Jump to content
IGNORERAD

Åldersskillnad


Cavemannen

Ålder?  

79 röster

  1. 1. Hur stor åldersskillnad mellan ett par är ok?

    • Max 10år
      17
    • Max 20år
      27
    • max 30år
      10
    • +30år
      25


Recommended Posts

Precis nyss, skrev Galten:

Skulle nog inte sätta min fot i afrika på grund av alla sjukdomar som jag är en magnet av.

Svininfluensan?

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 214
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • B747

    19

  • Tommy

    14

  • Atom

    13

  • Kenneth4618

    11

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

4 timmar sedan, skrev Atom:

Det har jag inte men om du är lite vidsynt så har grannen i byn en hundjävel jag tycker riktigt jävla illa om som jag skulle kunna rekommendera dig för.  Osäker på om det är en kille eller tjej, men som sagt är du lite vidsynt spelar väl inte det någon roll. Hundjäveln måste vara runt 15 år och fördelen med en hund är ju att du kan känna dig cool över att ha en partner som är mycket yngre än dig själv men du kan också vända på kappan och vara en god man om du räknar i hundår. Ålder är ju som sagt vara bara en siffra på ett papper :haha:

Var det så  K. Sarfo tänkte när han hade umgänge med 14 åringen, han räknade helt enkelt i hundår ! Undrar dock om det går hem i rätten !

Link to comment
Dela på andra sajter

7 minuter sedan, skrev conservator:

Var det så  K. Sarfo tänkte när han hade umgänge med 14 åringen, han räknade helt enkelt i hundår ! Undrar dock om det går hem i rätten !

Malmöspelare verkar ha en förkärlek för olovliga flickor, förutom att misshandla kvinnor då..

Ett gäng riktiga pågar!

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev hamnoi:

Malmöspelare verkar ha en förkärlek för olovliga flickor, förutom att misshandla kvinnor då..

Ett gäng riktiga pågar!

Nja, de har ju en kärring i laget som gillar att ge lite armbågsspanking till män också...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

6 minuter sedan, skrev hamnoi:

Malmöspelare verkar ha en förkärlek för olovliga flickor, förutom att misshandla kvinnor då..

Ett gäng riktiga pågar!

Ja fy fan det är illa, personifierar dock inte "riktiga pågar"

Link to comment
Dela på andra sajter

5 minuter sedan, skrev Benriach:

Nja, de har ju en kärring i laget som gillar att ge lite armbågsspanking till män också...

Finns en del kärringar som piper om det ja :-)

Link to comment
Dela på andra sajter

25 minuter sedan, skrev conservator:

Ja fy fan det är illa, personifierar dock inte "riktiga pågar"

Självklart inte, finns ju dock en gemensam nämnare mellan fallen som man inte får nämna, sen ska väl vi (jag)vänta till han är dömd.

Tråkigt när en fin klubb dras ner i skiten av några rötägg.

 

Den här var dock för bra för att utelämnas: MFF...snart lika många stjärnor på bröstet som pedofiler som representerat klubben.

Ändrades av hamnoi

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev hamnoi:

Självklart inte, finns ju dock en gemensam nämnare mellan fallen som man inte får nämna, sen ska väl vi (jag)vänta till han är dömd.

Tråkigt när en fin klubb dras ner i skiten av några rötägg.

 

Den här var dock för bra för att utelämnas: MFF.Snart lika många stjärnor på bröstet som pedofiler som representerat klubben.

Korkade djävlar, förutom att det är olagligt så inte fan finns det något sexuellt attraktivt i en knappt 15 årig tjej, inte ens om man själv skulle vara 22 år !

Skulle Malmö (vilket de skulle skämmas för) ta tillbaka honom i truppen så får ni väl se till att ha komponerat ihop en ny  "Mikko är i stan" låt

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev conservator:

Korkade djävlar, förutom att det är olagligt så inte fan finns det något sexuellt attraktivt i en knappt 15 årig tjej, inte ens om man själv skulle vara 22 år !

Skulle Malmö (vilket de skulle skämmas för) ta tillbaka honom i truppen så får ni väl se till att ha komponerat ihop en ny  "Mikko är i stan" låt

Den gamla funkar..Göm era barn. Sarfo är i stan;)

 

Grattis till guldet btw, igår klarade vi kontraktet:blush:

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

11 minuter sedan, skrev conservator:

Korkade djävlar, förutom att det är olagligt så inte fan finns det något sexuellt attraktivt i en knappt 15 årig tjej, inte ens om man själv skulle vara 22 år !

Skulle Malmö (vilket de skulle skämmas för) ta tillbaka honom i truppen så får ni väl se till att ha komponerat ihop en ny  "Mikko är i stan" låt

"Kom in lilla flicka, kom in i min bil

Jag har inget körkort, men jag är pedofil"...

Ändrades av Benriach

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

19 minuter sedan, skrev Benriach:

pedofil

  

 

Sker oftas av en vit präst eller annan västerlänning 

 

enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Enis:

  

 

Sker oftas av en vit präst eller annan västerlänning 

 

enis

Ehhh, ok. Det där fattade jag inte...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev Enis:

  

 

Sker oftas av en vit präst eller annan västerlänning 

 

enis

Händer säkert. Men räknar vi in den afrikanska kontinenten och Mellanöstern, så tror jag frekvensen av det vi benämner som pedofili är betydligt högre bland lokalbefolkning än hos vita präster och Svenssons.

 

Dock är det lika illa oavsett vem som gör det.

Link to comment
Dela på andra sajter

9 minuter sedan, skrev Enis:

  

 

Sker oftas av en vit präst eller annan västerlänning 

 

enis

Tänker 'Mr 7 rätt' på katolska kyrkans skandaler.

Link to comment
Dela på andra sajter

32 minuter sedan, skrev Benriach:

"Kom in lilla flicka, kom in i min bil

Jag har inget körkort, men jag är pedofil"...

Kanske han Nikolas kan översätta den till Thai, den kanske skulle bli poppis i Pattaya :D 

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev conservator:

Ja fy fan det är illa, personifierar dock inte "riktiga pågar"

Var det inte nån skåning här på MPR som berättade att han drogat en lite för ung tjej, och sen satte på henne, eftersom det var för sent att ändra sej?

Men den där gubben håller väl på Helsingborg och inte MFF, sen har han tydligen gått en kurs i hur man egentligen använder en elektrisk vattenkokare...

Såna kan vara, skånepågarna.

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev Tommy:

Var det inte nån skåning här på MPR som berättade att han drogat en lite för ung tjej, och sen satte på henne, eftersom det var för sent att ändra sej?

Men den där gubben håller väl på Helsingborg och inte MFF, sen har han tydligen gått en kurs i hur man egentligen använder en elektrisk vattenkokare...

Såna kan vara, skånepågarna.

Nu var det ju det där med "riktiga pågar" igen !

Link to comment
Dela på andra sajter

19 timmar sedan, skrev Atom:

Tackar för omdömet. Egentligen skulle jag nog inte skrivit IQ utan istället allmänbildning. Oavsett hur man mäter IQ så är inte intelligens någon garanti för att en person har särskilt mycket kunskap om något annat än att klura ut arean av en 13-hörnig inverterad kub. Dotter-Atom går på ett Gifted and Talented program på skolan och det är många av de små glasögonprydda ungarna där som jag har svårt att se någon annan framtid för än ensamma framför en dator.

 

Det finns några få forskare som inte tror på växthuseffekten men när även oljebolagen, som pumpat in miljarders miljarder dollar i att försöka påtala att den inte finns, numera står bakom den vedertagna sanningen så får man nog acceptera den som ett obestridligt faktum.

 

Israel-Palestina; att förstå den fullt ut är närmast omöjligt men att förstå varför det finns en konflikt och varför den är så svår att lösa tycker jag nog man bör förstå.

 

Att gilla Trumps ideer har jag inga problem med, men ogillar man honom inte som person så blir jag fundersam. Att säga att mer än halva Amerikas befolkning gillar honom är direkt felaktigt; han har lägre approval rating än någon tidigare president och några 50% som gillar honom har han aldrig haft.

 

 

Jag tror vi har en ganska bra samsyn om detta. Vi uttrycker oss bara lite olika.

Och jag tycker faktiskt att en bra allmänbildning ligger närmare riktig intelligens än vad de där testerna visar. Dock får man väl inse att de flesta som gör bra ifrån sig på IQ-tester ofta också har en bra allmänbildning.

BTW hur ser en 13-hörnig kub ut? :embarrassed:

Det jag ville tillföra angående växthuseffekten är att när en katastrof eller större olycka inträffar, så är orsaken nästan alltid flera faktorer som samverkar. Nu verkar de flesta snöat in på att det bara är koldioxiden som är boven i det dramat.

Ang. Trump får jag medge att jag uttryckte mig fel. Nu valde ju Amerika mellan två kandidater som de allra flesta inte ville ha. Detta tillsammans med det krångliga valsystemet de har så blir ju valresultatet ytterst diskutabelt. Nästan inte ens demokratiskt, men det skulle väl inte en "riktig"  amerikan erkänna? Men ändå..... han vann ju i alla fall.

Link to comment
Dela på andra sajter

Dela din ålder med 2, lägg sedan till 7 år, så får man fram en mini ålder på din partner. ( enligt ett program på P3)


Skickat från min iPad med Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

19 timmar sedan, skrev Cavemannen:

Till alla som säger att åldern bara är en siffra, varför dater ni bara yngre, varför inte mamayai 25år äldre än er själva?

Jag kan nog säga med säkerhet att 99,9% av alla som säger att åldern bara är en siffra inte är tillsammans med en dam +15år äldre än er själva, varför, det är ju bara en siffra...................

 

Ja det är en sanslöst lam förklaring som ingen vid sina sinnens fulla bruk någonsin skulle  gå på. Att/om det inte kommer någon väl vald följdfråga beror nog oftast på att den frågande är alltför väluppfostrad för att hänge sig åt simpel lyteskomik utan istället nöjer sig med att gapflabba inombords. Som att gå till doktorn och senare berätta för omgivningen att allt är perfekt, puls på 180 och blodtryck runt 200 men det är ju bara siffror så inget att tjafsa om?

Bara att erkänna, man vill väl fan inte ha någon som är så gammal som en själv. Någon måtta får det väl vara på dumheterna hehehe.

Själv skiljer det 11 år och 3 månader mellan mig och frugan så jag antar min gräns går där, alltså minst 11 år måste det vara ;-)

 

/ SatanG

 

 

Ändrades av SatanG

"Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld

Link to comment
Dela på andra sajter

Det skiljer 7 år mellan frugan och mig,vore hon yngre så skulle livet vara tungt.Alla individer behöver motion men man ska inte överanstränga sig i min ålder.Ett lagomt fysiskt pass i veckan med några pauser för koll på trycket räcker och blir över.I tanken kunde jag nog stoppa in ett pass varje morgon oxå men det är i tanken det :haha:Verkligheten är ju som ni vet inte alltid som man vill.Keep on trying

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2017-09-30 at 10:23, skrev FF:

Nja inte ens rätt, gammalt välhängt smakar bäst hos mig i alla fall.

 

  FF

Hänger det väl så är det ok, hänger det illa så funkar det inte...

Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli.........

Link to comment
Dela på andra sajter

Är väl bara avundsjuka gubbar som sitter fast i Sverige som bryr sig om åldersskillnad.
Tycker att halva plus 7 är ok att utgå ifrån, som max ålder på tjejen alltså.
Så länge dom är byxmyndiga och frivilliga är det väl ok. Tycker att vuxna människor gör som dom vill.
Sen kan det ju va lite si och så med gemensamma intressen med 23 åringar men finns annat som väger upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...