Jump to content
IGNORERAD

Varför är Kenneth4618 så avundsjuk?

Chan2014

Recommended Posts

Hej på er forum medlemmar, nu lämnar vi bank tråden, annars kanske vi blir varade hela bunten, i denna tråden är det högt i tak såvida vi följer forum reglerna, inga inlägg kommer att anmälas av mej (för det hjälper ju ändå föga), jag ska försöka svara på alla obesvarade och påhopp från bank tråden, här finns bara möjligheter, vi kan diskutera svart jobb utöver ordinarie yrke inriktning, vi kan diskutera sköldpaddor och andra reptiler, kanske kan finna någon lika sinnad, vi kan prata om hur Thailändska samhället i stort och vad ni har för erfarne av det, detta var bara några ideer.

Soengsang, kommer att besvara ditt påstående väldigt snart, ska bara äta lite.

Chan2014

Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev frogfish:

Några otrevliga åsikter angående sär skrivning?

Det suger.

Hatar lögnare.

Dela på andra sajter

Kenneth4618

:rotfl::rotfl:

Att någon överhuvudtaget skulle vara avundsjuk på dig faller ju på sin egen orimlighet.

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Dela på andra sajter

7 minuter sedan, skrev frason:

Det suger.

Det används ju ganska flitigt av TS (den ofelbare), så jag tänkte att det fanns nån mening med det.

Själv har jag fått lära mig att det är fel, och snarare leder till missförstånd då det istället blir två (eller flera) ord och därmed ibland får en helt annan betydelse än den avsedda.

Men jag utgår från att det finns en utomordentlig förklaring i detta fallet......

Ändrades av frogfish
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev frogfish:

Det används ju ganska flitigt av TS (den ofelbare), så jag tänkte att det fanns nån mening med det.

Själv har jag fått lära mig att det är fel, och snarare leder till missförstånd då det istället blir två (eller flera) ord och därmed ibland får en helt annan betydelse än den avsedda.

Men jag utgår från att det finns en utomordentlig förklaring i detta fallet......

Finns det säkert, men inget vi van liga förstår. Får in vänta information från den ofelbare.

Hatar lögnare.

Dela på andra sajter

23 minuter sedan, skrev Cavemannen:

Har du något smarrigt recept på sköldpadd-soppa?

Nej äter inte sköldpaddor, har dom däremot som ett av mina stora intressen, föder upp en del här på farmen, håller övervägande delen av Thailands vatten och sumpsköldpaddor samt 3 arter  landsköldpaddor, folk som äter sköldpaddor anser jag vara outbildade, ocivilicerade infödingar, du kanske hör till den skaran.

Chan2014

Dela på andra sajter

Avundsjuka sägs ju vara vanligt hos oss svenskar, men det tror jag inte riktigt på.

Är nog lika utbrett i de flesta delar av världen

klaga1-300x295_52ac47282a6b2251a8b2b9fc.

Dela på andra sajter

27 minuter sedan, skrev frogfish:

Några otrevliga åsikter angående sär skrivning?

Är du någon jävla professor i ämnet eller, skiter väl högaktningsfullt om någon särskriver, kom med något bättre för tusan fröken, för en riktig kärring är du utan egna åsikter.

Chan2014

Dela på andra sajter

Oregistrerad

Är lite tveksam till att starta en tråd med en forummedlems nick i ämnet - utan att vederbörande först tillfrågas. (Tja om det nu inte uppenbart handlar om att höja någon till skyarna förstås.....)

Kan nog uppfattas som ett kränkande påhopp, att uppmana folk att spy galla över någon.

Enklast om man känner behov av att skriva någon något på näsan, är väl att debattera med vederbörande i PM form.Blir lite tradigt tycker jag att höra två sk. kombattanter vara dryga mot varandra gång på gång.....

Men, det är ju inte mitt jobb att avgöra. Finns ju dem som har till uppgift att göra den typen av bedömningar.

Dela på andra sajter

22 minuter sedan, skrev frogfish:

Ingen är ofelbar min bästa pöjk, men det har gått ganska bra så här långt, måste ha lite flyt också.

Chan2014

Dela på andra sajter

9 minuter sedan, skrev Chan2014:

Nej äter inte sköldpaddor, har dom däremot som ett av mina stora intressen, föder upp en del här på farmen, håller övervägande delen av Thailands vatten och sumpsköldpaddor samt 3 arter  landsköldpaddor, folk som äter sköldpaddor anser jag vara outbildade, ocivilicerade infödingar, du kanske hör till den skaran.

Chan2014

Kan inte vara lätt för dig att leva i Thailand bland alla turistnissar och outbildade och ociviliserade infödingar. Stackars dig som inte får ha hela Thailand för dig själv där bara du har rätt att uppehålla dig :ledsen:

Ändrades av Knasen
Dela på andra sajter

6 minuter sedan, skrev Chan2014:

Är du någon jävla professor i ämnet eller, skiter väl högaktningsfullt om någon särskriver, kom med något bättre för tusan fröken, för en riktig kärring är du utan egna åsikter.

Chan2014

Hehe, där kom de😆

Men en sån utom ordentlig person som du borde väl åt min stone gått i grund skolan? Annars är du ur säkt ad, det skulle ju isf för klara en del...

Dela på andra sajter

Fort fylls pallen på sen Boa och wuttan abdikerat. 

Ohotad topplacering........

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas

Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev Naam kaeng:

Är lite tveksam till att starta en tråd med en forummedlems nick i ämnet - utan att vederbörande först tillfrågas. (Tja om det nu inte uppenbart handlar om att höja någon till skyarna förstås.....)

Kan nog uppfattas som ett kränkande påhopp, att uppmana folk att spy galla över någon.

Enklast om man känner behov av att skriva någon något på näsan, är väl att debattera med vederbörande i PM form.Blir lite tradigt tycker jag att höra två sk. kombattanter vara dryga mot varandra gång på gång.....

Men, det är ju inte mitt jobb att avgöra. Finns ju dem som har till uppgift att göra den typen av bedömningar.

För tusan har du problem med att läsa, grodfisken kanske kan hjälpa dej, det är bara trådtitlen som berör köttbullen, anledning var att det skulle vara lite inbjudande, allt kan säljas med mördande reklam, får se vad som händer, tror inte den goda Kenneth har några större problem, men har han det får han väl anmäla trådtitlen.

7 minuter sedan, skrev Knasen:

Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev leifen:

Grattis!

Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev leifen:

Fint skrivet, jag gillar det, vad har du tagit vägen förresten med din ofantliga kunskapsbank, nytt ställe i Thailand kanske.

Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Chan2014:

Fint skrivet, jag gillar det, vad har du tagit vägen förresten med din ofantliga kunskapsbank, nytt ställe i Thailand kanske.

Nja, det är bara din förtjänst att jag skriver sparsamt och inte postar bilder så ofta som förr.

Logga ut för gott och jag ska återuppstå som i fornstora dar ;) 

Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev leifen:

Nja, det är bara din förtjänst att jag skriver sparsamt och inte postar bilder så ofta som förr.

Logga ut för gott och jag ska återuppstå som i fornstora dar ;) 

Nu hotar du med att vi får välja mellan pest eller kolera, hehehe ;-) 

Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev Cavemannen:

Nu hotar du med att vi får välja mellan pest eller kolera, hehehe ;-) 

Du har ju fått amnesti alldeles för många gånger av din kompis ;)

Dela på andra sajter

15 minuter sedan, skrev Knasen:

Kan inte vara lätt för dig att leva i Thailand bland alla turistnissar och outbildade och ociviliserade infödingar. Stackars dig som inte får ha hela Thailand för dig själv där bara du har rätt att uppehålla dig :ledsen:

Vill inte vara elak mot dej knasen, vi har ju t.om träffats en gång i tiden, du verkar vara en hyvens gosse om än lite vilsen, det är helt underbart för mej att leva i Thailand där jag bor, underbara stränder, väldigt ren kustremsa, klarblått vatten, mer eller mindre avsaknad av turistnissar, inga infödingar som äter sköldpaddor, inte vad jag känner till i alla fall, här värnar vi om våra natur och fauna, kom gärna och hälsa på om ni har vägarna förbi så får du se hur fint vi har det.

Chan2014

Dela på andra sajter

Oregistrerad
Denna tråd är låst.
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...