Jump to content
IGNORERAD

Nyrekrytering?


Atom

Recommended Posts

1 minut sedan, skrev leifen:

Ja, att någon rookie skulle våga skriva något här är nog uteslutet, den stackaren skulle mobbas ut på en kvart eller kortare tid.

Möjligen en söndag skulle det ta dubbla tiden.

 

När till och med en moderator startar trådar om hur många nationaliteter men har haft sex med, eller grottis katoytrådar på fredagar förstår man att det är för tufft bland mobbarna för en rookie.

 

 

Jag förstår verkligen inte varför en rookie inte skulle  våga skriva i trådar liknande denna eller de andra du nämner? Den största "mobbningen" eller som man annars kan kalla ifrågasättning sker väl mellan redan rutinerade forumrävar...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 174
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Cavemannen

    42

  • Wanchai

    19

  • leifen

    16

  • Soengsang

    9

Mest aktiva i denna tråd

On 2018-06-14 at 20:26, skrev Cavemannen:

Och psykopaten/pillertrillaren Wanchai-Prutten vart såååå besviken så han gav mig ett minuskarma hahahahaha :D 

Du kan ju inte ge mig mer minus-karma när du under en veckas tid gav mig minuskarma för mina samtliga inlägg ca 3000 st. Verkar som du är obekväm nu när du inte kan ge mera, hehe, ynkrygg. Jag har möjligheten att ge dig 1000 till men du verkar gråta ut både här och där med kompisar. Stackare, en som påstår att han varit i topp inom idrott men beter sig som en klimakteriekärring. Det är synd om dig. Ta några testotops extra varje dag så mår du kanske bättre eller sämre, hehe.

 

Vem som är psykopat får andra avgöra men jag röstar för dig med din obehagliga personlighet. Du gör en massa saker och försöker sänka alla , ja tom mpr med ditt skitsnack och det enda som blir kvar när du härjat klart här, är att Petteri inte behöhöver sälja forumet, det är redan dött och blivit en blogg för Cavemannen och kompisar.

 

Jag är förvånad att du kan härja fritt här som du gör, stalka folk, förnedra folk och vara allmänt otrevlig. Är det för att du är kompis med forumägarn Petteri?

Link to comment
Dela på andra sajter

efter att ha läst igenom tråden.

Jag skulle nog våga att göra ett inlägg, eller kanske inte,

Ni kanske vill mig illa, det kanske mig ni är ute efter, eller kanske inte då jag tänker efter.

 

Vad var frågan från början? 

Vad började diskussionen om?

En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan.

Link to comment
Dela på andra sajter

5 minuter sedan, skrev Cavemannen:

Ja känsliga personer med sexlivet i en plastpåse bör hålla sig undan, resten bör nog passa in :D 

Kanske en ny tråd ”Skvallerkärringen Cavemannen" söker ny Katoy igen. 

 

Kul med reaktionen vad alla på plattan blev glada när man delade ut gratis blå piller, glidmedel och kondomer ur en plastpåse. Äkta glädje som alltid då det är gratis :D 

Nu behöver jag inte dessa förstärkare på samma sätt, då en äkta kvinna finns med i dagliga hushållet numera och jag vågade inte smuggla dom till det tuffare Filippinerna.

 

Roligast var då fyllskalle C sålde sina ”presenter” till en riktig viril 52 åring för 100b/styck. Samma gubbe som dissade påsen han fick i en annan tråd. 5555 

Min påse dög inte men han köpte kompisens påse som kom från samma givare.

 

Minnen för livet 55555, men den kaxiga gubben kastar inte bort något som är värt mer än 1 baht.

 

 

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Wanchai:

Du kan ju inte ge mig mer minus-karma när du under en veckas tid gav mig minuskarma för mina samtliga inlägg ca 3000 st. Verkar som du är obekväm nu när du inte kan ge mera, hehe, ynkrygg. Jag har möjligheten att ge dig 1000 till men du verkar gråta ut både här och där med kompisar. Stackare, en som påstår att han varit i topp inom idrott men beter sig som en klimakteriekärring. Det är synd om dig. Ta några testotops extra varje dag så mår du kanske bättre eller sämre, hehe.

 

Vem som är psykopat får andra avgöra men jag röstar för dig med din obehagliga personlighet. Du gör en massa saker och försöker sänka alla , ja tom mpr med ditt skitsnack och det enda som blir kvar när du härjat klart här, är att Petteri inte behöhöver sälja forumet, det är redan dött och blivit en blogg för Cavemannen och kompisar.

 

Jag är förvånad att du kan härja fritt här som du gör, stalka folk, förnedra folk och vara allmänt otrevlig. Är det för att du är kompis med forumägarn Petteri?

Är du full nu igen?

Borde du inte ha jouren att städa bort lite klotter på någon tunnelbanevagn?

Du har verkligen lyckats med ditt yrkesliv, jag är djupt avundsjuk varje gång du får dra iväg på ditt 3skift och byta brända bromsbelägg på tunnelbanevagnar eller putsa bort lite klotter. Du har verkligen lyckats........................................

Link to comment
Dela på andra sajter

5 minuter sedan, skrev leifen:

Kanske en ny tråd ”Skvallerkärringen Cavemannen" söker ny Katoy igen. 

 

Kul med reaktionen vad alla på plattan blev glada när man delade ut gratis blå piller, glidmedel och kondomer ur en plastpåse. Äkta glädje som alltid då det är gratis :D 

Nu behöver jag inte dessa förstärkare på samma sätt, då en äkta kvinna finns med i dagliga hushållet numera och jag vågade inte smuggla dom till det tuffare Filippinerna.

 

Roligast var då fyllskalle C sålde sina ”presenter” till en riktig viril 52 åring för 100b/styck. Samma gubbe som dissade påsen han fick i en annan tråd. 5555 

Min påse dög inte men han köpte kompisens påse som kom från samma givare.

 

Minnen för livet 55555, men den kaxiga gubben kastar inte bort något som är värt mer än 1 baht.

 

 

Viktigt för mig är ju att du inte vågade skriva Caveman, utan skrev fyllskallen C.

Du är inte dum, dig lurar man inte i första taget :D 

Lösfittan då? vem skulle använda den?

Ändrades av Cavemannen
Link to comment
Dela på andra sajter

14 minuter sedan, skrev Wanchai:

Du kan ju inte ge mig mer minus-karma när du under en veckas tid gav mig minuskarma för mina samtliga inlägg ca 3000 st. Verkar som du är obekväm nu när du inte kan ge mera, hehe, ynkrygg. Jag har möjligheten att ge dig 1000 till men du verkar gråta ut både här och där med kompisar. Stackare, en som påstår att han varit i topp inom idrott men beter sig som en klimakteriekärring. Det är synd om dig. Ta några testotops extra varje dag så mår du kanske bättre eller sämre, hehe.

 

Vem som är psykopat får andra avgöra men jag röstar för dig med din obehagliga personlighet. Du gör en massa saker och försöker sänka alla , ja tom mpr med ditt skitsnack och det enda som blir kvar när du härjat klart här, är att Petteri inte behöhöver sälja forumet, det är redan dött och blivit en blogg för Cavemannen och kompisar.

 

Jag är förvånad att du kan härja fritt här som du gör, stalka folk, förnedra folk och vara allmänt otrevlig. Är det för att du är kompis med forumägarn Petteri?

Du är polisanmäld för det du gjort, förövrigt håller jag mig till polisanmälan.............

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev Cavemannen:

Ja det är inget höjdarforum, @kycklingen är just en kyckling där inne, den andra admin är en heltrög gubbsjuk pingstvän som är extremt konflikträdd, och då blir det ju ganska slätt.

Han var för övrigt +50år och oskuld när han mötte Noi 25år med 2barn och frånskild......Värdens bästa och helt ren från allt, tror t.o.m de tidigare barnen som följde med är befruktade av Jesus........

Den enda med fart heter CocaCola eller om det är PepsiCola men han har ett kromosomfel, jag skall låta det vara osagt om det saknas en eller är en för mycket, men lirar det gör det inte.......

Och där inne är LeffeHP kung :D 

 

ps. @andrejsdenruskige är nog nästa Moderator där inne, han har redan halva inne :D 

Nmax eller Benjamin? som han heter på MPR är en rolig jävel, han har lite storys om Leffe HPs tid i HuaHin, dra den om plastpåsen med sextillbehören som LeffeHP lämnade kvar till dig när han rymde till Filippinerna :D 

 

På Thaisnack skulle du inte få hålla med på ditt skitsnack. En psykopat som du skulle inte ha en chans men här på mpr så kan du hålla låda när du är kompis med forumägaren.

 

Jag blev överraskande avstängd av Petteri, forumägarn, när jag upprepade dina ord om er vänskap. Petteri tyckte att det var "tröttsamt" att jag upprepade dina ord om er vänskap.

 

Jaja, du är säkert vän med Petteri men med en sådan kompis som du, så behöver inte Petteri ingen fiende, hehe.

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev Cavemannen:

Viktigt för mig är ju att du inte vågade skriva Caveman, utan skrev fyllskallen C.

Du är inte dum, dig lurar man inte i första taget :D 

Lösfittan då? vem skulle använda den?

Fyllskallen C är inte samma person som du, C är en bofast alkoholiserad snäll, intelligent "plattangubbe", som jag undviker att skriva ut hela namnet på.

Där kan du inte ta åt dig äran, synd men bra försök. :D 

 

Är det dig jag menar så växlar jag mellan dina alla nick, Olle123987 höll jag på att glömma.....

 

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev Wanchai:

På Thaisnack skulle du inte få hålla med på ditt skitsnack. En psykopat som du skulle inte ha en chans men här på mpr så kan du hålla låda när du är kompis med forumägaren.

 

Jag blev överraskande avstängd av Petteri, forumägarn, när jag upprepade dina ord om er vänskap. Petteri tyckte att det var "tröttsamt" att jag upprepade dina ord om er vänskap.

 

Jaja, du är säkert vän med Petteri men med en sådan kompis som du, så behöver inte Petteri ingen fiende, hehe.

Du är en mycket sjuk människa, du vart avstängd för att du ljög om att jag skulle ha suttit i fängelse, eftersom du ljög och jag aldrig suttit i fängelse så vart du avstängd av forumägaren, har du frågor på det?

Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev leifen:

Fyllskallen C är inte samma person som du, C är en bofast alkoholiserad snäll, intelligent "plattangubbe", som jag undviker att skriva ut hela namnet på.

Där kan du inte ta åt dig äran, synd men bra försök. :D 

 

Är det dig jag menar så växlar jag mellan dina alla nick, Olle123987 höll jag på att glömma.....

 

Fan då.....men du glömmer inte bort att bränna gamla broar, nu när du gjort dig omöjlig på alla platser i Thailand du bott på, känns flykten till Filippinerna som en lösning? eller ommer du tillbaka om kronan stärks och folk "glömmer" ?

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Mankan:

 

Aj aj aj jag håller på att åka ut både här och där.

 

Man-kan ju misstänka att de inte vill ha så många medlemmar och så hög aktivitet på forumet.

Hehe, jag tror att blodet är viktigare än användare.

 

För Petteri är blodet viktigare än användarna när han godkänner Cavemannens härjningar här.

 

Ja han startar många trådar och får många kommentarer men allt går ut på att förnedra andra medlemmar och göra sig lustig över alla andra.

 

Vill Petteri, forumsägarn, ha företrädare som Cavemannen med kompisgäng så står det honom fritt, han är ägare.

Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev Wanchai:

Hehe, jag tror att blodet är viktigare än användare.

 

För Petteri är blodet viktigare än användarna när han godkänner Cavemannens härjningar här.

 

Ja han startar många trådar och får många kommentarer men allt går ut på att förnedra andra medlemmar och göra sig lustig över alla andra.

 

Vill Petteri, forumsägarn, ha företrädare som Cavemannen med kompisgäng så står det honom fritt, han är ägare.

Är alternativet sjukskrivna psykopater som inte har råd att bo inom tunnelbanenätet utan får dra sig ut till utlänningarna längs pendeln,,,,så är valet enkelt HÖHÖ

Ändrades av Cavemannen
Link to comment
Dela på andra sajter

25 minuter sedan, skrev Cavemannen:

Du är polisanmäld för det du gjort, förövrigt håller jag mig till polisanmälan.............

Klickar man på en bild så fastnar ens IPnr på MPRs data.

Och visar det sig att endast ett litet antal klickat men att en SJUK jävel klickat på allt, då har man något att gå på.

Använder man sedan bilderna på min dotter på kontaktannonser så har man gott över gränsen......

Först tänkte jag ta tag i det själv, sen lungnade folk runt mig........

Detta löser Polisen.......om inte så.......

Ändrades av Cavemannen
Link to comment
Dela på andra sajter

7 minuter sedan, skrev Cavemannen:

Fan då.....men du glömmer inte bort att bränna gamla broar, nu när du gjort dig omöjlig på alla platser i Thailand du bott på, känns flykten till Filippinerna som en lösning? eller ommer du tillbaka om kronan stärks och folk "glömmer" ?

Är inte alls omöjlig på alla platser i Thailand, vi besöker dom varje vinter under ett par veckor och umgås med samma personer, det är väl bara din kompis Uncen som du har som källa :D 

Samma skrot och korn när det gäller avstängningar och många nick under åren 5555 och förstås en personlig beskyddare och vän som han saknar.

Skillnaden är att du är mycket smartare än cyklisten bland risfälten som inte ätit thaimat på tio år.......

 

Valutan i Phil har tagit mer stryk så det är rena förlusten för en hyfsat rik pensionär men det tar man igen på språket och simturerna med Nemo som till och med du skulle förstå :D .

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev leifen:

Är inte alls omöjlig på alla platser i Thailand, vi besöker dom varje vinter under ett par veckor och umgås med samma personer, det är väl bara din kompis Uncen som du har som källa :D 

Samma skrot och korn när det gäller avstängningar och många nick under åren 5555 och förstås en personlig beskyddare och vän som han saknar.

Skillnaden är att du är mycket smartare än cyklisten bland risfälten som inte ätit thaimat på tio år.......

 

Valutan i Phil har tagit mer stryk så det är rena förlusten för en hyfsat rik pensionär men det tar man igen på språket och simturerna med Nemo som till och med du skulle förstå :D .

Är du full igen? eller har du loggat in med Boas loggin?

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev Cavemannen:

Är du full igen? eller har du loggat in med Boas loggin?

Nej, jag körde en fuling ;) 

Loggade in som Cavman........., så vi blir jämlika. 

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev leifen:

Nej, jag körde en fuling ;) 

Loggade in som Cavman........., så vi blir jämlika. 

När du gått den enklaste lilla engelska kurs för att bättra på din usla språkkunskap så lär de dig att stava till Caveman :D 

ps. det betyder Grottman på svenska :D 

Ändrades av Cavemannen
Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev leifen:

Under tiden kan du ju redovisa fler med dubbla nick...

 

 

O shit... tänk om @Cavemannen outar mig... ahhh..

 

På MPT heter jag Samet...

 

På TS heter jag.... wait for it... Samet...

 

Ohhh no. 

 

Personligen så står jag för vad jag tycker och skriver. Oavsett på vilket forum. Tydligen detsamma med @Atom @andrejsdenruskige @SatanG och andra som likt mig har för dålig fantasi för att hitta på nya nick hela tiden.

Link to comment
Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev Cavemannen:

När du gått den enklaste lilla engelska kurs för att bättra på din usla språkkunskap så lär de dig att stava till Caveman :D 

ps. det betyder Grottman på svenska :D 

Stämmer ”grottis” men Caveman var livstidsavstängd på MPR så jag blev tvungen att testa några av dina andra alias. :D

Cavman fungerade faktiskt........

Ändrades av leifen

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

38 minuter sedan, skrev Wanchai:

På Thaisnack skulle du inte få hålla med på ditt skitsnack. En psykopat som du skulle inte ha en chans men här på mpr så kan du hålla låda när du är kompis med forumägaren.

 

Jag blev överraskande avstängd av Petteri, forumägarn, när jag upprepade dina ord om er vänskap. Petteri tyckte att det var "tröttsamt" att jag upprepade dina ord om er vänskap.

 

Jaja, du är säkert vän med Petteri men med en sådan kompis som du, så behöver inte Petteri ingen fiende, hehe.

Du vart väldigt tyst när jag nämde polisanmälan, hade du inget att säga om det?

Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev leifen:

Stämmer ”grottis” men Caveman var livstidsavstängd på MPR så jag blev tvungen att testa några av dina andra alias. :D

Cavman fungerade faktiskt........

Ja du är mycket för att testa, spåren i plastpåsen bekräftar det :D 

Lösfittan, hur var den?

Ändrades av Cavemannen
Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Cavemannen:

Ja du är mycket för att testa, spåren i plastpåsen bekräftar det :D 

Bara vanliga Pattayaprodukter för umgänge med kvinnor :D 

Har du andra tips för dina Katoyer?. 

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev leifen:

Bara vanliga Pattayaprodukter för umgänge med kvinnor :D 

Har du andra tips för dina Katoyer?. 

Katoyer har jag väldigt dålig koll på, men vill du veta lite om Pattaya luder så rekomenderar jag att du besöker gruppen=> Pattaya-Gruppen, där finns svar på allt, lite som "Plattan" :D 

Link to comment
Dela på andra sajter

Och jag blev avstängd för att det verkade vara lite politik i min tråd????

 

Ja jävlar om någon kan ta illa upp, kanske hela EU kanske stoppar det här nu.

En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...