Jump to content
IGNORERAD

Dotter har fått uppehållstillstånd!


audirs2

Recommended Posts

Vi fick precis ett mail från migrations verket att våran ansökan e beviljad om att få hit vår dotter Ney, inlämnades i juni förra året!:party1: Nu blir det till att stänga sovrums dörren på natten!:crazy:

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓

Link to comment
Dela på andra sajter

 

45 minuter sedan, skrev audirs2:

Vi fick precis ett mail från migrations verket att våran ansökan e beviljad om att få hit vår dotter Ney, inlämnades i juni förra året!:party1: Nu blir det till att stänga sovrums dörren på natten!:crazy:

Grattis! Dock mycket hårt att få vänta så länge.

//S

There can be only one (Stefan)

Link to comment
Dela på andra sajter

6 timmar sedan, skrev thongniam:

Eran eller Hennes??   55555

 

Lasse

 

Deras skriver han ju!!!

Även om man inte är biologisk förälder kan man vara förälder, har DU problem med det eller lässvårigheter?

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Isan Lover

Hej

Grsttis till detta, är övertygad om att hon får en bättre framtid här.

Mvh isan lover

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618

Grattis

Nu är det slut på friden :haha:

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu gäller det att tösen finner en tjejkompis illa kvickt, kan vara avgörande för tösens framtid.

En kompis som ställer upp i vått och torrt kan t.o.m. vara mer värd än föräldrarstöd, en kompis som står på samma nivå är guld värd.

För övrigt GRATTIS

Link to comment
Dela på andra sajter

8 timmar sedan, skrev audirs2:

Vi fick precis ett mail från migrations verket att våran ansökan e beviljad om att få hit vår dotter Ney, inlämnades i juni förra året!:party1: Nu blir det till att stänga sovrums dörren på natten!:crazy:

Grattis! Tog lång tid, fast det gör ju mindre när man fått ett bra beslut. Inte bara stänga dörren, kalsongfyllorna brukar också få stå tillbaka!

Link to comment
Dela på andra sajter

7 timmar sedan, skrev thongniam:

Eran eller Hennes??   55555

 

Lasse

Det e hennes men ser ju henne som min dotter åxå. Ha det bra i Uppsala!  

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Isan Lover:

Hej

Grsttis till detta, är övertygad om att hon får en bättre framtid här.

Mvh isan lover

Hon säger att hon vill bli läkare! :good:

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Isan Lover
2 minuter sedan, skrev audirs2:

Hon säger att hon vill bli läkare! :good:

Hej

Fullt realistiskt i Sverige, bara en dröm för många i Thailand.

Mvh isan lover

Link to comment
Dela på andra sajter

Trodde att barnen fick UT automatiskt, fast det kanske bara gäller upp till en viss ålder.

Ändrades av Nemo
Link to comment
Dela på andra sajter

Trodde att barnen fick UT automatiskt, fast det kanske bara gäller upp till en viss ålder.

Idag blir biologiska barn medborgare "automatiskt", förut var det några steg krångligare men enkelt fixat.
Barn man blir styvförälder åt är tvungen att söka UT, för 10 år sedan tog det endast ett par veckor.

Sent from my SM-A910F using Tapatalk

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev evert 1:

Nu gäller det att tösen finner en tjejkompis illa kvickt, kan vara avgörande för tösens framtid.

En kompis som ställer upp i vått och torrt kan t.o.m. vara mer värd än föräldrarstöd, en kompis som står på samma nivå är guld värd.

För övrigt GRATTIS

Jo så, e det, och vi skall flytta ut till Stavsnäs till ett fint hus som vi får hyra på långtid, och där finns en jäkla massa thai redan så hon kommer in i samhället rätt fort då!

Nu kan det bli båt åxå, dra ut på Stavsnäs fjärden e inte helt fel! :good:

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓

Link to comment
Dela på andra sajter

4 timmar sedan, skrev Soengsang:

 

Deras skriver han ju!!!

Även om man inte är biologisk förälder kan man vara förälder, har DU problem med det eller lässvårigheter?

Var i texten står det att det är deras dörr som stängs?  Dyslexi??

 

Vi fick precis ett mail från migrations verket att våran ansökan e beviljad om att få hit vår dotter Ney, inlämnades i juni förra året! Nu blir det till att stänga sovrums dörren på natten!

 

 

Lasse

Link to comment
Dela på andra sajter

Grattis! Hoppas att hon kommer att trivas och allt kommer att gå bra för henne. 

Link to comment
Dela på andra sajter


Idag blir biologiska barn medborgare "automatiskt", förut var det några steg krångligare men enkelt fixat.
Barn man blir styvförälder åt är tvungen att söka UT, för 10 år sedan tog det endast ett par veckor.

Sent from my SM-A910F using Tapatalk



Ja min dotter som nu är 21 var sina 4 första år i livet illegalt i Sverige, trots att hon var född i Sverige och aldrig under den tiden lämnade landet.
Då Sverige räknade henne som thai eftersom jag och hennes mamma skilde oss straxt innan hon föddes.
Dock när detta uppdagades så var mig,s personal som handlade svenskt medborgarskap, underbart hjälpsamma. Varav hon fick sitta svenskt medborgarskap diplom på några veckor.

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...