Niro Inlagd December 16, 2016 Dela Inlagd December 16, 2016 Är det någon som provat att ringa turist polisen på 1155? Isåfall pratar de begriplig engelska och var de till någon nytta? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lillamannen Inlagd December 16, 2016 Dela Inlagd December 16, 2016 12 minuter sedan, skrev Niro: Är det någon som provat att ringa turist polisen på 1155? Isåfall pratar de begriplig engelska och var de till någon nytta? Ringde de angående en moppe jag hyrde som gick sönder, det var en Engelsman som svarade, så det var bara min Engelska som ej var 100 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd December 16, 2016 Dela Inlagd December 16, 2016 1 timme sedan, skrev lillamannen: Ringde de angående en moppe jag hyrde som gick sönder, det var en Engelsman som svarade, så det var bara min Engelska som ej var 100 Hmm, tillhandahåller turispolisen moppereparationer ? Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lillamannen Inlagd December 18, 2016 Dela Inlagd December 18, 2016 On 2016-12-16 at 17:06, skrev Soengsang: Hmm, tillhandahåller turispolisen moppereparationer ? Nej inte alls. anledningen var att jag ringde och rådfråga vem som skulle betala reparationen på hyr moppen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
uptoyou Inlagd December 18, 2016 Dela Inlagd December 18, 2016 24 minuter sedan, skrev lillamannen: Nej inte alls. anledningen var att jag ringde och rådfråga vem som skulle betala reparationen på hyr moppen Vem var det då? Its nice to be important, but it's more important to be nice. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.