dom mest kända medlemmarna på Mai Pen Rai fanns även på partybaren bland annat herr Chang och Siam Nilsson och många andra kändisar.

 

Problemet, om det nu var medvetet gjort av caveman eller inte, var ju att ett antal av dessa verkliga medlemmar besökte ju sidan och upptäckte med vilken frenesi caveman dagligen pumpade in kränkande och förolämpande inlägg i dessa medlemmars namn.

 

Jag måste erkänna att det hela var så raffinerat att jag helt trodde på att det faktiskt var dom verkliga medlemmarna som skrev tills hoten började komma.

 

Han var smart där caveman det ska han ha all credit för även om syftet var mindre trevligt:))

 

BTT

Ändrades av broder tuk tuk

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

6 timmar sedan, skrev Cavemannen:

Om karma är så viktigt för dig så kan du få alla mina, @SurinP3 kan du föra över 12,000 karma till LeffeHPs konto

Sen kan han och hans polare Wanchai slappna av lite :D 

12.000? jag ska ge dig ca 1000 minus när jag har tid, hehe.

 

Jag kan inte som dig, dela ut 3000 minuskarma på 2-3 dagar, pga att jag har ett jobb som farbrorn verkar sakna.

 

Ja, jag vet att det inte är lätt att få jobb när kumla eller andra instanser finns i CV:t.

 

Ledsen för din skull.

Link to comment
Dela på andra sajter

6 timmar sedan, skrev Cavemannen:

LeffeHP förfan!

Sitta där och klicka på minus 1 och 1, det tar ju enorm tid för dig.

Är du dum nog för att sätta ihop en liten repeat som fixar det automatiskt så rekomenderar jag att du bara slappnar av lite, du får alla mina karma så fort P3 loggar in, då slipper du sitta i timmar och klicka enbart för att du är för dum för att sätta ihop ett litet enkelt program :D 

Hjälper forumägarn Petteri dig med minuskarmatill dina fiender?

 

Iofs så förstår jag att du har många som du måste agera mot med ditt beteende och din obehagliga personlighet!

Link to comment
Dela på andra sajter

6 timmar sedan, skrev Cavemannen:

Du är polisanmäld för det du gjort, förövrigt håller jag mig till polisanmälan.............

555555

 

Är det kompisen din som är polisen, hehe?

 

Fjolla är vad du är, hehe. Och du ska ha varit en idrottsman i toppklasss? 55555

Link to comment
Dela på andra sajter

6 timmar sedan, skrev Cavemannen:

Är alternativet sjukskrivna psykopater som inte har råd att bo inom tunnelbanenätet utan får dra sig ut till utlänningarna längs pendeln,,,,så är valet enkelt HÖHÖ

Psykopaten uttalar sig....:24:

Link to comment
Dela på andra sajter

5 timmar sedan, skrev Cavemannen:

Klickar man på en bild så fastnar ens IPnr på MPRs data.

Och visar det sig att endast ett litet antal klickat men att en SJUK jävel klickat på allt, då har man något att gå på.

Använder man sedan bilderna på min dotter på kontaktannonser så har man gott över gränsen......

Först tänkte jag ta tag i det själv, sen lungnade folk runt mig........

Detta löser Polisen.......om inte så.......

Herregud. Nu verkar det snurrat lite extra för fantomen. Har du inga piller som tar bort fantasierna?

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...