Jump to content
IGNORERAD

Utstickande spetsar i nav på bilar.


janne_h

Recommended Posts

Jag såg på ThaiTV igår att det kommit en ny trend med långa spetsiga skruvar Ca 10 cm långa som man ersätter hjuls bultarna med. Helt livsfarligt för omgivningen. Speciellt för motorcyklister som kommer nära. Olagligt är det också. Det var en tjej som tog bild på en bil som hade dylika monterat på hjulen. Som hon sen publicerade på Facebook och kommenterade hur farligt.

Det resulterade i en folkstorm av fördömmande av detta på Facebook. Killen som hade bilen ifråga som hade publicerats vart arg och hotade med polisanmälan för förtal.

Vilket han även försökte göra på huawei kwangs polisstation. Polisen förklarade att frågor om internet måste han vända sig till en annan myndighet. MEN nu när du är här och har bevisat att du gjort ett lagbrott genom att montera dessa piggar på hjulen så måste vi bötfälla dig för brottet du gjort, och beslagta dessa piggar på däcken.

Så den sista idi*ten är inte född tamejfan.

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev janne_h:

Jag såg på ThaiTV igår att det kommit en ny trend med lånka spetsiga skruvar Ca 10 cm långa som man erseter hjuls bultarna med. Helt livsfarligt för omgivningen. Speciellt för motorcyklister som kommer nära. Olagligt är det också. Det var en tjej som tog bild på en bil som hade dylika monterat på hjulen. Som hon sen publicerade på Facebook och kommenterade hur farligt.

Det resulterade i en folkstorm av fördömmande av detta på Facebook. Killen som hade bilen ifråga som hade publicerats vart arg och hotade med polisanmälan för förtal.

Vilket han även försökte göra på huawei kwangs polisstation. Polisen förklarade att frågor om internet måste han vända sig till en annan myndighet. MEN nu när du är här och har bevisat att du gjort ett lagbrott genom att montera dessa piggar på hjulen så måste vi bötfälla dig för brottet du gjort, och beslagta dessa piggar på däcken.

Så den sista idi*ten är inte född tamejfan.

 

För att inte tala om alla lastbilar som pimpas med spetsiga hörnpinnar i fronten!

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev Soengsang:

 

För att inte tala om alla lastbilar som pimpas med spetsiga hörnpinnar i fronten!

 

Ja sicka idi*ter.

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...