Jump to content
Cavemannen

Åldersskillnad

Ålder?  

78 röster

1. 1. Hur stor åldersskillnad mellan ett par är ok?

• Max 10år
      17
    • Max 20år
      27
    • max 30år
      10
    • +30år
      24

Recommended Posts

ArneMorales
20 minuter sedan, skrev Atom:

Jag känner ju inte till Cavemans preferenser men jag skulle gissa att hans mor hellre valt din eventuella son än dig.

Jo jag tycker ditt påstående ovan är märkvärdigt.  Antar att du är en medelålders svensk man i karriären, och det du skriver är de svenska feministernas argument mot mig.

• Ge karma 3
  • Haha 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Dela på andra sajter
leifen

Finns nog ingen fråga där männen är så överens oavsett sin egen ålder

och det är att en 30 årig kvinna är för omogen och en 40 åring är för gammal då de flesta är mormor vid den åldern.

Alla män vill ha en 37 åring ;) 

• Ge karma 1
  • Haha 2

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Dela på andra sajter
Bananen
9 minuter sedan, skrev evert 1:

Är inget annat än avundsjuka som gör att personer är "lite" irriterade (och håller på med moralpredikningar) på de män som har lyckats få ihop det med mycket unga kvinns.

Samma gäller kvinns som har jämngamla män som inte duger till något någon gång - är avundsjuka där med.

Lika barn leka bäst oavsett ålder. Mannen erbjuder en trygg framtid och kvinnan håller med ungdomlig charm/tänkande/och aktiviteter ( ja såsom städning, matlagning bl.a.:big_smile:)

Nja, det är nog snarare vad äldre gubbar går och tror,  irritationen beror garanterat oftast på andra orsaker än avundsjuka...

• Ge karma 8
  • Tummen upp 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Dela på andra sajter
ArneMorales
10 minuter sedan, skrev Bananen:

Nja, det är nog snarare vad äldre gubbar går och tror,  irritationen beror garanterat oftast på andra orsaker än avundsjuka...

Syftar du på den svenska feminismen?

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Dela på andra sajter
B747
2 timmar sedan, skrev matz:

Det där med ålder är ju egentligen bara en siffra säger inte så mycket om hur gammal men är i sinnet, men visst ju äldre men är ju större kan ju skillnaden vara.

Det är ju ok om man vid 60 har en partner som är 15 år yngre men om man vid 25 har en 15 år yngre partner så är det nog inte så ok :dribble:

//matz

Se bara på PG Gyllenhammar,där är det åldersskillnad.Fick han inte en son också på ålderns höst?

• Ge karma 4

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Dela på andra sajter
Kenneth4618
8 minuter sedan, skrev B747:

Se bara på PG Gyllenhammar,där är det åldersskillnad.Fick han inte en son också på ålderns höst?

Det är bara ok om du är rik eller kändis ;)

• Ge karma 4

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Dela på andra sajter
B747
1 minut sedan, skrev Kenneth4618:

Det är bara ok om du är rik eller kändis ;)

Då passar galoscherna minsann.Men jävulen tar dig om du bara har varit en vanlig arbetare.

Knepig fråga detta :rotfl:

• Ge karma 1
  • Tummen upp 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Dela på andra sajter
hamnoi
13 minuter sedan, skrev B747:

Såg dokumentären senast, gubben ser ju fan ut som en ostbåge, inte mycket power kvar där tyvärr, men alla ska vi den vägen vandra.

Tur att du redan både är utrustad och byggd som en bengan, då slipper du tragiken när det inträffar.

• Ge karma 1
  • Haha 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Dela på andra sajter
B747
2 minuter sedan, skrev wUThai:

Blev ju en fredagstråd iaf. Undra om dessa herrar hade reagerat lika positivt när deras egna dotter kommer hemdragans med den nya "pojkvännen" som är 30-40 år äldre än dottern själv!? Åldern är bara en siffra! :mdr:  Och plånboken har ingen roll alls i detta! :mdr:  Avundsjuk? Får inte riktigt ihop det där resonemanget?? Hur svårt är det att hitta en ung darling i Thailand som älskar ens plån... ehmm...  mig?!? :mdr:

Skål och trevlig helg! :)

Inte fan hade jag klagat om min dotter kom hem med....Tom Cruise,eller Keenau Reeves..möjligen festprissen Charlie Sheen då.....

• Ge karma 3
  • Haha 5

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilder i sin helhet.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu

NYTT INNEHÅLL
Nytt Innehåll