Jump to content
IGNORERAD

Air China?


MaiChai

Recommended Posts

Sitter och letar lite biljetter till vinterns övningar och hittar ganska lockande priser med Air China för biljetter med längre giltighet, är det någon som provat att åka med dem från ARN?

 

Det är upphåll åt båda hållen, lite i längsta laget på 4 timmar men finns där något transit hotell inne på terminalen som man kan hyra ett rum på i några timmar?

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter



Sitter och letar lite biljetter till vinterns övningar och hittar ganska lockande priser med Air China för biljetter med längre giltighet, är det någon som provat att åka med dem från ARN?
 
Det är upphåll åt båda hållen, lite i längsta laget på 4 timmar men finns där något transit hotell inne på terminalen som man kan hyra ett rum på i några timmar?


Jag reste med dem för ca 10 år sen, och då var det ingen höjdare. Snorkig och tjurig personal. Men det kan ju ha hänt mycket sen dess

Skickat från min HUAWEI LYO-L21 via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

Köp in dig i loungen ca 20Pund kostade det för några år sedan.

De har sköna soffor som man sover perfekt i + att de har internet, ta 2 stadiga bloody mary sen sover man fint :D 

Link to comment
Dela på andra sajter

Flög med dem 2008 till Peking.

 

Då var det gamla och slitna plan. Personalen var "klassiskt" kinesisk...

 

Jag skulle inte åka med dem igen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Har åkt med dom till Peking både i fjol och i år och jag har inget att klaga på när det gäller flyget och maten.

Däremot så verkar det inte vara riktigt ordnat vid gaterna i Peking om man ska vidare inrikes, där var det mycket strul.

En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Flyget arl-bejing var helt ok, nytt och frächt plan, men sen Bejing-BKK var det 90% Kineser ombord som var som grisar.......

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu var det ett tag sedan, men flugit mycket med Air China.   Oftast sunkigt, dålig service och gamla plan. Med det sagt,  är det  nog som det sägs  ovan nyare plan i alla fall på sträckan ARN-PEK. Tror inte det finns något transithotell i Beijing, däremot är loungen hyfsad.

Link to comment
Dela på andra sajter

Läste att de just fått ett nytt 777 i dagarna, säkert ett av flera, kan inte deras flotta men tror nog att de kan förflytta dig från A till B utan att du ska behöva lida allt för mycket.

Flög med dem i Kina för ett anta år sen, funkade, det som var störande var givetvis alla kinesiska passagerare.

 

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...