Batting Inlagd Augusti 5, 2017 Dela Inlagd Augusti 5, 2017 Det här är ju inte roligt. Nu har jag jobbat en vecka efter semestern och tycker det räcker Jag hade tre veckor och tycker väl egentligen inte att jag gjorde speciellt mycket så nu har jag lite ångest. Jag slöade bort 3 veckor och nu är det 135 dagar kvar till Kao Lak. Jag var bara på en dagstripp till Hufvudstaden, tog en öl på Centralbadet, Jazzklubben Stampen, och en på Mosebacke. Har ni sett Ölkiosken där? Jag och mitt resesällskap tog var sin glass i Vitabergsparken, och började fundera över om Carl-Anton fortfarande fanns, och om han i så fall bodde i någon av Söderkåkarna där? Man börjar ju komma upp i de åren då man funderar på vilka som finns kvar sedan barndomen, men Carl-Anton borde väl vara bra gammal nu. Finns Lasse Lönndahl, Martin Ljung o.s.v. Om man dör när man ska dö, alltså när man är gammal då blir det inget ståhej så då märks det inte. Man ska nog vara en multikändis och dö lite för tidigt för att det ska noteras, och dom har ju en märklig förmåga att göra just precis det. När jag var i Manila så började de plötslig visa bilder på Whitney Houston på hotellteven. Några år tidigare dog Lady Diana, Michel Jackson, och sedan David Bowie, Prince, Boy George, Weinhouse, .........m.fl Lemmy K, har också gått ur tiden, men i det fallet så var det nog folk som funderade på hur han kunde ha klarat sig så länge. Kommer ni att tänka på några fler? Vad har detta med Thailand att göra undrar ni kanske nu? Inte mycket, förutom att det ligger 135 dagar bort. Jag försöker bara skriva av mig lite ångest. Nu på sista tiden så har många av barndomens hjältar dött, och snart går man väl själv ur tiden. Då ska jag ta ett snack med Ted Gärdestad & Robban Broberg. //Batting Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Augusti 5, 2017 Dela Inlagd Augusti 5, 2017 Det ryktas på stan att Jesus är död... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Augusti 5, 2017 Dela Inlagd Augusti 5, 2017 5 minuter sedan, skrev Benriach: Det ryktas på stan att Jesus är död... Slå på SVT1 17:50 så får du veta sanningen..... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Batting Inlagd Augusti 5, 2017 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 5, 2017 36 minuter sedan, skrev Benriach: Det ryktas på stan att Jesus är död... Jo men han var nog aldrig någon av mina hjältar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Batting Inlagd Augusti 5, 2017 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 5, 2017 Hur är det förresten med Buddhismen. Dom har ingen Gud va? Dom har bara en profet. Jag har visserligen sett den där Apguden i ett tempel, men han hör väl egentligen mer hemma i Kina? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Augusti 5, 2017 Dela Inlagd Augusti 5, 2017 4 timmar sedan, skrev Batting: Hur är det förresten med Buddhismen. Dom har ingen Gud va? Dom har bara en profet. Jag har visserligen sett den där Apguden i ett tempel, men han hör väl egentligen mer hemma i Kina? Ja, det är säkert en sån där kinesisk härmapa... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Augusti 5, 2017 Dela Inlagd Augusti 5, 2017 PD:s stolthet dog på Västgötaträffen idag........ Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Augusti 6, 2017 Dela Inlagd Augusti 6, 2017 PD:s stolthet dog på Västgötaträffen idag........ [emoji23] [emoji23] [emoji23] [emoji23] [emoji23] Skickat från min SM-G930F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.