soi covboy Inlagd Januari 7, 2017 Dela Inlagd Januari 7, 2017 åker i morgonon och jag har hört att superrich finns i suvvan. så jag undrar var nånstans i suvvan ligger superrich ? samma plan som bussarna till Pattaya ?? Med vänlig hälsning 1 kvar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
evert 1 Inlagd Januari 7, 2017 Dela Inlagd Januari 7, 2017 Ursäkta men jag växlar aldrig på Suvan. Kan visserligen ha HELT fel men bäst kurs har jag hitintills alltid fått på växlingskontoret på Soi Diana (mellan Areca och Kiss) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
matz Inlagd Januari 7, 2017 Dela Inlagd Januari 7, 2017 8 minuter sedan, skrev soi covboy: åker i morgonon och jag har hört att superrich finns i suvvan. så jag undrar var nånstans i suvvan ligger superrich ? samma plan som bussarna till Pattaya ?? Med vänlig hälsning 1 kvar Superrich på suvvan ligger längt ner där tågen avgår dom öppnar kl 06.00 på morgonen. Jag brukar själv växla där smidigt att göra innan man reser vidare om man nu inte ska in till Bangkok. /matz Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd Januari 7, 2017 Dela Inlagd Januari 7, 2017 13 minuter sedan, skrev soi covboy: åker i morgonon och jag har hört att superrich finns i suvvan. så jag undrar var nånstans i suvvan ligger superrich ? samma plan som bussarna till Pattaya ?? Med vänlig hälsning 1 kvar Längst ner i tågplanet finns dom. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
soi covboy Inlagd Januari 7, 2017 Trådstartare Dela Inlagd Januari 7, 2017 tack vet ni när dom stänger?? jag landar 19 00 måndag kvällen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 7, 2017 Dela Inlagd Januari 7, 2017 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
matz Inlagd Januari 7, 2017 Dela Inlagd Januari 7, 2017 Det finns två Superrich i Thailand och båda verka ha växling på Suvvan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chomphoo Inlagd Januari 7, 2017 Dela Inlagd Januari 7, 2017 Tycker dom har nästan samma kurs som kontoren bredvid dom. Åtminstone på mbk. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.