Soengsang Inlagd Januari 24, 2017 Dela Inlagd Januari 24, 2017 Idag befäste man ännu detta faktum man bara träffat bra folk från forumvärlden. Nya bekantskaper. @mjölarn och @broskarn .....lika trevliga som jag trodde. @hajkaj och@mankan lika trevliga som vanligt. Tack för ni tog er tid. Ps@Boa52 är också trevlig IRL. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Januari 24, 2017 Dela Inlagd Januari 24, 2017 50 minuter sedan, skrev Soengsang: Idag befäste man ännu detta faktum man bara träffat bra folk från forumvärlden. Nya bekantskaper. @mjölarn och @broskarn .....lika trevliga som jag trodde. @hajkaj och@mankan lika trevliga som vanligt. Tack för ni tog er tid. Ps@Boa52 är också trevlig IRL. Vem är mjölarn? BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Januari 24, 2017 Trådstartare Dela Inlagd Januari 24, 2017 Vem är mjölarn? Jag o sånnadära nick vetdu...men jag tror du vet vem det är Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Januari 24, 2017 Dela Inlagd Januari 24, 2017 4 minuter sedan, skrev Soengsang: Jag o sånnadära nick vetdu...men jag tror du vet vem det är Möjlis kanske ligger närmast till, BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
conservator Inlagd Januari 24, 2017 Dela Inlagd Januari 24, 2017 2 minuter sedan, skrev stefan5300: Möjlis kanske ligger närmast till, Du kan ju vara med i fångarna på fortet med den förmågan att lösa gåtor Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sangwal Inlagd Januari 24, 2017 Dela Inlagd Januari 24, 2017 Speed dating?? Menar du en sväng på soi 6? ???? Rock on! Så gott som oförstörd! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
möljis Inlagd Januari 24, 2017 Dela Inlagd Januari 24, 2017 2 timmar sedan, skrev stefan5300: Möjlis kanske ligger närmast till, Ja, det är mig han menar. Jag får återgälda vänligheten, det var trevligt att träffa soengsang IRL. En bra MPR:are Hann också byta ett par ord med Broskan, men vi känner varandra sen långt tillbaka Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Januari 24, 2017 Dela Inlagd Januari 24, 2017 2 timmar sedan, skrev stefan5300: Möjlis kanske ligger närmast till, Eller menar du Möljis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Januari 24, 2017 Dela Inlagd Januari 24, 2017 Ja det var skoj att växla några ord med Möljis och Soengsang även med Mankan häromdagen. Tyvärr blev det lite stressigt eftersom jag var på väg hem idag. //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Januari 24, 2017 Dela Inlagd Januari 24, 2017 50 minuter sedan, skrev Broskan: Ja det var skoj att växla några ord med Möljis och Soengsang även med Mankan häromdagen. Tyvärr blev det lite stressigt eftersom jag var på väg hem idag. //Broskan Även med mankan tack för den 55555 jag tror vi ses igen. Men jag har träffat dig en gång för ett antal år sedan hos Håkan på bananen men jag tror inte du kommerihåg mig. ? Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Januari 24, 2017 Dela Inlagd Januari 24, 2017 34 minuter sedan, skrev Mankan: Även med mankan tack för den 55555 jag tror vi ses igen. Men jag har träffat dig en gång för ett antal år sedan hos Håkan på bananen men jag tror inte du kommerihåg mig. ? Det är inte lätt att alltid komma ihåg alla människor. Jag gjorde t ex Ellim63 konfunderad då jag sa att vi träffats. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Januari 25, 2017 Dela Inlagd Januari 25, 2017 12 timmar sedan, skrev Alarik: Det är inte lätt att alltid komma ihåg alla människor. Jag gjorde t ex Ellim63 konfunderad då jag sa att vi träffats. jag är fortfarande konfunderad o nyfiken, vem är du...PM? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Januari 25, 2017 Dela Inlagd Januari 25, 2017 10 timmar sedan, skrev ellim63: jag är fortfarande konfunderad o nyfiken, vem är du...PM? Jag skall presentera mig nästa gång vi träffas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.