Jump to content
IGNORERAD

Så ska du inte göra vid första besöket i byn.


Jerker

Recommended Posts

Pratade med min sambo på skype det var inte roligt där:doubt: Lilla syster hade besök av en engelsman (62 år) hon möte upp honom på flygplatsen 4 Januari dom tog bussen hem till chum phae. Han hade dåligt med pengar men 18 januari skulle pengar komma in på kontot. Varje dag kommer dom på besök äter och tillbringar dagen i vårat hus killen stinker gilla inte duscha så ofta :yuush: kan tänka mig stämningen inte är roligt. I dag skulle dom till byn och plocka ut pengar men det gick inte inga pengar på kontot då blev min sambo jävligt arg berättade vad hon tyckte om han. Men inte gick han hem till sig utan sitter kvar huset med dom.

 

Jag misstänker dom hade för bråttom på morgon skulle tänkt på tidsskillnaden så pengarna kom in hans konto förklarade för min tjej. Gubben har skickat pengar till lilla syster under ett antal månader så lilla syster hade hoppats mycket på han.Nu ska han åka hem till England 27 januari så hoppas han lyckas plocka ut pengar innan.

 

 

1947624.jpg

Ändrades av Jerker
ord följd

http://tomtensmandlar.tictail.com/

Jerker เจสเปอร์ โรสัน

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 57
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • uptoyou

    10

  • Jerker

    7

  • svampen

    5

  • Scandinaviancorner

    4

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

18 minuter sedan, skrev Jerker:

Pratade med min sambo på skype det var inte roligt där:doubt: Lilla syster hade besök av en engelsman (62 år) hon möte upp honom på flygplatsen 4 Januari dom tog bussen hem till chum phae. Han hade dåligt med pengar men 18 januari skulle pengar komma in på kontot. Varje dag kommer dom på besök äter och tillbringar dagen i vårat hus killen stinker gilla inte duscha så ofta :yuush: kan tänka mig stämningen inte är roligt. I dag skulle dom till byn och plocka ut pengar men det gick inte inga pengar på kontot då blev min sambo jävligt arg berättade vad hon tyckte om han. Men inte gick han hem till sig utan sitter kvar huset med dom.

 

Jag misstänker dom hade för bråttom på morgon skulle tänkt på tidsskillnaden så pengarna kom in hans konto förklarade för min tjej. Gubben har skickat pengar till lilla syster under ett antal månader så lilla syster hade hoppats mycket på han.Nu ska han åka hem till England 27 januari så hoppas han lyckas plocka ut pengar innan.

 

 

1947624.jpg

Och?

Its nice to be important, but it's more important to be nice.

Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev Jerker:

Du  tycker det OK? jag hade aldrig åkt till LOS om jag inte hade pengar på mitt konto.

Har jag sagt att det är OK? Men vad ska vi diskutera?

Skicka ett PM till BTT så får du bästa svaret.

Ändrades av uptoyou

Its nice to be important, but it's more important to be nice.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kanske ville den gode Engelsmannen se om han hade något värde för sin kära även utan kontanter för stunden....?

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev Naam kaeng:

Kanske ville den gode Engelsmannen se om han hade något värde för sin kära även utan kontanter för stunden....?

 

 

Ett smart drag :) 

Its nice to be important, but it's more important to be nice.

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev Naam kaeng:

Kanske ville den gode Engelsmannen se om han hade något värde för sin kära även utan kontanter för stunden....?

 

 

Min sambo lånade ut några tusen bath till lilla syster så dom skulle klara sig tror inte det han testade det............. visst är det billigt isaan men lite pengar måste man ha. 

http://tomtensmandlar.tictail.com/

Jerker เจสเปอร์ โรสัน

Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev Jerker:

Min sambo lånade ut några tusen bath till lilla syster så dom skulle klara sig tror inte det han testade det............. visst är det billigt isaan men lite pengar måste man ha. 

Ja, han har tydligen väldigt lite pengar..

Its nice to be important, but it's more important to be nice.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Jerker:

Pratade med min sambo på skype det var inte roligt där:doubt: Lilla syster hade besök av en engelsman (62 år) hon möte upp honom på flygplatsen 4 Januari dom tog bussen hem till chum phae. Han hade dåligt med pengar men 18 januari skulle pengar komma in på kontot. Varje dag kommer dom på besök äter och tillbringar dagen i vårat hus killen stinker gilla inte duscha så ofta :yuush: kan tänka mig stämningen inte är roligt. I dag skulle dom till byn och plocka ut pengar men det gick inte inga pengar på kontot då blev min sambo jävligt arg berättade vad hon tyckte om han. Men inte gick han hem till sig utan sitter kvar huset med dom.

 

Jag misstänker dom hade för bråttom på morgon skulle tänkt på tidsskillnaden så pengarna kom in hans konto förklarade för min tjej. Gubben har skickat pengar till lilla syster under ett antal månader så lilla syster hade hoppats mycket på han.Nu ska han åka hem till England 27 januari så hoppas han lyckas plocka ut pengar innan.

 

 

1947624.jpg

Första Dejten?

Låter som nån internet träff?

Då får man skylla sig själv en pensionär i UK har väl inte allt för fett?

Har Han stang till Bussen to Suwan  Ha Ha Ha?

Ändrades av svampen

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

Scandinaviancorner
5 minuter sedan, skrev Jerker:

Hon är runt 37 år med några ungar så hon behöver en falang att leva med.

Ja en farang att plocka pengar ifrån.Det är det enda det går ut på.

Link to comment
Dela på andra sajter

14 minuter sedan, skrev Jerker:

Hon är runt 37 år med några ungar så hon behöver en falang att leva med.

Leva på menar Du nog?!?!

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, han borde iaf ha duschat.....

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev Scandinaviancorner:

Ja en farang att plocka pengar ifrån.Det är det enda det går ut på.

Så är det för att kunna ha hyggligt liv i byn, hoppas det fixar sig tjejen och gubben han drömmar bo där när pensioneras. Lilla syster haft ett kämpigt år behöver lite tur med livet.

http://tomtensmandlar.tictail.com/

Jerker เจสเปอร์ โรสัน

Link to comment
Dela på andra sajter

8 minuter sedan, skrev svampen:

Leva på menar Du nog?!?!

Man ska inte se ner på det så mycket :haha:. Det är två vuxna människor behöver varandra, han kan leva billigt och inte ensam som pensionär har i issan hon får dryghet i sitt liv inget lyx liv.

http://tomtensmandlar.tictail.com/

Jerker เจสเปอร์ โรสัน

Link to comment
Dela på andra sajter

9 minuter sedan, skrev Jerker:

Så är det för att kunna ha hyggligt liv i byn, hoppas det fixar sig tjejen och gubben han drömmar bo där när pensioneras. Lilla syster haft ett kämpigt år behöver lite tur med livet.

Ja det var en flygande start!

Hoppas i all välmening att det fixar sig men var rätt roande läsning!

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Jerker:

Pratade med min sambo på skype det var inte roligt där:doubt: Lilla syster hade besök av en engelsman (62 år) hon möte upp honom på flygplatsen 4 Januari dom tog bussen hem till chum phae. Han hade dåligt med pengar men 18 januari skulle pengar komma in på kontot. Varje dag kommer dom på besök äter och tillbringar dagen i vårat hus killen stinker gilla inte duscha så ofta :yuush: kan tänka mig stämningen inte är roligt. I dag skulle dom till byn och plocka ut pengar men det gick inte inga pengar på kontot då blev min sambo jävligt arg berättade vad hon tyckte om han. Men inte gick han hem till sig utan sitter kvar huset med dom.

 

Jag misstänker dom hade för bråttom på morgon skulle tänkt på tidsskillnaden så pengarna kom in hans konto förklarade för min tjej. Gubben har skickat pengar till lilla syster under ett antal månader så lilla syster hade hoppats mycket på han.Nu ska han åka hem till England 27 januari så hoppas han lyckas plocka ut pengar innan.

 

 

1947624.jpg

Lycksökande ensamstående thailändsk flerbarnsmor + fattig äldre ensamstående engelsman = garanterat misslyckande.

Its nice to be important, but it's more important to be nice.

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev Jerker:

Man ska inte se ner på det så mycket :haha:. Det är två vuxna människor behöver varandra, han kan leva billigt och inte ensam som pensionär har i issan hon får dryghet i sitt liv inget lyx liv.

Man ska inte se ner men vad har hon ut av en illaluktande UK Pansjo jo plånboken inget mer hur fan kan man leva ihop med En människa man hatar re

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

5 minuter sedan, skrev uptoyou:

Lycksökande ensamstående thailändsk flerbarnsmor + fattig äldre ensamstående engelsman = garanterat misslyckande.

Så ser dom flesta par ut i byn som är Thai/falang fast det klart man inte ha för lite pengar.

Ändrades av Jerker
glömt något

http://tomtensmandlar.tictail.com/

Jerker เจสเปอร์ โรสัน

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev Jerker:

Så ser dom flesta par ut i byn som är Thai/falang fast det klart man inte ha för lite pengar.

Vart ligger denna by kan vara en Turistattraktion ?!?!

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

7 minuter sedan, skrev Jerker:

Så ser dom flesta par ut i byn som är Thai/falang fast det klart man inte ha för lite pengar.

Jag känner igen mig/oss fast jag har hyffsad inkomst. Är garanterat tufft ekonomisk ibland, men vi löser det.

Ändrades av uptoyou

Its nice to be important, but it's more important to be nice.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vara torsk på stålar i byn är väl ingen höjdare direkt, men en vuxen karl som inte kan sköta sin hygien är fan värre.

We're just two lost souls swimming in a fish bowl year after year

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...