Jump to content
IGNORERAD

Stolt make!


thomas001

Recommended Posts

Idag har man varit hos vårt Ampuer for att se när frugan fått diplom. Det delas ut till den person som anses ha varit 2016-års bästa/trevligaste person.  Dvs. vänlig,generos mot sin omgivning,ta hand om personer i sin omgivning, m.m Helt enkelt vara en go människa. 

Kul for frugan att få ta emot denna utmärkelse!

 

frun.png.a4b67381b9d03c6dbc5b778ed7a2c1d7.png

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Grattis till ett så bra kap! :good:

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev thomas001:

Idag har man varit hos vårt Ampuer for att se när frugan fått diplom. Det delas ut till den person som anses ha varit 2016-års bästa/trevligaste person.  Dvs. vänlig,generos mot sin omgivning,ta hand om personer i sin omgivning, m.m Helt enkelt vara en go människa. 

Kul for frugan att få ta emot denna utmärkelse!

 

frun.png.a4b67381b9d03c6dbc5b778ed7a2c1d7.png

 

 

Borde inte du också få diplom som den snällaste och givmildaste tomten i byn:declare::great:.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad

Kul och stort grattis till henne!

Är det bara en som får denna utmärkelse? Får man "bara" diplom? Hur röstar man? Det har inget med yrke att göra - utan är bara vilka goda saker man gör på sin fritid? Är detta unikt för just er Ampuer?

 

 

 

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Naam kaeng:

Kul och stort grattis till henne!

Är det bara en som får denna utmärkelse? Får man "bara" diplom? Hur röstar man? Det har inget med yrke att göra - utan är bara vilka goda saker man gör på sin fritid? Är detta unikt för just er Ampuer?

 

 

 

 

 

 

Vet inte hur det funkar på andra ställen i Thailand. Vad jag har forstått så är det folk från kommunen,skola,olika chefer som står bakom detta. Frugan har alltid varit känd for att ställa upp i alla lägen med ett stort leende. Pratar aldrig skit om någon, är inte rädd for att ge ett handtag i alla lägen. Helt enkelt en omtyckt och ärlig kvinna.

Sen att hon är gift med ett stolpskott till Farang....hjälper inte ett skit!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Vet inte hur det funkar på andra ställen i Thailand. Vad jag har forstått så är det folk från kommunen,skola,olika chefer som står bakom detta. Frugan har alltid varit känd for att ställa upp i alla lägen med ett stort leende. Pratar aldrig skit om någon, är inte rädd for att ge ett handtag i alla lägen. Helt enkelt en omtyckt och ärlig kvinna.

Sen att hon är gift med ett stolpskott till Farang....hjälper inte ett skit!!

 

Jätte grattis.

Dock när jag visade min fru detta så sa hon angående texten i bakgrunden att tillställningen handlade om nånting som gamla kungen instiftat angående alternativa odlingar.

Hur som helst grattis till att hon fått pris!! Det ska ni båda vara stolta över huruvida det handlar om odling eller bra medmänniska!

 

Skickat från min FRD-L09 via Tapatalk

 

 

 

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

conservator
5 timmar sedan, skrev janne_h:

 

 


Jätte gratis.
Dock när jag visade min fru detta så sa hon angående texten i bakgrunden att tillställningen handlade om nånting som gamla kungen instiftat angående alternativa odlingar.
Hur som helst grattis till att hon fått pris!! Det ska ni båda vara stolta över huruvida det handlar om odling eller bra medmänniska!

Skickat från min FRD-L09 via Tapatalk
 

 

Vilken jätte är det man får gratis ? Finn ?

Link to comment
Dela på andra sajter

4 timmar sedan, skrev conservator:

Vilken jätte är det man får gratis ? Finn ?

Denna gissar jag.

jattar.gif.f8a21deab6eeeb12c69f2116a6302676.gif

Hatar lögnare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...