Jump to content
IGNORERAD

Åldersskillnad


Cavemannen

Ålder?  

79 röster

  1. 1. Hur stor åldersskillnad mellan ett par är ok?

    • Max 10år
      17
    • Max 20år
      27
    • max 30år
      10
    • +30år
      25


Recommended Posts

Tja, är det någon som har en dotter i 20-års åldern, som vill busa med en annan som närmar sig 50?

Fattig som en kyrkråtta, men ung i sinnet och med ett gott hjärta..

 

Rock on!

Så gott som oförstörd!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 214
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • B747

    19

  • Tommy

    14

  • Atom

    13

  • Kenneth4618

    11

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Jag har inga problem med killar som föredrar 40 år yngre tjejer, det är upp till dem. När det gäller mig själv, vet jag dock att min son hade blivit mycket upprörd om jag träffat en tjej som var yngre än honom. Som tur är, är hon tillräckligt gammal för (åtminstone i teorin) kunde vara mamma till honom, och hon är helt accepterad numera.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tja, är det någon som har en dotter i 20-års åldern, som vill busa med en annan som närmar sig 50?
Fattig som en kyrkråtta, men ung i sinnet och med ett gott hjärta..
 
Rock on!
Good heart och take care. Då fångar man dom unga små darlingarna utan problem.

Skickat från min HTC 10 via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

I går var jag feminist och idag PK-politiker; fortsätter vi den här debatten antar jag att miljöpartist och muslimkramare ligger nära till hands, det brukar liksom bli så med sådana som du.
 
Med identitetsproblem tänker jag främst på att du under ditt tidigare MPR-nick stod på barrikaderna med Rödskjortorna, vurmade för Isaans befolkning och deras orättvisor etc. Jag höll inte alltid med dig då heller men nog kändes du mer sympatisk på den tiden. I vilket fall, om du tycker jag var taskig så ber jag om ursäkt för det.
 
Hushållerskan, cockerspanieln och porrfilmen (kryddat med lite köpsex) tycker jag dock fortfarande är ett bättre alternativ än en stadig relation med en 40 år yngre tjej. Men som sagt var, vem vet vad jag tycker om 20 år; att sitta i Bangkok och gagga på ett forum en lördagskväll var inget jag hade förutsett för 20 år sedan så det kanske blir Bingolotto i en etta i Laxås utkanter istället om 20 år....  
Vilket var det tidigare nicket?

Skickat från min HTC 10 via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

5 minutes ago, Sangwal said:

Tja, är det någon som har en dotter i 20-års åldern, som vill busa med en annan som närmar sig 50?

Fattig som en kyrkråtta, men ung i sinnet och med ett gott hjärta..

 

Rock on!

Det har jag inte men om du är lite vidsynt så har grannen i byn en hundjävel jag tycker riktigt jävla illa om som jag skulle kunna rekommendera dig för.  Osäker på om det är en kille eller tjej, men som sagt är du lite vidsynt spelar väl inte det någon roll. Hundjäveln måste vara runt 15 år och fördelen med en hund är ju att du kan känna dig cool över att ha en partner som är mycket yngre än dig själv men du kan också vända på kappan och vara en god man om du räknar i hundår. Ålder är ju som sagt vara bara en siffra på ett papper :haha:

Död åt Putin och hans croonies

Link to comment
Dela på andra sajter

Till alla som säger att åldern bara är en siffra, varför dater ni bara yngre, varför inte mamayai 25år äldre än er själva?

Jag kan nog säga med säkerhet att 99,9% av alla som säger att åldern bara är en siffra inte är tillsammans med en dam +15år äldre än er själva, varför, det är ju bara en siffra...................

Ändrades av Cavemannen
Link to comment
Dela på andra sajter

7 minuter sedan, skrev Atom:

Det har jag inte men om du är lite vidsynt så har grannen i byn en hundjävel jag tycker riktigt jävla illa om som jag skulle kunna rekommendera dig för.  Osäker på om det är en kille eller tjej, men som sagt är du lite vidsynt spelar väl inte det någon roll. Hundjäveln måste vara runt 15 år och fördelen med en hund är ju att du kan känna dig cool över att ha en partner som är mycket yngre än dig själv men du kan också vända på kappan och vara en god man om du räknar i hundår. Ålder är ju som sagt vara bara en siffra på ett papper :haha:

Finns det inte någon paragraf i lagbalken, som hindrar mig?

Vill förståss  inte ha farbror polisen dunkandes på dörren..

 

Rock on!

Ändrades av Sangwal

Så gott som oförstörd!

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Atom:

I går var jag feminist och idag PK-politiker; fortsätter vi den här debatten antar jag att miljöpartist och muslimkramare ligger nära till hands, det brukar liksom bli så med sådana som du.

 

Med identitetsproblem tänker jag främst på att du under ditt tidigare MPR-nick stod på barrikaderna med Rödskjortorna, vurmade för Isaans befolkning och deras orättvisor etc. Jag höll inte alltid med dig då heller men nog kändes du mer sympatisk på den tiden. I vilket fall, om du tycker jag var taskig så ber jag om ursäkt för det.

 

Hushållerskan, cockerspanieln och porrfilmen (kryddat med lite köpsex) tycker jag dock fortfarande är ett bättre alternativ än en stadig relation med en 40 år yngre tjej. Men som sagt var, vem vet vad jag tycker om 20 år; att sitta i Bangkok och gagga på ett forum en lördagskväll var inget jag hade förutsett för 20 år sedan så det kanske blir Bingolotto i en etta i Laxås utkanter istället om 20 år....  

Kompisen hade en inneboende tjej, som han kallade för Kombi-maid, lite elakt och det höll väl bara några år med den tjejen, nu har han gjort som Atom föreslår och slipper ha en avundsjuk "maid" som ställer massa frågor när han kommer hem efter en kväll i Pattaya, verkar passa honom!

 

 

MVH

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

4 minutes ago, Sangwal said:

Finns det inte någon paragraf i lagbalken, som hindrar mig?

Vill förståss  inte ha farbror polisen dunkandes på dörren..

 

Rock on!

Betalar du en schysst Sinsod samt utlovar en riktig bröllopsfest med Khao Pad och Lao Kao till hela byn så ska vi nog kunna se till att bylingen ser mellan fingrarna.

Död åt Putin och hans croonies

Link to comment
Dela på andra sajter

17 minuter sedan, skrev Cavemannen:

Till alla som säger att åldern bara är en siffra, varför dater ni bara yngre, varför inte mamayai 25år äldre än er själva?

Jag kan nog säga med säkerhet att 99,9% av alla som säger att åldern bara är en siffra inte är tillsammans med en dam +15år äldre än er själva, varför, det är ju bara en siffra...................

Min första seriösa thai girlfriend var äldre än mig. Jag var 30, hon var 37... så jag var lammköttet :big_smile:

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Benriach:

Det ultimata är om det skiljer lika mycket i ålder som i vikt...

Huvva, inte ens den store profeten skulle nog tillåta sådana förhållanden!

 

 

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Atom:

I går var jag feminist och idag PK-politiker; fortsätter vi den här debatten antar jag att miljöpartist och muslimkramare ligger nära till hands, det brukar liksom bli så med sådana som du.

 

Med identitetsproblem tänker jag främst på att du under ditt tidigare MPR-nick stod på barrikaderna med Rödskjortorna, vurmade för Isaans befolkning och deras orättvisor etc. Jag höll inte alltid med dig då heller men nog kändes du mer sympatisk på den tiden. I vilket fall, om du tycker jag var taskig så ber jag om ursäkt för det.

 

Hushållerskan, cockerspanieln och porrfilmen (kryddat med lite köpsex) tycker jag dock fortfarande är ett bättre alternativ än en stadig relation med en 40 år yngre tjej. Men som sagt var, vem vet vad jag tycker om 20 år; att sitta i Bangkok och gagga på ett forum en lördagskväll var inget jag hade förutsett för 20 år sedan så det kanske blir Bingolotto i en etta i Laxås utkanter istället om 20 år....  

OK Atom. Eftersom du väljer att blanda in vad du tänker om mina politiska åsikter, i denna diskussion om åldesskillnad,  för att kunna påstå att jag har identitetsproblem, så kan jag väl kommentera vad jag tänker om dina politiska åsikter.

 

Du har säkert s.k. den rätta politiska svenska  feministiska värdegrunden, som Svetsaren Löven, Rikspolischefen, och company. 

Dvs den s.k. högre globala  moralen som ger dig rätt att moralisera över mig och andra, som inte delar detta elittänkande. 

Jag sympatiserar alltjämt mera med den arbetande klassen,  både i Sverige och i Thailand.

Identitetsproblemen ligger nog mera hos dig än hos mig eftersom vi har samma bakgrund, men du numera svävar i det blå med din  högre globala moral.

Ber övriga om ursäkt för att jag nu hamnade väldigt off topic, men jag måste försvara mig mot påhopp från sådana som  Atom.

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev ArneMorales:

OK Atom. Eftersom du väljer att blanda in vad du tänker om mina politiska åsikter, i denna diskussion om åldesskillnad,  för att kunna påstå att jag har identitetsproblem, så kan jag väl kommentera vad jag tänker om dina politiska åsikter.

 

Du har säkert s.k. den rätta politiska svenska  feministiska värdegrunden, som Svetsaren Löven, Rikspolischefen, och company. 

Dvs den s.k. högre globala  moralen som ger dig rätt att moralisera över mig och andra, som inte delar detta elittänkande. 

Jag sympatiserar alltjämt mera med den arbetande klassen,  både i Sverige och i Thailand.

Identitetsproblemen ligger nog mera hos dig än hos mig eftersom vi har samma bakgrund, men du numera svävar i det blå med din  högre globala moral.

Ber övriga om ursäkt för att jag nu hamnade väldigt off topic, men jag måste försvara mig mot påhopp från sådana som  Atom.

Vad var ditt gamla nick?

 

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev ArneMorales:

OK Atom. Eftersom du väljer att blanda in vad du tänker om mina politiska åsikter, i denna diskussion om åldesskillnad,  för att kunna påstå att jag har identitetsproblem, så kan jag väl kommentera vad jag tänker om dina politiska åsikter.

 

Du har säkert s.k. den rätta politiska svenska  feministiska värdegrunden, som Svetsaren Löven, Rikspolischefen, och company. 

Dvs den s.k. högre globala  moralen som ger dig rätt att moralisera över mig och andra, som inte delar detta elittänkande. 

Jag sympatiserar alltjämt mera med den arbetande klassen,  både i Sverige och i Thailand.

Identitetsproblemen ligger nog mera hos dig än hos mig eftersom vi har samma bakgrund, men du numera svävar i det blå med din  högre globala moral.

Ber övriga om ursäkt för att jag nu hamnade väldigt off topic, men jag måste försvara mig mot påhopp från sådana som  Atom.

Hahaha!!!!

Du har aldrig träffat Atom, det är uppenbart!

 

Väntar med stor förväntan på Atoms svar :big_smile:

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minutes ago, ArneMorales said:

OK Atom. Eftersom du väljer att blanda in vad du tänker om mina politiska åsikter, i denna diskussion om åldesskillnad,  för att kunna påstå att jag har identitetsproblem, så kan jag väl kommentera vad jag tänker om dina politiska åsikter.

 

Du har säkert s.k. den rätta politiska svenska  feministiska värdegrunden, som Svetsaren Löven, Rikspolischefen, och company. 

Dvs den s.k. högre globala  moralen som ger dig rätt att moralisera över mig och andra, som inte delar detta elittänkande. 

Jag sympatiserar alltjämt mera med den arbetande klassen,  både i Sverige och i Thailand.

Identitetsproblemen ligger nog mera hos dig än hos mig eftersom vi har samma bakgrund, men du numera svävar i det blå med din  högre globala moral.

Ber övriga om ursäkt för att jag nu hamnade väldigt off topic, men jag måste försvara mig mot påhopp från sådana som  Atom.

Inget om att jag skulle vara miljöpartist eller muslimkramare? Nåja, eliten, Löven (sic) och Rikspolischefen är ju inte råttskit och helt klart en del av "paketet".

 

Självklart har inte du identitetsproblem. Du sympatiserar med arbetarklassen men måste ändå påpeka att Löfven är svetsare när du indirekt kritiserar honom; av rent intresse, hur kan man sympatisera med arbetarklassen om man ser ned på en svetsare? 

 

Jag känner många som har väldigt mycket yngre fruar och jag har inget problem med det. Jag moraliserar inte, jag driver med din dubbelmoral. Jag stoppar dock här, fortsätter jag blir det bara lyteskomik och det är något vi elitistiska PK-feminister som svävar i den blå högre globala moralen bör undvika.

 

Jag vill dock påminna om cockerspanieln och hembiträdet igen, med en schysst lön till det Isaanska hembiträdet kan du dessutom göra någon nytta. Cockerspanieln? Den är mest bara söt och snäll och det är ju inte illa det.

Död åt Putin och hans croonies

Link to comment
Dela på andra sajter

13 minuter sedan, skrev Atom:

Inget om att jag skulle vara miljöpartist eller muslimkramare? Nåja, eliten, Löven (sic) och Rikspolischefen är ju inte råttskit och helt klart en del av "paketet".

 

Självklart har inte du identitetsproblem. Du sympatiserar med arbetarklassen men måste ändå påpeka att Löfven är svetsare när du indirekt kritiserar honom; av rent intresse, hur kan man sympatisera med arbetarklassen om man ser ned på en svetsare? 

 

Jag känner många som har väldigt mycket yngre fruar och jag har inget problem med det. Jag moraliserar inte, jag driver med din dubbelmoral. Jag stoppar dock här, fortsätter jag blir det bara lyteskomik och det är något vi elitistiska PK-feminister som svävar i den blå högre globala moralen bör undvika.

 

Jag vill dock påminna om cockerspanieln och hembiträdet igen, med en schysst lön till det Isaanska hembiträdet kan du dessutom göra någon nytta. Cockerspanieln? Den är mest bara söt och snäll och det är ju inte illa det.

Svar på din fråga 

Jag ser inte ner på svetsare eller någon annan arbetare,  men jag anser att Löven numera sviker det arbetande folket i Sverige och de äldre som var med och byggde upp den svenska välfärden.

Ändrades av ArneMorales
Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Cavemannen:

Till alla som säger att åldern bara är en siffra, varför dater ni bara yngre, varför inte mamayai 25år äldre än er själva?

Jag kan nog säga med säkerhet att 99,9% av alla som säger att åldern bara är en siffra inte är tillsammans med en dam +15år äldre än er själva, varför, det är ju bara en siffra...................

25 år äldre än många andra här, så gamla mamayai finns nog inte, Hur många mamayai kan det finnas som är över 90 bast? :D

 

Hatar lögnare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Just now, ArneMorales said:

Svar på din fråga 

Jag ser inte ner på svetsare eller någon annan arbetare,  men jag anser att Löven numera sviker det arbetande folket i Sverige.

Sorry, men det håller inte. Hade du skrivit Advokaten Löfven om han hade varit advokat; tror inte det. Du skriver "svetsare" för att du ser ned på svetsare och anser att de inte bör bli statsministrar.

 

Jag tycker inte heller Löfven varit särskilt bra men ändå bättre än jag hade trott. Som uppvuxen i ett socialdemokratiskt hem skulle jag dock aldrig komma på tanken att skriva "Svetsaren Löven" om jag hade velat kritisera honom. 

Död åt Putin och hans croonies

Link to comment
Dela på andra sajter

21 timmar sedan, skrev leifen:

Alla män vill ha en 37 åring ;) 

Ja visst, är det så.

 

Det ville jag redan i 14 års-åldern (ja, jag var lite sent på det).

Lätt och byta var det också.

Ny kvinna  i den åldern kåtnade till då det fanns en intresserad ung kille .

Den förra  tröttnade  på att k**lla gång på gång morgon, kväll och natt....

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2017-09-29 at 18:10, skrev leifen:

Finns nog ingen fråga där männen är så överens oavsett sin egen ålder

och det är att en 30 årig kvinna är för omogen och en 40 åring är för gammal då de flesta är mormor vid den åldern.

 

Alla män vill ha en 37 åring ;) 

 

Då kommer min fru ligga på topp nästa år:D

Själv är jag 53 och livet leker;)

Link to comment
Dela på andra sajter

Min dotter går i skolan så efter mpr moral så kan jag ta vilken fruntimmer som helst som är lite äldre?

Hade en 24 årig på kroken men insåg att jag är inte ung längre så nu är det 40 åring som gäller:pudency:

De unga är dyra i drift också.

Ändrades av Galten

Galten af Bubbelspruuth

Link to comment
Dela på andra sajter

15 minuter sedan, skrev Galten:

De unga är dyra i drift också.

Fast just detta är ingen åldersfråga, alla thailändskor är bara ute efter att lura västerländska män på så mycket pengar som möjligt.

 

Annat är det med de lite mörkare systrarna i Västafrika, exempelvis  Ghana, där flödar bara ren och äkta kärlek...

 

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev Benriach:

Fast just detta är ingen åldersfråga, alla thailändskor är bara ute efter att lura västerländska män på så mycket pengar som möjligt.

 

Annat är det med de lite mörkare systrarna i Västafrika, exempelvis  Ghana, där flödar bara ren och äkta kärlek...

 

Skulle nog inte sätta min fot i afrika på grund av alla sjukdomar som jag är en magnet av. förutom sydafrika pga fina fisket.

Galten af Bubbelspruuth

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...