amatören Inlagd Januari 18, 2017 Dela Inlagd Januari 18, 2017 Hej Har tidigare gjort en ögonoperationi Thailand (Lasik). Det var 10-12 år sedan på Bangkok Hospital i Pattaya. Det med gott resultat förutom att jag fortfarande har som en gloria runt lampor om natten. Har nu blivit lite över 50 år och konstaterar att min syn åter börjar bli sämre, kanske främst mörkerseendet. Jag har då börjat att fundera på att göra en RLE operation (byte av lins). Min frågor till forumet blir därav: Har någon egen erfarenhet av detta? Kan någon rekomendera ett sjukhus? Har någon en ungefärlig prisbild? Mvh Amatören Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Januari 18, 2017 Dela Inlagd Januari 18, 2017 Här är en tråd om detta. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
amatören Inlagd Januari 18, 2017 Trådstartare Dela Inlagd Januari 18, 2017 Citat Tack Hade missat den tråden. Mvh Amatören Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.