Jump to content
IGNORERAD

Införsel snus stoppas till Thailand via post


janneka

Recommended Posts

  • Svar 339
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Soengsang

    55

  • nissehult_13

    43

  • janneka

    36

  • Cavemannen

    33

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Precis nyss, skrev gst:

I februari lär det ta slut :)

Panikbeställde just från http://svensktsnus.co.th/ har en försändelse på driven från Sverige.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

7 minuter sedan, skrev Soengsang:

Panikbeställde just från http://svensktsnus.co.th/ har en försändelse på driven från Sverige.

Lär ju antagligen testa dem jag också, blev inte så förtjust i Siamsnus som jag köpte förra året. Verkar ju.liye scary nu med Buysnus som.fungerad så.bra förra året

Link to comment
Dela på andra sajter

31 minuter sedan, skrev gst:

Lär ju antagligen testa dem jag också, blev inte så förtjust i Siamsnus som jag köpte förra året. Verkar ju.liye scary nu med Buysnus som.fungerad så.bra förra året

Är ju inte som svenskt snus, hugget som stucket om de är bättre än de andra thaitillverkade, men de har inte samma ockerpriser...de andra tar ca 200bht för en dosa med 25 påsar, dessa tar 250bht för en dosa med 50 påsar, så nära halva priset.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

8 minuter sedan, skrev Soengsang:

Är ju inte som svenskt snus, hugget som stucket om de är bättre än de andra thaitillverkade, men de har inte samma ockerpriser...de andra tar ca 200bht för en dosa med 25 påsar, dessa tar 250bht för en dosa med 50 påsar, så nära halva priset.

Och med lössnus så är det tvärt om.

Siamsnus.com tar 149B för 50g medans ockraren tar 230B för 60g.........

Ändrades av Cavemannen
Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev Cavemannen:

Och med lössnus så är det tvärt om.

Siamsnus tar 149 för 50g med ockraren tar 230 för 60g.........

Finns bättre lös att få gratis 55555

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

4 timmar sedan, skrev Galten:

Kanske läge för de i Thailand och ha en beställningstråd för snus.

För min del finns det alltid plats för tre stock vid resor.

 

Vem du än tar det till så är det bussigt av dig. Du har säkert vänner som behöver men har du över någon gång och vill bli av med så är jag en av antagligen många spekulanter. Bra ide förresten.

 

/ SatanG

"Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev soi covboy:

tackar för snabba svar 399 kr. 8 kr billigare än ICA hemma  mvh39

En lågpris tobakhandel är mycket billigare än Arlanda....den enklaste är förbutiken på Willys, men finns även billigare.

Bor du i Sthlm?

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Fick 10 dosor igår  plus en brev från tullen så nu har man fyra påsar hos tullen
 
FANTASY
Mmmm mitt är spårlöst försvunnet.

Blir duktig laddning i resväskan nästa gång.


Sent from my SM-A910F using Tapatalk

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev Soengsang:

Mmmm mitt är spårlöst försvunnet.

Blir duktig laddning i resväskan nästa gång.


Sent from my SM-A910F using Tapatalk
 

Jag hade tur några polare hade med sig 100 dosor så nu klarar man sig ett tag

FANTASY

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu har jag inte kommit så långt att jag bor i Thailand så hittills tar jag med det jag kommer använda.

Denna låda blev det på nuvarande resa. Exakt dom 250 gram man får ta med sig. Det är ett torrt snus som kan förvaras i rumstemperatur och har lång hållbarhetstid. 

Då det inte innehåller så mycket vatten motsvarar mängden 20-25 dosor. Dom går att använda som dom är eller så fyller man en dosa, droppar på lite vatten och låter det dra över natten. Såg på nätet att man även kan droppa i någon smak.

Finns i olika märken och smaker. Denna köpte jag i en speciell snusaffär men det ska även finnas på postorder. Kostar runt 230 kronor. DSC_0017.thumb.JPG.da53e5d6107da344bf01932876a74c61.JPG

"Att försöka är första steget till att misslyckas" - Homer Simpson

-NICE BEAVER!!! -Thank you, I just had it stuffed. (Leslie Nielsen & Pricilla Presley i Nakna Pistolen)

Link to comment
Dela på andra sajter

nu e det fan slut...hoppas leverans kommer imorgon
Tack för den@cavemannen

Sent from my SM-A910F using Tapatalk

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

7 minuter sedan, skrev Soengsang:

nu e det fan slut...hoppas leverans kommer imorgon
Tack för den@cavemannen

Sent from my SM-A910F using Tapatalk
 

Hade du vart i Pattaya hade du kunnat ta moppen till Scandalic, de har snus(pås och lös) i kylen till försäljning, du kanske tar bilen från Korat om suget blir för stort :D 

Link to comment
Dela på andra sajter

On ‎2017‎-‎12‎-‎10 at 11:29, skrev janneka:

Beställer du från buysnus com  ? - (kanske inte finns annat alternativ.)

japp   stämmer bra beställde från buysnus 

Link to comment
Dela på andra sajter

22 timmar sedan, skrev Soengsang:

En lågpris tobakhandel är mycket billigare än Arlanda....den enklaste är förbutiken på Willys, men finns även billigare.

Bor du i Sthlm?

bor i Hässelby

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev soi covboy:

bor i Hässelby

Ok, i Sthlm finns ju flera lågpris shoppar för tobak, jag brukar få portionssuns där för 159kr stocken.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev soi covboy:

bor i Hässelby

Jag med. Jag brukar handla i snusbutiken på Spångavägen 44 nära Brommaplan. Där köpte jag lådan jag visade tidigare. Han har även mycket till lågpris. Annars har du nya Willys i Vinsta.

"Att försöka är första steget till att misslyckas" - Homer Simpson

-NICE BEAVER!!! -Thank you, I just had it stuffed. (Leslie Nielsen & Pricilla Presley i Nakna Pistolen)

Link to comment
Dela på andra sajter

Såja...där kom nödbeställningen, beställde igår...kom idag
c0d4e01f1909bc3b2117dd350135beff.jpg162cd0f01b7cdb6325fef82b1b0decf2.jpg
a787f813a17af8d1782f693bd5cfd734.jpg

Sent from my SM-A910F using Tapatalk

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...