Jump to content
IGNORERAD

Playboy öppnar Kaffé i Bangkok


Tallviking

Recommended Posts

Playboy Cafe arrives in Thailand

 

Lam Yook Millennium (2002) Co, the distributor of Playboy clothes in Thailand, has diversified by opening the first Playboy Cafe in Asia in a move to strengthen Playboy’s brand here.

 

The cafe was opened yesterday at the CentralFestival EastVille complex on Praditmanutham Road in Bangkok, and a second one is scheduled to open in Central Marina Pattaya in April. 

 

A budget of Bt30 million has been earmarked for the opening of some 30 Playboy Cafes across Thailand.

 

f2f6c9d410d965d6848d9886894b788a.jpeg.4b

 

http://www.nationmultimedia.com/news/breakingnews/30307517

 

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

22 timmar sedan, skrev Tallviking:

Playboy Cafe arrives in Thailand

 

Lam Yook Millennium (2002) Co, the distributor of Playboy clothes in Thailand, has diversified by opening the first Playboy Cafe in Asia in a move to strengthen Playboy’s brand here.

 

The cafe was opened yesterday at the CentralFestival EastVille complex on Praditmanutham Road in Bangkok, and a second one is scheduled to open in Central Marina Pattaya in April. 

 

A budget of Bt30 million has been earmarked for the opening of some 30 Playboy Cafes across Thailand.

 

f2f6c9d410d965d6848d9886894b788a.jpeg.4b

 

http://www.nationmultimedia.com/news/breakingnews/30307517

 

Ja fika e aldrig fel! :drunk:

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

Fattar inte konceptet, kommer de ha play mates? Playboy verkar vara ett varumärke på utdöende, ska detta bli som skitstället Hooters men sämre?

Skickat från min ALE-L02 via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

Fattar inte konceptet, kommer de ha play mates? Playboy verkar vara ett varumärke på utdöende, ska detta bli som skitstället Hooters men sämre?

Skickat från min ALE-L02 via Tapatalk




Thailändare tror naturligtvis att ställen som funkar bra i USA eftersom barerna är thaistyle lite. Men max vad som tillåts som rumsrent i USA och övriga väster länder. Att dessa även ska göra succé.
Folk besöker naturligtvis hooters med mera. Men inte fan är det för dom sexiga brudarna som i USA.
Det finns ju naturligtvis massor av thai ställen som bräcker hooters med hästlängder. Dock är både hooters och playboy etablerade varumärken. Och det är det som säljer. Inte själva affärsidén.

Skickat från min FRD-L09 via Tapatalk

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

5 timmar sedan, skrev apknug:

Fattar inte konceptet, kommer de ha play mates? Playboy verkar vara ett varumärke på utdöende, ska detta bli som skitstället Hooters men sämre?

Skickat från min ALE-L02 via Tapatalk
 

Det är nog inte lika utdöende som du tror och framförallt inte i Thailand, snarare tvärtom, darlingen hade märket och jag själv köpte glasögonbågar i en etablerad affär av samma märke (när dom nu försökte sälja! ). Valde faktiskt playboy- bågarna,delvis av att jag bara behövde ett par bågar och dom var snyggare samt några hundra bath billigare än 2st bågar av (vilket nu det andra märket var?).

 

(Kan ju erkänna att jag själv var lite förvånad av att playboy var ett märke på g! )

En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche)

Link to comment
Dela på andra sajter

Bah Playboy? Tacka vet jag Lektyr, Se och FiB aktuellt!

Skickat från min ALE-L02 via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...